Interní komunikace v teorii a praxi
Jana Holá

Dnes vráceno
Dokument zatím nebyl ohodnocen
Hodnocení: {{document.rating.value | number:1}} (počet hodnocení: {{document.rating.count}})
{{document.rating.result}}


Exempláře Svázané ročníky
Načítám exempláře
Dokument je momentálně ve zpracování Žádné exempláře k dispozici Dokument nemá žádné svázané ročníky
Citace
Související
Všechny díly
Obsah
                                    Obsah
1	Úvod...................................................................................9
2	Vymezení současných poznatků ? problematice interní komunikace v kontextu jejího
vývoje a chápání..........................................................................11
2.1	Interní komunikace jako samostatná disciplína, její	obsah a cíle...............11
2.2	Evoluce interní komunikace.......................................................14
2.3	Teoretické vymezení komunikace...................................................20
2.4	Interní komunikace z různých perspektiv..........................................22
2.5	Interní komunikace jako součást komunikace	firmy	- marketingový přístup..........23
2.5.1	Interní public relations....................................................29
2.5.2	Zaměstnanec - důležitý informační zdroj.....................................32
2.6	Data, informace a znalosti - informační a znalostní přístup v interní komunikaci.33
2.7	Angažovanost a výkon firmy: personální přístup ke komunikaci.....................35
2.8	Manažerská komunikace: manažerský přístup ? interní komunikaci...................43
2.8.1	Manažerské komunikační kompetence...........................................45
2.8.2	Úloha manažerské komunikace v procesu řízení změny..........................55
2.9	Komunikační standardy............................................................57
2.9.1	Standardy pro integraci nového zaměstnance do organizace....................61
2.9.2	Standardy pro řízení a hodnocení pracovníků.................................63
2.9.3	Standardy pro interní školení a workshopy...................................67
3	Zvyšování efektivity interní komunikace...............................................71
3.1	Audity interní komunikace........................................................72
3.1.1	Společné a rozdílné koncepce auditů.........................................74
3.1.2	Nástroje vhodné pro audit interní komunikace................................76
4	Systémové nastavení interní komunikace................................................83
4.1	Systém interní komunikace a jeho základní prvky..................................85
4.2	Normativní model výstavby systému interní komunikace.............................88
5	Studie verifikace návrhu normativního modelu interní komunikace.........................95
5.1	Design a metodologie.............................................................95
5.2	Skupinové interview se členy Institutu interní komunikace........................96
5.2.1	Průzkumný vzorek skupinového interview a expertních rozhovorů...............96
5.2.2	Skupinové interview.........................................................97
5.2.3	Výsledky skupinového interview a expertních rozhovorů.......................98
5.3	Kvantitativní ověření - dotazníkové šetření.....................................100
5.3.1	Průzkumný vzorek a sběr dat................................................101
5.3.2	Hodnocení těžiště interní komunikace ve vybraných oblastech managementu....104
5.4	Kvantitativní hodnocení prvků modelu interní komunikace.........................106
5.4.1	Hodnocení předpokladů interní komunikace a jejího významu v teoretické rovině.108
5.4.2	Exploratorní analýza předpokladů interní komunikace a jejího významu.......111
5.4.3	Hodnocení prvků interní komunikace a její efektivity.......................118
5.4.4	Exploratorní analýza prvků interní komunikace a její efektivity............121
5.5	Porovnání významu jednotlivých předpokladů s efektivitou prvků interní komunikace
a porovnání významu interní	komunikace s její efektivitou......................130
5.5.1	Srovnání výsledků z exploratorní analýzy předpokladů/prvků.................133
6	Závěr.................................................................................136
7	Literární a další zdroje..............................................................140
Příloha A Dotazník.......................................................................148
Příloha ? Obrázky exploratorní analýzy...................................................156
Příloha C................................................................................156
7
                                
Detail
MARC
Pole Ind Obsah pole
1 kpw01468639
3 CZ PrNK
5 20180619110004.7
7 ta
8 171128s2017----xr a|||f||||||000|0|cze||
15 ## $a cnb002957399
20 ## $a 978-80-7560-099-8 $q (brožováno)
35 ## $a (OCoLC)1022791707
40 ## $a OLA001 $b cze $e rda
41 0# $a cze $b cze $b eng
72 #7 $9 4 $a 005 $x Management. Řízení
80 ## $a 005.57 $2 MRF
80 ## $a 005.73 $2 MRF
80 ## $a (048.8) $2 MRF
100 1# $a Holá, Jana, $d 1966- $7 mzk2006368441 $4 aut
245 10 $a Interní komunikace v teorii a praxi / $c Jana Holá
264 #1 $a [Pardubice] : $b Univerzita Pardubice, $c 2017
300 ## $a 159 stran : $b ilustrace ; $c 24 cm
336 ## $a text $b txt $2 rdacontent
337 ## $a bez média $b n $2 rdamedia
338 ## $a svazek $b nc $2 rdacarrier
500 ## $a 164 výtisků
504 ## $a Obsahuje bibliografii a bibliografické odkazy
520 ## $a Cílem monografie je vymezení problematiky interní komunikace jako manažerské disciplíny podpořené návrhem modelu jejího systémového nastavení pro praxi.
546 ## $a České a anglické resumé
650 #7 $a řízení
650 #7 $a komunikace
653 ## $a interní komunikace
653 ## $a manažerská komunikace
653 ## $a kultura organizace
901 $b 9788075600998 $f [1. vydání] $o 20180123
910 ## $a ABA012
998 $a 002957399
1039 $a NPKK
996 $a 168 $b 2490209277 $g II 115849V1 $f 425.00 $d 18.6.2018 $c 1288/2018 $s A $v A $n K $r 2018 $l HF $t N $k 0