Towards online student-directed communities of inquiry
Susi Peacock, John Cowan

Dnes vráceno
Document has not been rated yet
Rating: {{document.rating.value | number:1}} (Number of rated: {{document.rating.count}})
{{document.rating.result}}


Exemplars Bound volumes
Loading exemplars
Document is currently in processing Document has no bound volumes
Citation
Related
All parts
Detail
MARC
Field Ind Field content
1 kpw11469582
5 20180825080247.2
7 ta
8 180817s2018----xxk|||||||||||||| ||eng||
40 ## $a ABA012 $b cze $e rda
41 0# $a eng $b eng
72 #7 $9 23 $a 004 $x Počítačová věda. Výpočetní technika. Informační technologie
80 ## $a 378 $2 MRF
80 ## $a 159.953.5 $2 MRF
80 ## $a 004.588 $2 MRF
80 ## $a 004 $2 MRF
100 1# $a Peacock, Susi $4 aut $e Autor
242 10 $a Studenty řízené učební komunity
245 10 $a Towards online student-directed communities of inquiry / $c Susi Peacock, John Cowan
300 ## $b 2 schémata
336 ## $a text $b txt $2 rdacontent
337 ## $a bez média $b n $2 rdamedia
338 ## $a svazek $b nc $2 rdacarrier
500 ## $a Resumé angl.
504 ## $a Obsahuje bibliografické odkazy
520 ## $a Studentem řízené (autonomní, nezávislé) učení jako přístup spojený s kognitivními a mezilidskými schopnostmi vyšší úrovně, které se stávají nutností pro vysokoškolské studenty v 21. století. Týkají se především učení online založeném na sociálně-konstruktivistických prvcích. Autoři zkoumali tento typ učení a identifikovali devět rysů nutných pro fungování programů řízených samotnými studenty. Ti musejí dělat důležitá rozhodnutí a dospět k výběru vhodného programu. Ukázka struktury programu a příprava studentů dělat spolehlivá rozhodnutí, změna role vyučujícího při online učení na vysoké škole.
650 #7 $a vysoká škola
650 #7 $a student
650 #7 $a učení
650 #7 $a didaktické využití počítače
650 #7 $a e-learning
650 #7 $a rozhodování
650 #7 $a nezávislost
650 #7 $a role učitele
650 #7 $a výukový software
653 ## $a sebeřízené učení
653 ## $a sebeřízení
700 1# $a Cowan, John $4 aut $e Autor
773 1# $t Journal of further and higher education $d London : National Association of Teachers in Further and Higher Education, 1977- $x 0309-877X $g Roč. 42, č. 5 (July) (2018), s. 678-693 $q 42:5 (July) $9 2018
856 4# $u https://doi.org/10.1080/0309877X.2017.1302569
910 ## $a ABA012
1039 $a PBD
1136 $a 092/71 $0 530262
1144 $b ABA012
Loan history
{{$parent.item.borrowDate|jpDate:'d.M.yyyy'}}
{{$parent.item.endDate|jpDate:'d.M.yyyy'}}
{{$parent.item.state|loc}} by user {{$parent.item.user|loc}}
Exemp. {{$parent.item.exemplar|loc}}
Odd. {{$parent.item.department|loc}}
Processing history
Documents for download
Permanent link