Implikationen der internationalen Fachdiskussion über einen "Twin-Track Approach" der inklusiven Erziehung und Bildung
Christian Lindmeier

Dnes vráceno
Document has not been rated yet
Rating: {{document.rating.value | number:1}} (Number of rated: {{document.rating.count}})
{{document.rating.result}}


Exemplars Bound volumes
Loading exemplars
Document is currently in processing Document has no bound volumes
Citation
Related
All parts
Detail
MARC
Field Ind Field content
1 kpw11469586
5 20180830144143.9
7 ta
8 180817s2018----gw |||||||||||||||||ger||
40 ## $a ABA012 $b cze $e rda
41 0# $a ger $b ger $b eng
72 #7 $9 22 $a 376 $x Výchova a vzdělávání zvláštních skupin osob
80 ## $a 376 $2 MRF
80 ## $a 37.011.3-051 $2 MRF
80 ## $a 373 $2 MRF
100 1# $a Lindmeier, Christian $4 aut $e Autor
242 10 $a Důsledky mezinárodní odborné diskuse o dvoukolejném přístupu k inkluzivní výchově a vzdělávání
245 10 $a Implikationen der internationalen Fachdiskussion über einen "Twin-Track Approach" der inklusiven Erziehung und Bildung / $c Christian Lindmeier
300 ## $b 1 ilustrace
336 ## $a text $b txt $2 rdacontent
337 ## $a bez média $b n $2 rdamedia
338 ## $a svazek $b nc $2 rdacarrier
500 ## $a Resumé něm., angl.
504 ## $a Obsahuje bibliografické odkazy
520 ## $a Autor příspěvku se nejprve věnuje konceptu Twin-Track Approach (dvoukolejný přístup), jeho obsahu a významu v oblasti zavádění inkluzivního vzdělávání. Tento koncept je zaměřen na dvě hlavní oblasti: 1) překonávání bariér na cestě k inkluzi, a to ve spolupráci s místními kulturními, společenskými a politickými institucemi a organizacemi, 2) zaměření na učitele, na jejich účinnou podporu v rámci školního prostředí, rodiny i společnosti. Příspěvek dále reflektuje hlavní nálezy a doporučení UNICEF ve zprávě "Vzdělávání učitelů, kteří pracují s dětmi s postižením" (2013). V závěru příspěvku hodnotí jeho autor možnosti realizace konceptu Twin-Track Approach v německy mluvících zemích.
610 24 $a UNICEF $7 kn20010711466
611 24 $a Educating Teachers for Children with Disabilities
648 #7 $a 2013
650 #7 $a inkluzivní vzdělávání
650 #7 $a koncepce
650 #7 $a výchova
650 #7 $a dítě
650 #7 $a handicap
650 #7 $a postižený
650 #7 $a obsah výchovy
650 #7 $a význam
650 #7 $a zpráva
650 #7 $a vzdělávání
650 #7 $a učitel
650 #7 $a spolupráce ve výchově
650 #7 $a jiná zařízení
650 #7 $a kultura
650 #7 $a politika
650 #7 $a společnost
650 #7 $a organizace
650 #7 $a školní prostředí
650 #7 $a rodina
650 #7 $a pomoc
651 #7 $a německy mluvící země
653 ## $a inkluze
773 1# $t Zeitschrift für Heilpädagogik $d Nienburg : Verband Deutscher Sonderschulen, $x 0513-9066 $g Roč. 69, č. 4 (2018), s. 156-166 $q 69:4 $9 2018
910 ## $a ABA012
1039 $a PBD
1136 $a 238/172 $0 529119
1144 $b ABA012
Loan history
{{$parent.item.borrowDate|jpDate:'d.M.yyyy'}}
{{$parent.item.endDate|jpDate:'d.M.yyyy'}}
{{$parent.item.state|loc}} by user {{$parent.item.user|loc}}
Exemp. {{$parent.item.exemplar|loc}}
Odd. {{$parent.item.department|loc}}
Processing history
Documents for download
Permanent link