Ein Plädoyer zur Digitalisierung des Unterrichts
Jacob Chammon

Dnes vráceno
Document has not been rated yet
Rating: {{document.rating.value | number:1}} (Number of rated: {{document.rating.count}})
{{document.rating.result}}


Exemplars Bound volumes
Loading exemplars
Document is currently in processing Document has no bound volumes
Citation
Related
All parts
Detail
MARC
Field Ind Field content
1 kpw11469229
5 20180825080056.3
7 ta
8 180718s2018----gw |||||||||||||||||ger||
40 ## $a ABA012 $b cze $e rda
41 0# $a ger
72 #7 $a 37.09 $x Organizace výuky a vzdělávání $9 22 $2 Konspekt
80 ## $a 373.3/.5 $2 MRF
80 ## $a 004.738 $2 MRF
80 ## $a 37.091.31-059.1 $2 MRF
80 ## $a 81'246.2 $2 MRF
100 1# $a Chammon, Jacob $4 aut $e Autor
242 10 $a Přímluva o digitalizaci výuky
245 14 $a Ein Plädoyer zur Digitalisierung des Unterrichts / $c Jacob Chammon
300 ## $b 1 ilustrace, 4 tabulky
336 ## $a text $b txt $2 rdacontent
337 ## $a bez média $b n $2 rdamedia
338 ## $a svazek $b nc $2 rdacarrier
504 ## $a Obsahuje bibliografické odkazy
520 ## $a Autor článku, ředitel Německo-skandinávské společné školy (sponzorovaná Nadací Montessori v Berlíně), představuje principy a organizaci výuky ve své škole. Škola má bilingvní výuku ve třech jazykových liniích: německo-dánskou, německo-švédskou a německo-norskou. Hlavní pedagogickou zásadou skandinávské pedagogiky je orientace na dítě (žáka) jako středobod veškerého vyučovacího procesu. Ve škole se používají laptopy a bezdrátová síť WLAN, důraz se klade na digitalizaci a individualizaci výuky. Autor článku se zasazuje o co nejširší používání nových médií v procesu vyučování, jelikož pedagogické výzkumy ukazují, že takováto práce žáky k učení motivuje.
610 24 $a Montessori Stiftung Berlin
650 #7 $a digitalizace
650 #7 $a individualizovaná výuka
650 #7 $a ředitel školy
650 #7 $a dvojjazyčné vzdělávání
650 #7 $a internet
650 #7 $a škola
650 #7 $a němčina
650 #7 $a pedagogický výzkum
650 #7 $a dánština
650 #7 $a švédština
650 #7 $a norština
650 #7 $a dítě
650 #7 $a žák
650 #7 $a pedocentrismus
650 #7 $a přenosný počítač
650 #7 $a výuka
650 #7 $a učení
650 #7 $a motivace učení
650 #7 $a nadace
651 #7 $a SRN
651 #7 $a Skandinávie
653 ## $a WLAN
653 ## $a skandinávská pedagogika
653 ## $a společná škola
773 1# $t Pädagogische Führung : Zeitschrift für Schulleitung und Schulberatung $d Neuwied : Luchterhand, 1990- $x 0939-0413 $g Roč. 29, č. 1 (2018), s. 16-20 $q 29:1 $9 2018
910 ## $a ABA012
1039 $a PBD
1136 $a 133/73 $0 527706
1144 $b ABA012
Loan history
{{$parent.item.borrowDate|jpDate:'d.M.yyyy'}}
{{$parent.item.endDate|jpDate:'d.M.yyyy'}}
{{$parent.item.state|loc}} by user {{$parent.item.user|loc}}
Exemp. {{$parent.item.exemplar|loc}}
Odd. {{$parent.item.department|loc}}
Processing history
Documents for download
Permanent link