Quality of both parents' cognitive guidance and quantity of early childhood education
influences on pre-mathematical development
Anne Sorariutta, Maarit Silvén

Dnes vráceno
Document has not been rated yet
Rating: {{document.rating.value | number:1}} (Number of rated: {{document.rating.count}})
{{document.rating.result}}


Exemplars Bound volumes
Loading exemplars
Document is currently in processing Document has no bound volumes
Citation
Related
All parts
Detail
MARC
Field Ind Field content
1 kpw11468438
5 20180825075813.8
7 ta
8 180606s2018----xxk|||||||||||||||||eng||
40 ## $a ABA012 $b cze $e rda
41 0# $a eng $b eng
72 #7 $9 17 $a 159.9 $x Psychologie
80 ## $a 37.018.1 $2 MRF
80 ## $a 51 $2 MRF
80 ## $a 159.922.72 $2 MRF
100 1# $a Sorariutta, Anne $4 aut $e Autor
242 10 $a Kvalita kognitivního vedení obou rodičů a kvantita vzdělání v raném dětství : $b vlivy na rozvoj předmatematických dovedností
245 10 $a Quality of both parents' cognitive guidance and quantity of early childhood education : $b influences on pre-mathematical development / $c Anne Sorariutta, Maarit Silvén
300 ## $b 7 tabulek, 3 schémata
336 ## $a text $b txt $2 rdacontent
337 ## $a bez média $b n $2 rdamedia
338 ## $a svazek $b nc $2 rdacarrier
500 ## $a Resumé angl.
504 ## $a Obsahuje bibliografické odkazy
520 ## $a Vliv obou rodičů na kognitivní vývoj dítěte v rámci péče o něj a jeho výchovy. Měřeny byly výsledky předmatematických znalostí v rámci simultánní výchovy a péče o dítě ze strany obou rodičů. Výzkumu se zúčastnilo 66 finských rodin s oběma rodiči. Rodičovské konstrukty byly velmi podobné u obou pohlaví. Matky projevovaly více podpory, ale stejnou míru autonomie jako otcové. V podpoře byly více a v autonomii méně vynalézavé než otcové. Kognitivní vedení dítěte ze strany obou rodičů se u dítěte více projevovalo v numerickém a méně v prostorovém poznávání. Pohlaví dítěte nemělo vliv na jeho výsledky.
650 #7 $a péče o dítě
650 #7 $a výchova dítěte
650 #7 $a rodiče
650 #7 $a předběžné znalosti
650 #7 $a matematika
650 #7 $a kognitivní vývoj
650 #7 $a vztah rodiče-dítě
650 #7 $a pomoc
650 #7 $a nezávislost
650 #7 $a výzkum
651 #7 $a Finsko
700 1# $a Silvén, Maarit $4 aut $e Autor
773 1# $t British journal of educational psychology $d Leicester, U.K. : British Psychology Society, 1931- $x 0007-0998 $g Roč. 88, č. 2 (June) (2018), s. 192-215 $q 88:2 (June) $9 2018
856 4# $u https://doi.org/10.1111/bjep.12217
910 ## $a ABA012
1039 $a PBD
1136 $a 362/10 $0 530233
1144 $b ABA012
Loan history
{{$parent.item.borrowDate|jpDate:'d.M.yyyy'}}
{{$parent.item.endDate|jpDate:'d.M.yyyy'}}
{{$parent.item.state|loc}} by user {{$parent.item.user|loc}}
Exemp. {{$parent.item.exemplar|loc}}
Odd. {{$parent.item.department|loc}}
Processing history
Documents for download
Permanent link