Postoje pedagogických pracovníků k vybraným aspektům společného vzdělávání
Jan Michalík, Pavlína Baslerová, Michal Růžička a kolektiv

Dnes vráceno
Document has not been rated yet
Rating: {{document.rating.value | number:1}} (Number of rated: {{document.rating.count}})
{{document.rating.result}}


Exemplars Bound volumes
Loading exemplars
Document is currently in processing Document has no bound volumes
Citation
Related
All parts
Contents
                                    Obsah
Úvod......................................................................5
1	Východiska inkluze a inkluzivního vzdělávání...........................7
2 Systematický přehled výzkumů sledované problematiky..........................17
3	Metodologie výzkumu...................................................65
3.1	Postoje a potřeby pedagogické veřejnosti ve vztahu
k platnosti novely školského zákona..............................69
3.2	Rozdíly v postojích pedagogické veřejnosti v běžných
a speciálních školách ve vztahu ? realitě platnosti novely
školského zákona.................................................70
3.3	Postoje a potřeby pedagogické veřejnosti ve vybraných krajích
ve vztahu ? realitě platnosti novely školského zákona (č.	82/2015 Sb.).72
4	Výsledky: Prezentace dat kompletního výzkumného souboru...............75
5	Srovnání postojů ? aspektům inkluzivního vzdělávání respondentů
škol běžných a speciálních............................................93
5.1	Vzdělávací cesta pro žáka se SVP v závislosti na druhu znevýhodnění....94
5.2	Připravenost školy respondenta na vzdělávání žáka
se znevýhodněním.................................................98
5.3	Hodnocení potřebnosti aplikovaných podpůrných opatření .........101
5.4	Názory pedagogů na změny ve společném vzdělávání
a jejich dopady na podmínky vlastní školy.......................106
5.5	Souhlas/nesouhlas pedagogů s tvrzeními týkajícími se
společného vzdělávání...........................................108
5.6	Vyjádření souhlasu/nesouhlasu pedagogů s tvrzeními týkajícími se
aplikace společného vzdělávání ve vlastní škole.................113
6	Výsledky prezentace dat z vybraných krajů............................117
6.1	Jihomoravský kraj...............................................117
6.2	Královéhradecký kraj............................................125
6.3	Pardubický kraj.................................................133
6.4	Moravskoslezský kraj............................................141
6.5	Olomoucký kraj..................................................150
6.6	Karlovarský kraj................................................158
3
Závěr
167
Shrnutí......................................................................169
Resumé.......................................................................171
Literatura...................................................................173
O autorech...................................................................179
Rejstřík pojmů...............................................................183
4
                                
Detail
MARC
Field Ind Field content
1 kpw01469791
3 CZ PrNK
5 20180925061355.8
7 ta
8 180629s2018----xr a|||f||||||001|0|cze||
15 ## $a cnb003004577
20 ## $a 978-80-244-5321-7 $q (brožováno)
40 ## $a ABA001 $b cze $d BOA001 $e rda
41 0# $a cze $b cze $b eng
43 ## $a e-xr---
72 #7 $9 22 $a 37 $x Výchova a vzdělávání
80 ## $a 37.012 $2 MRF
80 ## $a 37.011.3-051 $2 MRF
80 ## $a 316.64 $2 MRF
80 ## $a 37.014.5 $2 MRF
80 ## $a 37.043.2 $2 MRF
80 ## $a 37.04 $2 MRF
80 ## $a (437.3) $2 MRF
80 ## $a (048.8:082) $2 MRF
100 1# $a Michalík, Jan, $d 1962- $7 jn20001005127 $4 aut
245 10 $a Postoje pedagogických pracovníků k vybraným aspektům společného vzdělávání / $c Jan Michalík, Pavlína Baslerová, Michal Růžička a kolektiv
250 ## $a 1. vydání
264 #1 $a Olomouc : $b Univerzita Palackého v Olomouci, $c 2018
300 ## $a 186 stran : $b barevné ilustrace ; $c 25 cm
336 ## $a text $b txt $2 rdacontent
337 ## $a bez média $b n $2 rdamedia
338 ## $a svazek $b nc $2 rdacarrier
490 1# $a Monografie
500 ## $a Nad názvem: Univerzita Palackého v Olomouci, Pedagogická fakulta
504 ## $a Obsahuje bibliografii, bibliografické odkazy a rejstřík
520 ## $a Prezentace kvantitativního výzkumu, jehož cílem bylo zjistit, analyzovat a následně popsat stávající stav názorové hladiny, postojů a hodnocení a potřeb pedagogických pracovníků České republiky ve vztahu k aktuální realitě pedagogické praxe vyvolané účinností novely školského zákona (č. 82/2015 Sb.).
546 ## $a České a anglické resumé
650 #7 $a pedagogický výzkum
650 #7 $a pedagog
650 #7 $a názor
650 #7 $a postoj
650 #7 $a školská politika
650 #7 $a speciální vzdělávací potřeby
651 #7 $a Česko
653 ## $a integrovaná výchova
653 ## $a integrované vzdělávání
700 1# $a Baslerová, Pavlína $7 mzk2012719879 $4 aut
700 1# $a Růžička, Michal $7 ola2012691189 $4 aut
710 2# $a Univerzita Palackého. $b Pedagogická fakulta $7 kn20010709375
810 2# $a Univerzita Palackého $7 kn20010709130. $t Monografie
901 $b 9788024453217 $f 1. vydání $o 20180813
910 ## $a ABA012
998 $a 003004577
1039 $a NPKK
996 $a 168 $b 2490215573 $g II 116063V1 $f 215.00 $d 5.9.2018 $c 1910/2018 $s A $v A $n K $r 2018 $l HF $t N $k 0
996 $a 168 $b 2490215574 $g II 116063V2 $f 215.00 $d 5.9.2018 $c 1911/2018 $s A $v A $n K $r 2018 $l HF $t N $k 0
Loan history
{{$parent.item.borrowDate|jpDate:'d.M.yyyy'}}
{{$parent.item.endDate|jpDate:'d.M.yyyy'}}
{{$parent.item.state|loc}} by user {{$parent.item.user|loc}}
Exemp. {{$parent.item.exemplar|loc}}
Odd. {{$parent.item.department|loc}}
Processing history
Documents for download
links="view.exportLinks" jp-show-if-empty="true" jp-single-button-overwrite-link-text="'Export'" jp-dropdown-button-text="'Export'" Permanent link