The effects of a flipped classroom approach on class engagement and skill performance in a Blackboard course
Mohamed Ali Nagy Elmaadaway

Dnes vráceno
Document has not been rated yet
Rating: {{document.rating.value | number:1}} (Number of rated: {{document.rating.count}})
{{document.rating.result}}


Exemplars Bound volumes
Loading exemplars
Document is currently in processing Document has no bound volumes
Citation
Related
All parts
Detail
MARC
Field Ind Field content
1 kpw11468250
5 20190103084154.9
7 ta
8 180528s2018----xxkd||||||||||||||||eng||
40 ## $a ABA012 $b cze $e rda
41 0# $a eng $b eng
72 #7 $9 22 $a 378 $x Vysoké školy
80 ## $a 378.147 $2 MRF
80 ## $a 37.091.322 $2 MRF
100 1# $a Elmadaway, Mohamed Ali Nagy $4 aut $e Autor
242 10 $a Působení přístupu založeného na převrácené třídě na zapojení třídy a zlepšení dovedností v kurzu v systému Blackboard
245 14 $a The effects of a flipped classroom approach on class engagement and skill performance in a Blackboard course / $c Mohamed Ali Nagy Elmaadaway
300 ## $b 1 graf, 6 tabulek
336 ## $a text $b txt $2 rdacontent
337 ## $a bez média $b n $2 rdamedia
338 ## $a svazek $b nc $2 rdacarrier
500 ## $a Resumé angl.
504 ## $a Obsahuje bibliografické odkazy
520 ## $a Saúdskoarabská studie zkoumala, zda přístup založený na tzv. převrácené třídě, specifické formě kombinovaného vzdělávání, pozitivně působí na angažovanost studentské skupiny v učení a rozvíjení jejich dovedností. Tento přístup byl zvolen v rámci univerzitního kurzu, experimentu se zúčastnilo 58 studentů rozdělených na dvě skupiny: experimentální a kontrolní (vyučované tradičním způsobem). Výsledky odhalily, že studenti zařazení do experimentální skupiny byli aktivnější a angažovanější po stránce behaviorální a emocionální. Díky systému převrácené třídy se mohli doma formou e-learningu připravit na aktivity ve třídě, klást otázky a zapojit se do společného řešení úloh.
650 #7 $a blended learning
650 #7 $a vysokoškolské studium
650 #7 $a působení
650 #7 $a studentská účast
650 #7 $a aktivita
650 #7 $a participace
650 #7 $a dovednost
650 #7 $a experimentální výzkum
650 #7 $a výsledek výzkumu
651 #7 $a Saúdská Arábie
653 ## $a převrácená třída
773 1# $t British journal of educational technology $d London : National Council For Educational Technology 1970- $x 0007-1013 $g Roč. 49, č. 3 (May) (2018), s. 479-491 $q 49:3 (May) $9 2018
856 4# $u https://doi.org/10.1111/bjet.12553
910 ## $a ABA012
1039 $a PBD
1136 $a 017/87 $0 529645
1144 $b ABA012
Loan history
{{$parent.item.borrowDate|jpDate:'d.M.yyyy'}}
{{$parent.item.endDate|jpDate:'d.M.yyyy'}}
{{$parent.item.state|loc}} by user {{$parent.item.user|loc}}
Exemp. {{$parent.item.exemplar|loc}}
Odd. {{$parent.item.department|loc}}
Processing history
Documents for download
links="view.exportLinks" jp-show-if-empty="true" jp-single-button-overwrite-link-text="'Export'" jp-dropdown-button-text="'Export'" Permanent link