The Flipped Classroom
primary and secondary teachers’ views on an educational movement in schools in Sweden today
Magnus Hultén, Bo Larsson

Dnes vráceno
Document has not been rated yet
Rating: {{document.rating.value | number:1}} (Number of rated: {{document.rating.count}})
{{document.rating.result}}


Exemplars Bound volumes
Loading exemplars
Document is currently in processing Document has no bound volumes
Citation
Related
All parts
Detail
MARC
Field Ind Field content
1 kpw11469638
5 20180920112956.3
7 ta
8 180824s2018----xxk|||||||||||||||||eng||
40 ## $a ABA012 $b cze $e rda
41 0# $a eng $b eng
72 #7 $9 22 $a 37 $x Výchova a vzdělávání
80 ## $a 001.891 $2 MRF
80 ## $a 37.091.39 $2 MRF
80 ## $a 373 $2 MRF
100 1# $a Hultén, Magnus $4 aut $e Autor
242 10 $a Převrácená třída : $b názory učitelů základních a středních škol na vzdělávací hnutí ve školách v současném Švédsku
245 14 $a The Flipped Classroom : $b primary and secondary teachers’ views on an educational movement in schools in Sweden today / $c Magnus Hultén, Bo Larsson
336 ## $a text $b txt $2 rdacontent
337 ## $a bez média $b n $2 rdamedia
338 ## $a svazek $b nc $2 rdacarrier
500 ## $a Resumé angl.
504 ## $a Obsahuje bibliografické odkazy
520 ## $a Cílem studie je přispět k většímu porozumění nové metody výuky, která byla nazvána převrácená třída (flipped classroom, inverted classroom). Převrácená třída je typ instruktážní strategie a kombinované výuky, který obměňuje tradiční učební prostředí tím, že poskytuje obsah výuky, často online, mimo třídu. Žáci shlédnou instruktážní video v domácím prostředí a ve škole už látku konzultují. Článek přináší rozhovory se sedmi švédskými učiteli (vyučují 4-9 let), kteří aktivně pracují s touto metodou. Byly položeny dvě výzkumné otázky: 1) Co charakterizuje převrácenou výuku pohledem učitele? 2) Jaké cíle výuky jsou plněny prostřednictvím této metody? Ukázky záznamů odpovědí.
650 #7 $a základní škola
650 #7 $a střední škola
650 #7 $a vyučovací metoda
650 #7 $a forma výuky
650 #7 $a blended learning
650 #7 $a inovace ve vzdělávání
650 #7 $a experimentování
650 #7 $a pedagogický výzkum
650 #7 $a aktivizující metoda
650 #7 $a vzdělávací technologie
651 #7 $a Švédsko
653 ## $a on-line
653 ## $a převrácená třída
700 1# $a Larsson, Bo $4 aut $e Autor
773 1# $t Scandinavian journal of educational research $d [Abingdon, Oxfordshire] : Routledge, 1971- $x 0031-3831 $g Roč. 62, č. 3 (June) (2018), s. 433-443 $q 62:3 (June) $9 2018
856 4# $u https://doi.org/10.1080/00313831.2016.1258662
910 ## $a ABA012
1039 $a PBD
1136 $a 176/83 $0 529891
1144 $b ABA012
Loan history
{{$parent.item.borrowDate|jpDate:'d.M.yyyy'}}
{{$parent.item.endDate|jpDate:'d.M.yyyy'}}
{{$parent.item.state|loc}} by user {{$parent.item.user|loc}}
Exemp. {{$parent.item.exemplar|loc}}
Odd. {{$parent.item.department|loc}}
Processing history
Documents for download
Permanent link