Čtení dětem v rodině
výzkum důvodů, parametrů a praktik
Peter Gavora

Dnes vráceno
Document has not been rated yet
Rating: {{document.rating.value | number:1}} (Number of rated: {{document.rating.count}})
{{document.rating.result}}


Exemplars Bound volumes
Loading exemplars
Document is currently in processing Document has no bound volumes
Citation
Related
All parts
Detail
MARC
Field Ind Field content
1 kpw11469925
5 20181115103543.1
7 ta
8 180913s2018----xr |||||||||||||||||cze||
40 ## $a ABA012 $b cze $e rda
41 0# $a cze $b cze $b eng
72 #7 $9 22 $a 37 $x Výchova a vzdělávání
80 ## $a 373.24 $2 MRF
80 ## $a 028.6 $2 MRF
80 ## $a 37.018.1 $2 MRF
100 1# $a Gavora, Peter, $d 1942- $7 jo20000080342 $4 aut $e Autor
242 10 $a Reading to children in the family : $b an investigation of reasons, parameters and practices
245 10 $a Čtení dětem v rodině : $b výzkum důvodů, parametrů a praktik / $c Peter Gavora
300 ## $b 4 tabulky, 3 poznámky
336 ## $a text $b txt $2 rdacontent
337 ## $a bez média $b n $2 rdamedia
338 ## $a svazek $b nc $2 rdacarrier
500 ## $a Resumé čes., angl.
504 ## $a Obsahuje bibliografické odkazy
520 ## $a Cílem empirické studie bylo zjistit důvody, proč rodiče dětem čtou, frekvenční parametry čtení a čtenářské praktiky rodičů a dětí. Dotazováno bylo 240 rodičů, jejichž děti navštěvovaly mateřskou školu. Většina rodičů začala číst dětem před druhým rokem věku dítěte. Děti ve velké většině vlastnily doma 30 a více knih. Ve studii bylo nahlíženo na dítě z hlediska aktérství. Děti z výzkumného souboru projevovaly o čtení velký zájem, chovaly se proaktivně, produkovaly vlastní verze příběhů a své rodiče při čtení monitorovaly.
650 #7 $a čtenářství
650 #7 $a čtení
650 #7 $a hlasité čtení
650 #7 $a porozumění textu
650 #7 $a rodinná výchova
650 #7 $a rodiče
650 #7 $a dítě
650 #7 $a batole
650 #7 $a předškolní věk
650 #7 $a mateřská škola
650 #7 $a kniha
650 #7 $a pedagogický výzkum
650 #7 $a empirický výzkum
650 #7 $a zájem
650 #7 $a aktivita
653 ## $a studie
653 ## $a vypravěč
653 ## $a pregramotnost
653 ## $a předčítání
773 1# $t Pedagogická orientace : vědecký časopis České pedagogické společnosti $d Brno : Česká pedagogická společnost 1967- $x 1211-4669 $g Roč. 28, č. 1 (2018), s. 25-45 $q 28:1 $9 2018
856 4# $u https://doi.org/10.5817/PedOr2018-1-25
910 ## $a ABA012
1039 $a PBD
1136 $a 137/63 $0 531278
1144 $b ABA012
Loan history
{{$parent.item.borrowDate|jpDate:'d.M.yyyy'}}
{{$parent.item.endDate|jpDate:'d.M.yyyy'}}
{{$parent.item.state|loc}} by user {{$parent.item.user|loc}}
Exemp. {{$parent.item.exemplar|loc}}
Odd. {{$parent.item.department|loc}}
Processing history
Documents for download
links="view.exportLinks" jp-show-if-empty="true" jp-single-button-overwrite-link-text="'Export'" jp-dropdown-button-text="'Export'" Permanent link