Standardy pro základní vzdělávání - Výchova ke zdraví a jejich evaluace v prostředí pedagogické reality


Dnes vráceno


Copies Bound volumes
Loading copies
Document is currently in processing No copies Document has no bound volumes
Citation
Related
All parts
Contents
{{record.tocContent}}
Detail
MARC
Field Ind Field content
leader -----caa-a22------i-4500
1 kpw11468347
3 CZ-PrNPK
5 20200106115957.2
7 ta
8 180601s2018----xr d||||||||||||||||cze||
40 ## $a ABA012 $b cze $e rda
41 0# $a cze $b cze $b eng
72 #7 $a 37.016 $x Učební osnovy. Vyučovací předměty. Učebnice $2 Konspekt $9 22
80 ## $a 37.091.214 $2 MRF
80 ## $a 61 $2 MRF
80 ## $a 373.3.016 $2 MRF
80 ## $a 37.091.26 $2 MRF
100 1# $a Hřivnová, Michaela $4 aut $e Autor
245 10 $a Standardy pro základní vzdělávání - Výchova ke zdraví a jejich evaluace v prostředí pedagogické reality = $b Standards for elementary education - Health education and its evaluation in an educational setting / $c Michaela Hřivnová
300 ## $b 2 grafy, 4 tabulky
336 ## $a text $b txt $2 rdacontent
337 ## $a počítač $b c $2 rdamedia
338 ## $a online zdroj $b cr $2 rdacarrier
500 ## $a Resumé čes., angl.
504 ## $a Obsahuje bibliografické odkazy
520 ## $a Příspěvek nejprve vysvětluje, jak je koncipován vzdělávací obor Výchova ke zdraví v rámci nižšího sekundárního vzdělávání a Standardy pro základní vzdělávání - Výchova ke zdraví. V další části prezentuje cíle, výzkumné předpoklady, metodologii, průběh a výsledky výzkumu, který se zaměřil na úroveň dosaženého/rezulátového kurikula v uvedeném vzdělávacím oboru a na ověření nastavení minimální úrovně příslušného standardu. Analýza výsledků kriteriálního didaktického testu předloženého žákům 9. ročníků ZŠ odhalila nízkou úroveň rezulátového kurikula v tomto vzdělávacím oboru (test zvládlo 39% žáků), a tedy i relativně nízkou úroveň zdravotní gramotnosti žáků. Nepotvrdila se také predikce počítající s nastavením standardu tak, aby jej zvládlo správně splnit 80% žáků.
650 #7 $a vzdělávací standard
650 #7 $a výchova ke zdraví
650 #7 $a základní škola
650 #7 $a druhý stupeň
650 #7 $a didaktický test
650 #7 $a kriteriální hodnocení
650 #7 $a žák
650 #7 $a úroveň vědomostí
650 #7 $a nedostatek
650 #7 $a pedagogický výzkum
650 #7 $a výsledek výzkumu
653 ## $a ročník 9
773 1# $t E-pedagogium : nezávislý odborný časopis pro interdisciplinární výzkum v pedagogice, s ohledem na pedagogiku, speciální pedagogiku a didaktiky oborů $d Olomouc : Univerzita Palackého, [2001?]- $x 1213-7758 $g Roč. [18], č. 1 (2018), s. 87-101 $q [18]:1 $9 2018
856 4# $u https://www.pdf.upol.cz/fileadmin/userdata/PdF/ePedagogium/e-Pedagogium_1-2018online.pdf
910 ## $a ABA012
1039 $a PBD
1136 $a 313/25 $0 530027
1144 $b ABA012
Loan history
{{$parent.item.lendDate | jpDate:'d.M.yyyy'}}
{{$parent.item.endDate | jpDate:'d.M.yyyy'}}
{{$parent.item.state | loc}} by user {{$parent.item.user | loc}}
Item {{$parent.item.exemplar | loc}}
Dept {{$parent.item.department | loc}}
Processing history
Předchozí verze
  • {{revision.date | jpDate:'d.M.yyyy HH:mm'}}
    Aplikovat
    {{revision.content}}
Try to re-lookup for cover Delete cover