Kritickým myšlením ke skromnějšímu životu
Petra Turečková

Dnes vráceno
Dokument zatím nebyl ohodnocen
Hodnocení: {{document.rating.value | number:1}} (počet hodnocení: {{document.rating.count}})
{{document.rating.result}}


Exempláře Svázané ročníky
Načítám exempláře
Dokument je momentálně ve zpracování Žádné exempláře k dispozici Dokument nemá žádné svázané ročníky
Citace
Související
Všechny díly
Detail
MARC
Pole Ind Obsah pole
1 kpw11468319
5 20180531102637.9
7 ta
8 180531s2018----xr |||||||||||||| ||cze||
40 ## $a ABA012 $b cze $e rda
41 0# $a cze
72 #7 $9 22 $a 37.016 $x Učební osnovy. Vyučovací předměty. Učebnice
80 ## $a 373.3.016 $2 MRF
80 ## $a 37.091.3 $2 MRF
80 ## $a 502/504 $2 MRF
100 1# $a Turečková, Petra $4 aut $e Autor
242 10 $a Through critical thinking to more modest life
245 10 $a Kritickým myšlením ke skromnějšímu životu / $c Petra Turečková
300 ## $b 3 tabulky, 11 ilustrací, 5 poznámek
336 ## $a text $b txt $2 rdacontent
337 ## $a bez média $b n $2 rdamedia
338 ## $a svazek $b nc $2 rdacarrier
504 ## $a Obsahuje bibliografické odkazy
520 ## $a Téma udržitelného způsobu života, dobrovolné skromnosti a závislosti na přírodě se dotýká našeho celého života. V článku je prezentována vyučovací hodina žáků 5. třídy základní školy na toto téma. Cílem hodiny bylo, aby si žáci sami stanovili předsevzetí úsporných opatření, která jsou schopni ve svém věku dodržovat. Učitelka zvolila metodu I.N.S.E.R.T. (Interaktivní poznámkový systém pro efektivní učení a myšlení), pantomimu, dramatizaci, práci s videem a metodu Diamant (vrchol diamantu je to, co je pro žáky nejdůležitější). Poslední fází výuky byla reflexe, volné psaní, stanovení cílů a sebehodnocení.
650 #7 $a základní škola
650 #7 $a první stupeň
650 #7 $a vztah učitel-žák
650 #7 $a vyučovací předmět
650 #7 $a obsah výuky
650 #7 $a učivo
650 #7 $a přírodovědný předmět
650 #7 $a prostředí
650 #7 $a ochrana životního prostředí
650 #7 $a ekologická výchova
650 #7 $a výchovně vzdělávací cíle
650 #7 $a vyučovací metoda
650 #7 $a videozáznam
650 #7 $a dramatizace
650 #7 $a pantomima
650 #7 $a efektivnost vzdělávání
653 ## $a kritické myšlení
653 ## $a reflexe
773 1# $t Komenský : odborný časopis pro učitele základní školy $d Brno : Academie Jana Amose Komenského, oblast Brno, 1873- $x 0323-0449 $h 347 sv. 25 cm $g Roč. 142, č. 3 (březen 2018) (2017/2018), s. 36-41 $q 142:3 (březen 2018) $9 2018
1039 $a PBD
1136 $a 095/67 $0 529851
1144 $b ABA012
910 $a ABA012
Dokumenty ke stažení
Seznam oblíbených
…a další

Zobrazit vše
Navštívené