The effects of a flipped classroom approach on class engagement and skill performance in a Blackboard course
Mohamed Ali Nagy Elmaadaway
Document has not been rated yet
Rating: {{document.rating.value | number:1}}
(Number of rated: {{document.rating.count}})
{{document.rating.result}}
Loading exemplars
Document is currently in processing
Document has no bound volumes
Field | Ind | Field content |
1 | kpw11468250 | |
5 | 20190103084154.9 | |
7 | ta | |
8 | 180528s2018----xxkd||||||||||||||||eng|| | |
40 | ## | $a ABA012 $b cze $e rda |
41 | 0# | $a eng $b eng |
72 | #7 | $9 22 $a 378 $x Vysoké školy |
80 | ## | $a 378.147 $2 MRF |
80 | ## | $a 37.091.322 $2 MRF |
100 | 1# | $a Elmadaway, Mohamed Ali Nagy $4 aut $e Autor |
242 | 10 | $a Působení přístupu založeného na převrácené třídě na zapojení třídy a zlepšení dovedností v kurzu v systému Blackboard |
245 | 14 | $a The effects of a flipped classroom approach on class engagement and skill performance in a Blackboard course / $c Mohamed Ali Nagy Elmaadaway |
300 | ## | $b 1 graf, 6 tabulek |
336 | ## | $a text $b txt $2 rdacontent |
337 | ## | $a bez média $b n $2 rdamedia |
338 | ## | $a svazek $b nc $2 rdacarrier |
500 | ## | $a Resumé angl. |
504 | ## | $a Obsahuje bibliografické odkazy |
520 | ## | $a Saúdskoarabská studie zkoumala, zda přístup založený na tzv. převrácené třídě, specifické formě kombinovaného vzdělávání, pozitivně působí na angažovanost studentské skupiny v učení a rozvíjení jejich dovedností. Tento přístup byl zvolen v rámci univerzitního kurzu, experimentu se zúčastnilo 58 studentů rozdělených na dvě skupiny: experimentální a kontrolní (vyučované tradičním způsobem). Výsledky odhalily, že studenti zařazení do experimentální skupiny byli aktivnější a angažovanější po stránce behaviorální a emocionální. Díky systému převrácené třídy se mohli doma formou e-learningu připravit na aktivity ve třídě, klást otázky a zapojit se do společného řešení úloh. |
650 | #7 | $a blended learning |
650 | #7 | $a vysokoškolské studium |
650 | #7 | $a působení |
650 | #7 | $a studentská účast |
650 | #7 | $a aktivita |
650 | #7 | $a participace |
650 | #7 | $a dovednost |
650 | #7 | $a experimentální výzkum |
650 | #7 | $a výsledek výzkumu |
651 | #7 | $a Saúdská Arábie |
653 | ## | $a převrácená třída |
773 | 1# | $t British journal of educational technology $d London : National Council For Educational Technology 1970- $x 0007-1013 $g Roč. 49, č. 3 (May) (2018), s. 479-491 $q 49:3 (May) $9 2018 |
856 | 4# | $u https://doi.org/10.1111/bjet.12553 |
910 | ## | $a ABA012 |
1039 | $a PBD | |
1136 | $a 017/87 $0 529645 | |
1144 | $b ABA012 |
{{$parent.item.borrowDate|jpDate:'d.M.yyyy'}}
{{$parent.item.endDate|jpDate:'d.M.yyyy'}}
{{$parent.item.state|loc}} by user {{$parent.item.user|loc}}
Exemp. {{$parent.item.exemplar|loc}}
Odd. {{$parent.item.department|loc}}