Problematizing Comparison in a Post-Exploration Age
Big Data, Educational Knowledge, and the Art of Criss-Crossing
Noah W. Sobe

Dnes vráceno
Document has not been rated yet
Rating: {{document.rating.value | number:1}} (Number of rated: {{document.rating.count}})
{{document.rating.result}}


Exemplars Bound volumes
Loading exemplars
Document is currently in processing Document has no bound volumes
Citation
Related
All parts
Detail
MARC
Field Ind Field content
1 kpw11469807
5 20180917091737.7
7 ta
8 180905s2018----xxu|||||||||||||||||eng||
40 ## $a ABA012 $b cze $e rda
41 0# $a eng $b eng
72 #7 $9 22 $a 37 $x Výchova a vzdělávání
80 ## $a 37.013.74 $2 MRF
80 ## $a 004 $2 MRF
80 ## $a 37.064 $2 MRF
100 1# $a Sobe, Noah W. $4 aut $e Autor
242 10 $a Problematizace srovnávání v postvýzkumném věku : $b Veledata, pedagogické znalosti a umění křížení
245 10 $a Problematizing Comparison in a Post-Exploration Age : $b Big Data, Educational Knowledge, and the Art of Criss-Crossing / $c Noah W. Sobe
300 ## $b 1 ilustrace, 2 poznámky
336 ## $a text $b txt $2 rdacontent
337 ## $a bez média $b n $2 rdamedia
338 ## $a svazek $b nc $2 rdacarrier
500 ## $a Resumé angl.
504 ## $a Obsahuje bibliografické odkazy
520 ## $a Příspěvek se zabývá problémem komparace v rámci výzkumu v oblasti srovnávací a mezinárodní pedagogiky. Kriticky se staví k vkrádání se algoritimizace a digitalizace do této oblasti a argumentuje, že analytika veledat nahrazuje teorii, reflexivitu a kritiku a zanechává nám sterilizovaný a atrofovaný srovnávací výzkum. Navrhuje v rámci srovnávací pedagogiky nový přístup, který označuje jako criss-crossing (křížení). Tento přístup chápe výzkum jako aktivní proces protínání se s cílem odhalení složitosti a komplikovanosti dané různorodostí aktérů, nástrojů, diskurzů a praktik. Komparace založená na přístupu criss-crossing vychází z toho, že konstrukce znalostí se děje na základě a prostřednictvím vztahů, a také vlastní produkce komparací je způsobem formování vztahů k ostatním lidem.
650 #7 $a srovnávací pedagogika
650 #7 $a mezinárodní vzdělávání
650 #7 $a srovnávací výzkum
650 #7 $a zpracování dat
650 #7 $a analýza
650 #7 $a komparace
650 #7 $a interakce
650 #7 $a interpersonální vztahy
650 #7 $a meziskupinové vztahy
773 1# $t Comparative education review $d Chicago : Comparative and International Education Society, 1957- $x 0010-4086 $h ^^^ sv. $g Roč. 62, č. 3 (August) (2018), s. 325-343 $q 62:3 (August) $9 2018
910 ## $a ABA012
1039 $a PBD
1136 $a 024/60 $0 531449
1144 $b ABA012
Loan history
{{$parent.item.borrowDate|jpDate:'d.M.yyyy'}}
{{$parent.item.endDate|jpDate:'d.M.yyyy'}}
{{$parent.item.state|loc}} by user {{$parent.item.user|loc}}
Exemp. {{$parent.item.exemplar|loc}}
Odd. {{$parent.item.department|loc}}
Processing history
Documents for download
Permanent link