The effects of mother-child mediated learning strategies on psychological resilience and cognitive modifiability of boys with learning disability
David Tzuriel, Vered Shomron

Dnes vráceno
Dokument zatím nebyl ohodnocen
Hodnocení: {{document.rating.value | number:1}} (počet hodnocení: {{document.rating.count}})
{{document.rating.result}}


Exempláře Svázané ročníky
Načítám exempláře
Dokument je momentálně ve zpracování Žádné exempláře k dispozici Dokument nemá žádné svázané ročníky
Citace
Související
Všechny díly
Detail
MARC
Pole Ind Obsah pole
1 kpw11468442
5 20180619152313.7
7 ta
8 180606s2018----xxk|||||||||||||||||eng||
40 ## $a ABA012 $b cze $e rda
41 0# $a eng $b eng
72 #7 $9 17 $a 159.9 $x Psychologie
80 ## $a 376-056.36 $2 MRF
80 ## $a 159.953.5 $2 MRF
80 ## $a 37.018.1 $2 MRF
100 1# $a Tzuriel, David $4 aut $e Autor
242 10 $a Vliv strategií zprostředkovaného učení mezi matkou a dítětem na psychickou odolnost a kognitivní přizpůsobivost chlapců s poruchou učení
245 14 $a The effects of mother-child mediated learning strategies on psychological resilience and cognitive modifiability of boys with learning disability / $c David Tzuriel, Vered Shomron
300 ## $b 4 schémata, 2 tabulky
336 ## $a text $b txt $2 rdacontent
337 ## $a bez média $b n $2 rdamedia
338 ## $a svazek $b nc $2 rdacarrier
500 ## $a Resumé angl.
504 ## $a Obsahuje bibliografické odkazy
520 ## $a Teoretickým rámcem prezentované studie je strategie zprostředkované zkušenosti s učením, která je blízká konceptu scaffoldingu (scaffolding = opora, lešení, stavění lešení). Zkoumala, do jaké míry ovlivňuje strategie scaffoldingu (= podpory) ve vztahu matka - dítě psychickou odolnost a kognitivní přizpůsobivost chlapců s poruchou učení. Dalšími zkoumanými faktory bylo prostředí, závažnost poruchy a postoj matky k poruše dítěte a jejich vliv na strategie zprostředkované zkušenosti s učením, odolnost a přizpůsobivost dítěte. Výsledky ukázaly, že strategie zprostředkované zkušenosti, prostředí domova a socioekonomický statut rodiny jsou silnými prediktory psychické odolnosti a kognitivní přizpůsobivosti postiženého dítěte.
650 #7 $a učení
650 #7 $a strategie učení
650 #7 $a porucha učení
650 #7 $a vztah matka-dítě
650 #7 $a matka
650 #7 $a pedopsychologie
650 #7 $a adaptabilita
650 #7 $a pomoc
650 #7 $a domov
650 #7 $a socioekonomický status
650 #7 $a postoj
650 #7 $a výzkum
650 #7 $a chlapec
651 #7 $a Izrael
653 ## $a resilience
653 ## $a odolnost
700 1# $a Shomron, Vered $4 aut $e Autor
773 1# $t British journal of educational psychology $d Leicester, U.K. : British Psychology Society, 1931- $x 0007-0998 $h ^^^ sv. $g Roč. 88, č. 2 (June) (2018), s. 236-259 $q 88:2 (June) $9 2018
856 4# $u https://doi.org/10.1111/bjep.12219
910 ## $a ABA012
1039 $a PBD
1136 $a 362/10 $0 530233
1144 $b ABA012
Dokumenty ke stažení
Seznam oblíbených
…a další

Zobrazit vše
Navštívené