Loading copies
Document is currently in processing
No copies
Document has no bound volumes
{{record.tocContent}}
Field | Ind | Field content |
leader | -----naa-a22------i-4500 | |
1 | kpw11469808 | |
3 | CZ-PrNPK | |
5 | 20181123083920.9 | |
7 | ta | |
8 | 180905s2018----xxu|||||||||||||||||eng|| | |
40 | ## | $a ABA012 $b cze $e rda |
41 | 0# | $a eng $b eng |
72 | #7 | $a 37.09 $x Organizace výuky a vzdělávání $2 Konspekt $9 22 |
80 | ## | $a 373.5 $2 MRF |
80 | ## | $a 37.091.26 $2 MRF |
80 | ## | $a 37.091.321 $2 MRF |
80 | ## | $a 37.064.2 $2 MRF |
100 | 1# | $a Mayer, Anysia $4 aut $e Autor |
242 | 10 | $a Struktura trackingu : $b výukové praxe učitelů, kteří vedou "schopné" a "méně schopné" třídy |
245 | 14 | $a The Structure of Tracking : $b instructional Practices of Teachers Leading Low- and High-Track Classes / $c Anysia Mayer, Kimberly Lechasseur, Morgaen Donaldson |
300 | ## | $b 4 tabulky, 1 ilustrace, 2 poznámky |
336 | ## | $a text $b txt $2 rdacontent |
337 | ## | $a bez média $b n $2 rdamedia |
338 | ## | $a svazek $b nc $2 rdacarrier |
500 | ## | $a Resumé angl. |
504 | ## | $a Obsahuje bibliografické odkazy |
520 | ## | $a Tracking je v současné době jedním z hlavních mechanismů používaných v amerických středních školách. Seskupování studentů do jednotlivých "drah" podle jejich schopností odstraňuje nerovnoměrnost výkonů v rámci každé třídy. Autorky prezentované studie sledovaly 26 učitelů ve "schopných" a "méně schopných" třídách a zjistily, že v méně schopných třídách mají učitelé nižší požadavky a poskytují méně podpory než ve schopných třídách. Ukázalo se také, že někteří učitelé strukturují učební prostředí tak, aby slabším studentům poskytovalo větší podporu. Na závěr autorky navrhují nové řešení pro tvorbu transformačních bodů pro tracking. |
650 | #7 | $a střední škola |
650 | #7 | $a žák |
650 | #7 | $a prospěch |
650 | #7 | $a hodnocení žáka |
650 | #7 | $a pomoc |
650 | #7 | $a učitel |
650 | #7 | $a vztah učitel-žák |
650 | #7 | $a třída |
650 | #7 | $a diferenciace podle schopností |
651 | #7 | $a Spojené státy americké $7 ge128584 |
653 | ## | $a práce učitele |
653 | ## | $a tracking |
700 | 1# | $a Lechasseur, Kimberly $4 aut $e Autor |
700 | 1# | $a Donaldson, Morgaen L. $4 aut $e Autor |
773 | 1# | $t American journal of education $d Chicago : University of Chicago Press., 1979- $x 0195-6744 $g Roč. 124, č. 4 (August 2018) (2017/2018), s. 445-477 $q 124:4 (August 2018) $9 2018 |
910 | ## | $a ABA012 |
1039 | $a PBD | |
1136 | $a 338/20 $0 531687 | |
1144 | $b ABA012 |
{{$parent.item.lendDate | jpDate:'d.M.yyyy'}}
{{$parent.item.endDate | jpDate:'d.M.yyyy'}}
{{$parent.item.state | loc}} by user {{$parent.item.user | loc}}
Item {{$parent.item.exemplar | loc}}
Dept {{$parent.item.department | loc}}
-
{{revision.date | jpDate:'d.M.yyyy HH:mm'}}
Aplikovat {{revision.content}}