Deaf and hard-of-hearing adolescents' experiences of inclusion and exclusion in mainstream and special schools in Sweden


Dnes vráceno


Copies Bound volumes
Loading copies
Document is currently in processing No copies Document has no bound volumes
Citation
Related
All parts
Contents
{{record.tocContent}}
Detail
MARC
Field Ind Field content
leader -----naa-a22------i-4500
1 kpw11469718
3 CZ-PrNPK
5 20200106082250.4
7 ta
8 180831s2018----xxk|||||||||||||||||eng||
40 ## $a ABA012 $b cze $e rda
41 0# $a eng $b eng
72 #7 $a 376 $x Výchova a vzdělávání zvláštních skupin osob $2 Konspekt $9 22
80 ## $a 376-056.263 $2 MRF
80 ## $a 316.47 $2 MRF
80 ## $a 305 $2 MRF
100 1# $a Olsson, Sylvia $4 aut $e Autor
242 10 $a Zkušenosti hluchých a nedoslýchavých adolescentů s inkluzí a exkluzí v běžných a speciálních školách ve Švédsku
245 10 $a Deaf and hard-of-hearing adolescents' experiences of inclusion and exclusion in mainstream and special schools in Sweden / $c Sylvia Olsson, Munir Dag, Christian Kullberg
300 ## $b 2 tabulky
336 ## $a text $b txt $2 rdacontent
337 ## $a bez média $b n $2 rdamedia
338 ## $a svazek $b nc $2 rdacarrier
500 ## $a Resumé angl.
504 ## $a Obsahuje bibliografické odkazy
520 ## $a Studie, která zkoumala, jaký typ školy - zda běžná, nebo speciální - je vhodnější pro hluché a nedoslýchavé žáky, co se týče jejich pocitu osobní pohody a sociální i akademické inkluze. Autoři studie srovnávali žáky hluché a nedoslýchavé, žáky hluché, nedoslýchavé a s dalším postižením a žáky bez handicapu. Zjišťovali, jaké mají žáci zkušenosti se zařazením nebo naopak vyřazením ze školního kolektivu, a zda existují genderové rozdíly v rámci inkluze a exkluze nedoslýchavých žáků ve třídě. Žáci se sluchovým postižením (chlapci i dívky) měli horší pocit osobní pohody a byli méně spokojeni se životem než žáci bez handicapu. Spokojenější se svým životem, s lepším pocitem osobní pohody i se sociální inkluzí byli sluchově postižení žáci ze speciálních škol.
650 #7 $a postižený
650 #7 $a sluchově postižený
650 #7 $a hluchota
650 #7 $a škola
650 #7 $a speciální škola
650 #7 $a adolescent
650 #7 $a zkušenost
650 #7 $a sociální adaptace
650 #7 $a exkluze ve vzdělávání
650 #7 $a gender
650 #7 $a spokojenost
650 #7 $a wellbeing
650 #7 $a komparace
650 #7 $a inkluze ve vzdělávání
700 1# $a Dag, Munir $4 aut $e Autor
700 1# $a Kullberg, Christian $4 aut $e Autor
773 1# $t European journal of special needs education $d Chichester : John Wiley & Sons, 1986- $x 0885-6257 $g Roč. 33, č. 4 (October) (2018), s. 495-509 $q 33:4 (October) $9 2018
856 4# $u https://doi.org/10.1080/08856257.2017.1361656
910 ## $a ABA012
1039 $a PBD
1136 $a 285/52 $0 531586
1144 $b ABA012
Loan history
{{$parent.item.lendDate | jpDate:'d.M.yyyy'}}
{{$parent.item.endDate | jpDate:'d.M.yyyy'}}
{{$parent.item.state | loc}} by user {{$parent.item.user | loc}}
Item {{$parent.item.exemplar | loc}}
Dept {{$parent.item.department | loc}}
Processing history
Předchozí verze
  • {{revision.date | jpDate:'d.M.yyyy HH:mm'}}
    Aplikovat
    {{revision.content}}
Try to re-lookup for cover Delete cover