Osobnosti Francouzské revoluce


Dnes vráceno


Copies Bound volumes
Loading copies
Document is currently in processing No copies Document has no bound volumes
Citation
Related
All parts
Contents
{{record.tocContent}}
Detail
MARC
Field Ind Field content
leader -----caa-a22------i-4500
1 kpw11469491
3 CZ-PrNPK
5 20180827082418.7
7 ta
8 180813s2017----xr |||||||||||||||||cze||
40 ## $a ABA012 $b cze $e rda
41 0# $a cze
72 #7 $a 37.016 $x Učební osnovy. Vyučovací předměty. Učebnice $2 Konspekt $9 22
80 ## $a 37.016 $2 MRF
80 ## $a 94 $2 MRF
80 ## $a 37.091.33-027.22 $2 MRF
80 ## $a 792.9 $2 MRF
100 1# $a Horká, Hana, $d 1949- $7 mzk2005295002 $4 aut $e Autor
242 10 $a Personalities of the French Revolution : $b Still pictures as a way to dialogic teaching
245 10 $a Osobnosti Francouzské revoluce : $b živé obrazy jako cesta k dialogickému vyučování / $c Hana Horká, Veronika Rodová
300 ## $b 4 ilustrace, 1 tabulka, 7 poznámek
336 ## $a text $b txt $2 rdacontent
337 ## $a bez média $b n $2 rdamedia
338 ## $a svazek $b nc $2 rdacarrier
504 ## $a Obsahuje bibliografické odkazy
520 ## $a Charakteristika psychodidaktické techniky vycházející z dramatizace, tzv. živých obrazů (still pictures). Cílem využití živého obrazu je zprostředkovat učivo a prohloubit porozumění faktům u tvůrců i diváků. Kazuistika uchopení tématu Velká francouzská revoluce pomocí této techniky v rámci výuky dějepisu na základní škole. Popis činnosti učitele a žáků v jednotlivých fázích přípravy a realizace živých obrazů na téma osobností spjatých s Velkou francouzskou revolucí. Analýza realizované výuky (rozbor s využitím konceptového diagramu, rozbor transformace obsahu s výhledem k alteraci). Posouzení kvality takto koncipované výuky, návrh alterace a jeho přezkoumání.
650 #7 $a vyučovací metoda
650 #7 $a forma výuky
650 #7 $a aktivizující metoda
650 #7 $a dialog
650 #7 $a dramatizace
650 #7 $a metodika
650 #7 $a analýza
650 #7 $a dějepis
650 #7 $a základní škola
653 ## $a živé obrazy
700 1# $a Rodová, Veronika $7 mzk2015865423 $4 aut $e Autor
773 1# $t Komenský : časopis pro učitele základní školy $d Olomouc : Jan Havelka, 1873- $x 0323-0449 $g Roč. 142, č. 2 ( prosinec 2017) (2017/2018), s. 32-39 $q 142:2 ( prosinec 2017) $9 2017
910 ## $a ABA012
1039 $a PBD
1136 $a 095/68 $0 529850
1144 $b ABA012
Loan history
{{$parent.item.lendDate | jpDate:'d.M.yyyy'}}
{{$parent.item.endDate | jpDate:'d.M.yyyy'}}
{{$parent.item.state | loc}} by user {{$parent.item.user | loc}}
Item {{$parent.item.exemplar | loc}}
Dept {{$parent.item.department | loc}}
Processing history
Předchozí verze
  • {{revision.date | jpDate:'d.M.yyyy HH:mm'}}
    Aplikovat
    {{revision.content}}
Try to re-lookup for cover Delete cover