Stratégie zvládania intelektovo nadaných a bežných adolescentov z gymnázia v kontexte štruktúry osobnostných dimenzií
Coping strategies of intellectually gifted and common adolescents attending grammar school in the context of the personality dimensions structure
Jolana Laznibatová, Dušan Fábik, Ivan Belica, Mária Balážová

Dnes vráceno
Document has not been rated yet
Rating: {{document.rating.value | number:1}} (Number of rated: {{document.rating.count}})
{{document.rating.result}}


Exemplars Bound volumes
Loading exemplars
Document is currently in processing Document has no bound volumes
Citation
Related
All parts
Detail
MARC
Field Ind Field content
1 kpw11468378
5 20190108110730.8
7 ta
8 180604s2018----xo |||||||||||||||||slo||
40 ## $a ABA012 $b cze $e rda
41 0# $a slo $b eng $b slo
72 #7 $9 17 $a 159.92 $x Vývojová psychologie. Individuální psychologie
80 ## $a 159.922.8 $2 MRF
80 ## $a 159.923.38 $2 MRF
80 ## $a 37.011.3-055.2 $2 MRF
80 ## $a 373.5 $2 MRF
100 1# $a Laznibatová, Jolana $7 xx0062563 $4 aut $e Autor
245 10 $a Stratégie zvládania intelektovo nadaných a bežných adolescentov z gymnázia v kontexte štruktúry osobnostných dimenzií = $b Coping strategies of intellectually gifted and common adolescents attending grammar school in the context of the personality dimensions structure / $c Jolana Laznibatová, Dušan Fábik, Ivan Belica, Mária Balážová
300 ## $b 3 tabulky
336 ## $a text $b txt $2 rdacontent
337 ## $a bez média $b n $2 rdamedia
338 ## $a svazek $b nc $2 rdacarrier
500 ## $a Resumé angl., slov.
504 ## $a Obsahuje bibliografické odkazy
520 ## $a V teoretické úvodní části příspěvek vymezuje pojem zvládání neboli coping, zabývá se copingovými strategiemi a emocionálním a kognitivním vývojem v období adolescence a představuje témata a výsledky několika předchozích výzkumů zaměřených na copingové strategie nadaných adolescentů. V další části představuje výzkumné cíle, metody a výsledky výzkumu, který porovnával copingové strategie nadaných adolescentů s běžnou populací adolescentů. Výzkum konkrétně zjišťoval, jak se liší frekvence využívání copingových strategií a zda existuje statisticky významný vztah mezi zvládacími strategiemi a osobnostní strukturou u běžných a nadaných adolescentů. Výzkum byl realizován mezi studenty bratislavských gymnázií.
650 #7 $a zvládání
650 #7 $a zátěž
650 #7 $a nadaný
650 #7 $a adolescent
650 #7 $a žák
650 #7 $a gymnázium
650 #7 $a osobnost
650 #7 $a psychologický výzkum
650 #7 $a výsledek výzkumu
651 #7 $a Bratislava (Slovensko)
651 #7 $a Slovensko
653 ## $a coping
653 ## $a strategie
700 1# $a Fábik, Dušan $4 aut $e Autor
700 1# $a Belica, Ivan $4 aut $e Autor
700 1# $a Balážová, Mária $4 aut $e Autor
773 1# $t Psychológia a patopsychológia dieťaťa $d Bratislava : Slovenské pedagogické nakladateľstvo (Bratislava) 1966- $x 0555-5574 $g Roč. 52, č. 1 (2018), s. 24-35 $q 52:1 $9 2018
910 ## $a ABA012
1039 $a PBD
1136 $a 159/48 $0 530015
1144 $b ABA012
Loan history
{{$parent.item.borrowDate|jpDate:'d.M.yyyy'}}
{{$parent.item.endDate|jpDate:'d.M.yyyy'}}
{{$parent.item.state|loc}} by user {{$parent.item.user|loc}}
Exemp. {{$parent.item.exemplar|loc}}
Odd. {{$parent.item.department|loc}}
Processing history
Documents for download
Permanent link