Standardy pro základní vzdělávání - Výchova ke zdraví a jejich evaluace v prostředí pedagogické reality
Standards for elementary education - Health education and its evaluation in an educational setting
Michaela Hřivnová

Dnes vráceno
Dokument zatím nebyl ohodnocen
Hodnocení: {{document.rating.value | number:1}} (počet hodnocení: {{document.rating.count}})
{{document.rating.result}}


Exempláře Svázané ročníky
Načítám exempláře
Dokument je momentálně ve zpracování Žádné exempláře k dispozici Dokument nemá žádné svázané ročníky
Citace
Související
Všechny díly
Detail
MARC
Pole Ind Obsah pole
1 kpw11468347
5 20180825075752.9
7 ta
8 180601s2018----xr d||||||||||||||||cze||
40 ## $a ABA012 $b cze $e rda
41 0# $a cze $b cze $b eng
72 #7 $9 22 $a 37.016 $x Učební osnovy. Vyučovací předměty. Učebnice
80 ## $a 37.091.214 $2 MRF
80 ## $a 61 $2 MRF
80 ## $a 373.3.016 $2 MRF
80 ## $a 37.091.26 $2 MRF
100 1# $a Hřivnová, Michaela $4 aut $e Autor
245 10 $a Standardy pro základní vzdělávání - Výchova ke zdraví a jejich evaluace v prostředí pedagogické reality = $b Standards for elementary education - Health education and its evaluation in an educational setting / $c Michaela Hřivnová
300 ## $b 2 grafy, 4 tabulky
336 ## $a text $b txt $2 rdacontent
337 ## $a počítač $b c $2 rdamedia
338 ## $a online zdroj $b cr $2 rdacarrier
500 ## $a Resumé čes., angl.
504 ## $a Obsahuje bibliografické odkazy
520 ## $a Příspěvek nejprve vysvětluje, jak je koncipován vzdělávací obor Výchova ke zdraví v rámci nižšího sekundárního vzdělávání a Standardy pro základní vzdělávání - Výchova ke zdraví. V další části prezentuje cíle, výzkumné předpoklady, metodologii, průběh a výsledky výzkumu, který se zaměřil na úroveň dosaženého/rezulátového kurikula v uvedeném vzdělávacím oboru a na ověření nastavení minimální úrovně příslušného standardu. Analýza výsledků kriteriálního didaktického testu předloženého žákům 9. ročníků ZŠ odhalila nízkou úroveň rezulátového kurikula v tomto vzdělávacím oboru (test zvládlo 39% žáků), a tedy i relativně nízkou úroveň zdravotní gramotnosti žáků. Nepotvrdila se také predikce počítající s nastavením standardu tak, aby jej zvládlo správně splnit 80% žáků.
650 #7 $a vzdělávací standard
650 #7 $a zdravotní výchova
650 #7 $a základní škola
650 #7 $a druhý stupeň
650 #7 $a didaktický test
650 #7 $a kriteriální hodnocení
650 #7 $a žák
650 #7 $a úroveň vědomostí
650 #7 $a nedostatek
650 #7 $a pedagogický výzkum
650 #7 $a výsledek výzkumu
653 ## $a ročník 9
773 1# $t E-pedagogium : nezávislý odborný časopis pro interdisciplinární výzkum v pedagogice, s ohledem na pedagogiku, speciální pedagogiku a didaktiky oborů $d Olomouc : Univerzita Palackého, [2001?]- $x 1213-7758 $h 1 online zdroj $g Roč. [18], č. 1 (2018), s. 87-101 $q [18]:1 $9 2018
856 4# $u https://www.pdf.upol.cz/fileadmin/userdata/PdF/ePedagogium/e-Pedagogium_1-2018online.pdf
910 ## $a ABA012
1039 $a PBD
1136 $a 313/25 $0 530027
1144 $b ABA012