Games for enhancing basic reading and maths skills
a systematic review of educational game design in supporting learning by people with learning disabilities
Joni Lämsä, Raija Hämäläinen, Mikko Aro, Raine Koskimaa, Sanna-Mari Äyrämö

Dnes vráceno
Document has not been rated yet
Rating: {{document.rating.value | number:1}} (Number of rated: {{document.rating.count}})
{{document.rating.result}}


Exemplars Bound volumes
Loading exemplars
Document is currently in processing Document has no bound volumes
Citation
Related
All parts
Detail
MARC
Field Ind Field content
1 kpw11469640
5 20190103084234.3
7 ta
8 180827s2018----xxk|||||||||||||||||eng||
40 ## $a ABA012 $b cze $e rda
41 0# $a eng $b eng
72 #7 $9 22 $a 37 $x Výchova a vzdělávání
80 ## $a 37.012 $2 MRF
80 ## $a 004.4 $2 MRF
80 ## $a 376-056.36 $2 MRF
100 1# $a Lämsä, Joni $4 aut $e Autor
242 10 $a Hry pro rozvíjení dovedností v oblasti čtení a matematiky : $b systematický přehled designu didaktických her zaměřených na podporu lidí s poruchami učení
245 10 $a Games for enhancing basic reading and maths skills : $b a systematic review of educational game design in supporting learning by people with learning disabilities / $c Joni Lämsä, Raija Hämäläinen, Mikko Aro, Raine Koskimaa, Sanna-Mari Äyrämö
300 ## $b 1 ilustrace
336 ## $a text $b txt $2 rdacontent
337 ## $a bez média $b n $2 rdamedia
338 ## $a svazek $b nc $2 rdacarrier
500 ## $a Resumé angl.
504 ## $a Obsahuje bibliografické odkazy
520 ## $a Příspěvek přináší přehled studií, které se zabývají problematikou didaktických her vytvořených na podporu osob s poruchami učení zejména v oblasti čtení a matematiky. Výsledky analýzy těchto empirických studií ukazují, že se orientují buď pouze na problematiku herního designu, nebo zkoumají dopady her na zlepšení kvality učení. Chybí však propojení mezi těmito dvěma oblastmi, tj. studie, které by zkoumaly, jak různé typy her a herního designu a různé prvky herního designu působí na výsledky učení se osob s uvedenými obtížemi.
650 #7 $a počítačová hra
650 #7 $a didaktická hra
650 #7 $a pedagogický design
650 #7 $a porucha učení
650 #7 $a zlepšení
650 #7 $a učení
650 #7 $a rozvíjení schopností
650 #7 $a čtení
650 #7 $a matematika
650 #7 $a analýza
650 #7 $a výzkum
700 1# $a Hämäläinen, Raija $4 aut $e Autor
700 1# $a Aro, Mikko $4 aut $e Autor
700 1# $a Koskimaa, Raine $4 aut $e Autor
700 1# $a Äyrämö, Sanna-Mari $4 aut $e Autor
773 1# $t British journal of educational technology $d London : National Council For Educational Technology 1970- $x 0007-1013 $g Roč. 49, č. 4 (July) (2018), s. 596-607 $q 49:4 (July) $9 2018
856 4# $u https://doi.org/10.1111/bjet.12639
910 ## $a ABA012
1039 $a PBD
1136 $a 017/88 $0 531427
1144 $b ABA012
Loan history
{{$parent.item.borrowDate|jpDate:'d.M.yyyy'}}
{{$parent.item.endDate|jpDate:'d.M.yyyy'}}
{{$parent.item.state|loc}} by user {{$parent.item.user|loc}}
Exemp. {{$parent.item.exemplar|loc}}
Odd. {{$parent.item.department|loc}}
Processing history
Documents for download
Permanent link