Loading copies
Document is currently in processing
No copies
Document has no bound volumes
{{record.tocContent}}
Field | Ind | Field content |
leader | -----naa-a22------i-4500 | |
1 | kpw11469640 | |
3 | CZ-PrNPK | |
5 | 20200106101647.6 | |
7 | ta | |
8 | 180827s2018----xxk|||||||||||||||||eng|| | |
40 | ## | $a ABA012 $b cze $e rda |
41 | 0# | $a eng $b eng |
72 | #7 | $a 37 $x Výchova a vzdělávání $2 Konspekt $9 22 |
80 | ## | $a 37.012 $2 MRF |
80 | ## | $a 004.4 $2 MRF |
80 | ## | $a 376-056.36 $2 MRF |
100 | 1# | $a Lämsä, Joni $4 aut $e Autor |
242 | 10 | $a Hry pro rozvíjení dovedností v oblasti čtení a matematiky : $b systematický přehled designu didaktických her zaměřených na podporu lidí s poruchami učení |
245 | 10 | $a Games for enhancing basic reading and maths skills : $b a systematic review of educational game design in supporting learning by people with learning disabilities / $c Joni Lämsä, Raija Hämäläinen, Mikko Aro, Raine Koskimaa, Sanna-Mari Äyrämö |
300 | ## | $b 1 ilustrace |
336 | ## | $a text $b txt $2 rdacontent |
337 | ## | $a bez média $b n $2 rdamedia |
338 | ## | $a svazek $b nc $2 rdacarrier |
500 | ## | $a Resumé angl. |
504 | ## | $a Obsahuje bibliografické odkazy |
520 | ## | $a Příspěvek přináší přehled studií, které se zabývají problematikou didaktických her vytvořených na podporu osob s poruchami učení zejména v oblasti čtení a matematiky. Výsledky analýzy těchto empirických studií ukazují, že se orientují buď pouze na problematiku herního designu, nebo zkoumají dopady her na zlepšení kvality učení. Chybí však propojení mezi těmito dvěma oblastmi, tj. studie, které by zkoumaly, jak různé typy her a herního designu a různé prvky herního designu působí na výsledky učení se osob s uvedenými obtížemi. |
650 | #7 | $a počítačová hra |
650 | #7 | $a didaktická hra |
650 | #7 | $a pedagogický design |
650 | #7 | $a porucha učení |
650 | #7 | $a zlepšení |
650 | #7 | $a učení |
650 | #7 | $a rozvíjení schopností |
650 | #7 | $a čtení |
650 | #7 | $a matematika |
650 | #7 | $a analýza |
650 | #7 | $a výzkum |
700 | 1# | $a Hämäläinen, Raija $4 aut $e Autor |
700 | 1# | $a Aro, Mikko $4 aut $e Autor |
700 | 1# | $a Koskimaa, Raine $4 aut $e Autor |
700 | 1# | $a Äyrämö, Sanna-Mari $4 aut $e Autor |
773 | 1# | $t British journal of educational technology $d London : National Council For Educational Technology, 1970- $x 0007-1013 $g Roč. 49, č. 4 (July) (2018), s. 596-607 $q 49:4 (July) $9 2018 |
856 | 4# | $u https://doi.org/10.1111/bjet.12639 |
910 | ## | $a ABA012 |
1039 | $a PBD | |
1136 | $a 017/88 $0 531427 | |
1144 | $b ABA012 |
{{$parent.item.lendDate | jpDate:'d.M.yyyy'}}
{{$parent.item.endDate | jpDate:'d.M.yyyy'}}
{{$parent.item.state | loc}} by user {{$parent.item.user | loc}}
Item {{$parent.item.exemplar | loc}}
Dept {{$parent.item.department | loc}}
-
{{revision.date | jpDate:'d.M.yyyy HH:mm'}}
Aplikovat {{revision.content}}