Standardy pro základní vzdělávání - Výchova ke zdraví a jejich evaluace v prostředí pedagogické reality
Loading copies
Document is currently in processing
No copies
Document has no bound volumes
{{record.tocContent}}
Field | Ind | Field content |
leader | -----caa-a22------i-4500 | |
1 | kpw11468347 | |
3 | CZ-PrNPK | |
5 | 20200106115957.2 | |
7 | ta | |
8 | 180601s2018----xr d||||||||||||||||cze|| | |
40 | ## | $a ABA012 $b cze $e rda |
41 | 0# | $a cze $b cze $b eng |
72 | #7 | $a 37.016 $x Učební osnovy. Vyučovací předměty. Učebnice $2 Konspekt $9 22 |
80 | ## | $a 37.091.214 $2 MRF |
80 | ## | $a 61 $2 MRF |
80 | ## | $a 373.3.016 $2 MRF |
80 | ## | $a 37.091.26 $2 MRF |
100 | 1# | $a Hřivnová, Michaela $4 aut $e Autor |
245 | 10 | $a Standardy pro základní vzdělávání - Výchova ke zdraví a jejich evaluace v prostředí pedagogické reality = $b Standards for elementary education - Health education and its evaluation in an educational setting / $c Michaela Hřivnová |
300 | ## | $b 2 grafy, 4 tabulky |
336 | ## | $a text $b txt $2 rdacontent |
337 | ## | $a počítač $b c $2 rdamedia |
338 | ## | $a online zdroj $b cr $2 rdacarrier |
500 | ## | $a Resumé čes., angl. |
504 | ## | $a Obsahuje bibliografické odkazy |
520 | ## | $a Příspěvek nejprve vysvětluje, jak je koncipován vzdělávací obor Výchova ke zdraví v rámci nižšího sekundárního vzdělávání a Standardy pro základní vzdělávání - Výchova ke zdraví. V další části prezentuje cíle, výzkumné předpoklady, metodologii, průběh a výsledky výzkumu, který se zaměřil na úroveň dosaženého/rezulátového kurikula v uvedeném vzdělávacím oboru a na ověření nastavení minimální úrovně příslušného standardu. Analýza výsledků kriteriálního didaktického testu předloženého žákům 9. ročníků ZŠ odhalila nízkou úroveň rezulátového kurikula v tomto vzdělávacím oboru (test zvládlo 39% žáků), a tedy i relativně nízkou úroveň zdravotní gramotnosti žáků. Nepotvrdila se také predikce počítající s nastavením standardu tak, aby jej zvládlo správně splnit 80% žáků. |
650 | #7 | $a vzdělávací standard |
650 | #7 | $a výchova ke zdraví |
650 | #7 | $a základní škola |
650 | #7 | $a druhý stupeň |
650 | #7 | $a didaktický test |
650 | #7 | $a kriteriální hodnocení |
650 | #7 | $a žák |
650 | #7 | $a úroveň vědomostí |
650 | #7 | $a nedostatek |
650 | #7 | $a pedagogický výzkum |
650 | #7 | $a výsledek výzkumu |
653 | ## | $a ročník 9 |
773 | 1# | $t E-pedagogium : nezávislý odborný časopis pro interdisciplinární výzkum v pedagogice, s ohledem na pedagogiku, speciální pedagogiku a didaktiky oborů $d Olomouc : Univerzita Palackého, [2001?]- $x 1213-7758 $g Roč. [18], č. 1 (2018), s. 87-101 $q [18]:1 $9 2018 |
856 | 4# | $u https://www.pdf.upol.cz/fileadmin/userdata/PdF/ePedagogium/e-Pedagogium_1-2018online.pdf |
910 | ## | $a ABA012 |
1039 | $a PBD | |
1136 | $a 313/25 $0 530027 | |
1144 | $b ABA012 |
{{$parent.item.lendDate | jpDate:'d.M.yyyy'}}
{{$parent.item.endDate | jpDate:'d.M.yyyy'}}
{{$parent.item.state | loc}} by user {{$parent.item.user | loc}}
Item {{$parent.item.exemplar | loc}}
Dept {{$parent.item.department | loc}}
-
{{revision.date | jpDate:'d.M.yyyy HH:mm'}}
Aplikovat {{revision.content}}