Loading copies
Document is currently in processing
No copies
Document has no bound volumes
{{record.tocContent}}
Field | Ind | Field content |
leader | -----naa-a22------i-4500 | |
1 | kpw11469807 | |
3 | CZ-PrNPK | |
5 | 20180917091737.7 | |
7 | ta | |
8 | 180905s2018----xxu|||||||||||||||||eng|| | |
40 | ## | $a ABA012 $b cze $e rda |
41 | 0# | $a eng $b eng |
72 | #7 | $a 37 $x Výchova a vzdělávání $2 Konspekt $9 22 |
80 | ## | $a 37.013.74 $2 MRF |
80 | ## | $a 004 $2 MRF |
80 | ## | $a 37.064 $2 MRF |
100 | 1# | $a Sobe, Noah W. $4 aut $e Autor |
242 | 10 | $a Problematizace srovnávání v postvýzkumném věku : $b Veledata, pedagogické znalosti a umění křížení |
245 | 10 | $a Problematizing Comparison in a Post-Exploration Age : $b Big Data, Educational Knowledge, and the Art of Criss-Crossing / $c Noah W. Sobe |
300 | ## | $b 1 ilustrace, 2 poznámky |
336 | ## | $a text $b txt $2 rdacontent |
337 | ## | $a bez média $b n $2 rdamedia |
338 | ## | $a svazek $b nc $2 rdacarrier |
500 | ## | $a Resumé angl. |
504 | ## | $a Obsahuje bibliografické odkazy |
520 | ## | $a Příspěvek se zabývá problémem komparace v rámci výzkumu v oblasti srovnávací a mezinárodní pedagogiky. Kriticky se staví k vkrádání se algoritimizace a digitalizace do této oblasti a argumentuje, že analytika veledat nahrazuje teorii, reflexivitu a kritiku a zanechává nám sterilizovaný a atrofovaný srovnávací výzkum. Navrhuje v rámci srovnávací pedagogiky nový přístup, který označuje jako criss-crossing (křížení). Tento přístup chápe výzkum jako aktivní proces protínání se s cílem odhalení složitosti a komplikovanosti dané různorodostí aktérů, nástrojů, diskurzů a praktik. Komparace založená na přístupu criss-crossing vychází z toho, že konstrukce znalostí se děje na základě a prostřednictvím vztahů, a také vlastní produkce komparací je způsobem formování vztahů k ostatním lidem. |
650 | #7 | $a srovnávací pedagogika |
650 | #7 | $a mezinárodní vzdělávání |
650 | #7 | $a srovnávací výzkum |
650 | #7 | $a zpracování dat |
650 | #7 | $a analýza |
650 | #7 | $a komparace |
650 | #7 | $a sociální interakce |
650 | #7 | $a interpersonální vztahy |
650 | #7 | $a meziskupinové vztahy |
773 | 1# | $t Comparative education review $d Chicago : Comparative and International Education Society, 1957- $x 0010-4086 $g Roč. 62, č. 3 (August) (2018), s. 325-343 $q 62:3 (August) $9 2018 |
910 | ## | $a ABA012 |
1039 | $a PBD | |
1136 | $a 024/60 $0 531449 | |
1144 | $b ABA012 |
{{$parent.item.lendDate | jpDate:'d.M.yyyy'}}
{{$parent.item.endDate | jpDate:'d.M.yyyy'}}
{{$parent.item.state | loc}} by user {{$parent.item.user | loc}}
Item {{$parent.item.exemplar | loc}}
Dept {{$parent.item.department | loc}}
-
{{revision.date | jpDate:'d.M.yyyy HH:mm'}}
Aplikovat {{revision.content}}