The effects of mother-child mediated learning strategies on psychological resilience and cognitive modifiability of boys with learning disability
David Tzuriel, Vered Shomron
Document has not been rated yet
Rating: {{document.rating.value | number:1}}
(Number of rated: {{document.rating.count}})
{{document.rating.result}}
Loading exemplars
Document is currently in processing
Document has no bound volumes
Field | Ind | Field content |
1 | kpw11468442 | |
5 | 20180825075816.5 | |
7 | ta | |
8 | 180606s2018----xxk|||||||||||||||||eng|| | |
40 | ## | $a ABA012 $b cze $e rda |
41 | 0# | $a eng $b eng |
72 | #7 | $9 17 $a 159.9 $x Psychologie |
80 | ## | $a 376-056.36 $2 MRF |
80 | ## | $a 159.953.5 $2 MRF |
80 | ## | $a 37.018.1 $2 MRF |
100 | 1# | $a Tzuriel, David $4 aut $e Autor |
242 | 10 | $a Vliv strategií zprostředkovaného učení mezi matkou a dítětem na psychickou odolnost a kognitivní přizpůsobivost chlapců s poruchou učení |
245 | 14 | $a The effects of mother-child mediated learning strategies on psychological resilience and cognitive modifiability of boys with learning disability / $c David Tzuriel, Vered Shomron |
300 | ## | $b 4 schémata, 2 tabulky |
336 | ## | $a text $b txt $2 rdacontent |
337 | ## | $a bez média $b n $2 rdamedia |
338 | ## | $a svazek $b nc $2 rdacarrier |
500 | ## | $a Resumé angl. |
504 | ## | $a Obsahuje bibliografické odkazy |
520 | ## | $a Teoretickým rámcem prezentované studie je strategie zprostředkované zkušenosti s učením, která je blízká konceptu scaffoldingu (scaffolding = opora, lešení, stavění lešení). Zkoumala, do jaké míry ovlivňuje strategie scaffoldingu (= podpory) ve vztahu matka - dítě psychickou odolnost a kognitivní přizpůsobivost chlapců s poruchou učení. Dalšími zkoumanými faktory bylo prostředí, závažnost poruchy a postoj matky k poruše dítěte a jejich vliv na strategie zprostředkované zkušenosti s učením, odolnost a přizpůsobivost dítěte. Výsledky ukázaly, že strategie zprostředkované zkušenosti, prostředí domova a socioekonomický statut rodiny jsou silnými prediktory psychické odolnosti a kognitivní přizpůsobivosti postiženého dítěte. |
650 | #7 | $a učení |
650 | #7 | $a strategie učení |
650 | #7 | $a porucha učení |
650 | #7 | $a vztah matka-dítě |
650 | #7 | $a matka |
650 | #7 | $a pedopsychologie |
650 | #7 | $a adaptabilita |
650 | #7 | $a pomoc |
650 | #7 | $a domov |
650 | #7 | $a socioekonomický status |
650 | #7 | $a postoj |
650 | #7 | $a výzkum |
650 | #7 | $a chlapec |
651 | #7 | $a Izrael |
653 | ## | $a resilience |
653 | ## | $a odolnost |
700 | 1# | $a Shomron, Vered $4 aut $e Autor |
773 | 1# | $t British journal of educational psychology $d Leicester, U.K. : British Psychology Society, 1931- $x 0007-0998 $g Roč. 88, č. 2 (June) (2018), s. 236-259 $q 88:2 (June) $9 2018 |
856 | 4# | $u https://doi.org/10.1111/bjep.12219 |
910 | ## | $a ABA012 |
1039 | $a PBD | |
1136 | $a 362/10 $0 530233 | |
1144 | $b ABA012 |
{{$parent.item.borrowDate|jpDate:'d.M.yyyy'}}
{{$parent.item.endDate|jpDate:'d.M.yyyy'}}
{{$parent.item.state|loc}} by user {{$parent.item.user|loc}}
Exemp. {{$parent.item.exemplar|loc}}
Odd. {{$parent.item.department|loc}}