The Structure of Tracking
instructional Practices of Teachers Leading Low- and High-Track Classes
Anysia Mayer, Kimberly Lechasseur, Morgaen Donaldson

Dnes vráceno
Document has not been rated yet
Rating: {{document.rating.value | number:1}} (Number of rated: {{document.rating.count}})
{{document.rating.result}}


Exemplars Bound volumes
Loading exemplars
Document is currently in processing Document has no bound volumes
Citation
Related
All parts
Detail
MARC
Field Ind Field content
1 kpw11469808
5 20181123083920.9
7 ta
8 180905s2018----xxu|||||||||||||||||eng||
40 ## $a ABA012 $b cze $e rda
41 0# $a eng $b eng
72 #7 $a 37.09 $x Organizace výuky a vzdělávání $9 22 $2 Konspekt
80 ## $a 373.5 $2 MRF
80 ## $a 37.091.26 $2 MRF
80 ## $a 37.091.321 $2 MRF
80 ## $a 37.064.2 $2 MRF
100 1# $a Mayer, Anysia $4 aut $e Autor
242 10 $a Struktura trackingu : $b výukové praxe učitelů, kteří vedou "schopné" a "méně schopné" třídy
245 14 $a The Structure of Tracking : $b instructional Practices of Teachers Leading Low- and High-Track Classes / $c Anysia Mayer, Kimberly Lechasseur, Morgaen Donaldson
300 ## $b 4 tabulky, 1 ilustrace, 2 poznámky
336 ## $a text $b txt $2 rdacontent
337 ## $a bez média $b n $2 rdamedia
338 ## $a svazek $b nc $2 rdacarrier
500 ## $a Resumé angl.
504 ## $a Obsahuje bibliografické odkazy
520 ## $a Tracking je v současné době jedním z hlavních mechanismů používaných v amerických středních školách. Seskupování studentů do jednotlivých "drah" podle jejich schopností odstraňuje nerovnoměrnost výkonů v rámci každé třídy. Autorky prezentované studie sledovaly 26 učitelů ve "schopných" a "méně schopných" třídách a zjistily, že v méně schopných třídách mají učitelé nižší požadavky a poskytují méně podpory než ve schopných třídách. Ukázalo se také, že někteří učitelé strukturují učební prostředí tak, aby slabším studentům poskytovalo větší podporu. Na závěr autorky navrhují nové řešení pro tvorbu transformačních bodů pro tracking.
650 #7 $a střední škola
650 #7 $a žák
650 #7 $a prospěch
650 #7 $a hodnocení žáka
650 #7 $a pomoc
650 #7 $a učitel
650 #7 $a vztah učitel-žák
650 #7 $a třída
650 #7 $a diferenciace podle schopností
651 #7 $a Spojené státy americké
653 ## $a práce učitele
653 ## $a tracking
700 1# $a Lechasseur, Kimberly $4 aut $e Autor
700 1# $a Donaldson, Morgaen L. $4 aut $e Autor
773 1# $t American journal of education $d Chicago, Ill. : University of Chicago., 1979- $x 0195-6744 $g Roč. 124, č. 4 (August 2018) (2017/2018), s. 445-477 $q 124:4 (August 2018) $9 2018
910 ## $a ABA012
1039 $a PBD
1136 $a 338/20 $0 531687
1144 $b ABA012
Loan history
{{$parent.item.borrowDate|jpDate:'d.M.yyyy'}}
{{$parent.item.endDate|jpDate:'d.M.yyyy'}}
{{$parent.item.state|loc}} by user {{$parent.item.user|loc}}
Exemp. {{$parent.item.exemplar|loc}}
Odd. {{$parent.item.department|loc}}
Processing history
Documents for download
Permanent link