Sebeúcta u dětí
jak ji pěstovat a chránit
Heinz-Peter Röhr ; z německého originálu přeložil Petr Babka

Dnes vráceno
Document has not been rated yet
Rating: {{document.rating.value | number:1}} (Number of rated: {{document.rating.count}})
{{document.rating.result}}


Exemplars Bound volumes
Loading exemplars
Document is currently in processing Document has no bound volumes
Citation
Related
All parts
Contents
                                    Obsah
Úvod
Sebeúcta - jedna z nejpodstatnějších věcí ...................... 9
1	Mylné názory na sebeúctu .......................................13
Mylný názor č. 1 : Kdo je bohatý, má pevnou sebeúctu............13
Mylný názor č. 2: Kdo je úspěšný, má pevnou sebeúctu............14
Mylný názor č. 3: Kdo je inteligentní, má pevnou sebeúctu......14
Mylný názor č. 4: Kdo je krásný, má pevnou sebeúctu.............15
Mylný názor č. 5: Kdo je mocný, má také mocnou sebeúctu. ... 15
2	Vývoj sebeúcty..................................................17
Důležitou roli hrají geny.......................................17
Význam vnitřních programů.......................................13
Životní otázky..................................................19
3	Negativní programy jsou škodlivé pro sebeúctu ..................25
Utajený program Nejsem vítaný ..................................25
Utajený program Nejsem dostatečný ..............................38
Utajený program Ošidili mě......................................53
Další negativní utajené programy, které jsou typické............63
Chvála sebelásky ...............................................71
4	Analýza pocitu vlastní hodnoty - rodiče získávají „jasnozřivosť 73
Životní otázky v analýze pocitu vlastní hodnoty.................74
Kazuistiky......................................................30
To nejpodstatnější o utajených programech.......................37
Jak nové programy ukotvujeme....................................39
5	Problematické vztahy mezi rodiči a dětmi.......................97
Narcistické zneužívání.........................................97
Dítě jako náhrada za partnera.................................105
Dítě v symbióze...............................................111
Rozmazlování..................................................120
Když chybí jeden z rodičů ....................................123
Děti úspěšných rodičů ........................................126
6	Úzkosti rodičů ve společnosti zaměřené na výkon ..............129
Obavy rodičů-stíhaěek.........................................131
Co mohou rodiče-stíhačky dělat................................133
7	Vývoj nezávislé sebeúcty .....................................143
Jak zacházet s pochvalami...................................  144
Jak zacházet s kritikou.......................................148
Jak zacházet s odpovědností...................................150
Puberta a sebeúcta .......................................... 157
8	Jak propustit děti do nezávislosti............................163
Milovat, ale nezadržovat......................................163
Když se „děti“ nechtějí odpoutat .............................167
Otázka po smyslu života ......................................169
Vidět děti tohoto světa.......................................171
Příloha .........................................................173
Psychoedukace ve škole - obecné rady učitelům ................173
Materiál pro rodiče - příběhy pro děti........................182
Závislost na počítačových a online hrách u dětí a mladistvých . 190 Adoptované děti...........................................191
Literatura
195
                                
Detail
MARC
Field Ind Field content
1 kpw01470367
3 CZ PrSKC
5 20181016133229.8
7 ta
8 181010s2018----xr ||||e|f||||||||0|cze||
20 ## $a 978-80-262-1381-9 $q (brožováno)
40 ## $a OSA001 $b cze $e rda $9 1
41 1# $a cze $h ger
72 #7 $9 17 $a 159.92 $x Vývojová psychologie. Individuální psychologie
80 ## $a 159.92 $2 MRF
80 ## $a 316.34 $2 MRF
80 ## $a 316.36 $2 MRF
100 1# $a Röhr, Heinz-Peter, $d 1949- $7 jo20010084732 $4 aut
240 10 $a Wie ich meinem Kind zu einem starken Selbstwertgefühl verhelfe. $l Česky
245 10 $a Sebeúcta u dětí : $b jak ji pěstovat a chránit / $c Heinz-Peter Röhr ; z německého originálu přeložil Petr Babka
250 ## $a Vydání první
264 #1 $a Praha : $b Portál, $c 2018
300 ## $a 196 stran ; $c 21 cm
336 ## $a text $b txt $2 rdacontent
337 ## $a bez média $b n $2 rdamedia
338 ## $a svazek $b nc $2 rdacarrier
490 1# $a Spektrum ; $v 114
504 ## $a Obsahuje bibliografii
520 ## $a Poruchy vývoje sebevědomí často ústí v psychologické problémy. Je nutné, aby rodiče podporovali sebeúctu svých dětí. Sebedestruktivní programy v dětech může vyvolat nesprávná výchova nebo nevyrovnaní rodiče. Náměty, jak mohou pracovat rodiče s dětskou sebeúctou.
650 #7 $a výchova dítěte
650 #7 $a sebedůvěra
650 #7 $a sebeúcta
650 #7 $a sebepojetí
650 #7 $a handicap
650 #7 $a vztah rodiče-dítě
650 #7 $a problémové dítě
650 #7 $a výchova
650 #7 $a adopce
653 ## $a sebevědomí
653 ## $a kazuistika
653 ## $a netholismus
655 #4 $a příručka
700 1# $a Babka, Petr, $d 1967- $7 jx20071016007 $4 trl
830 #0 $a Spektrum (Portál)
900 $a OSA001 $b 18
910 ## $a ABA012
998 $a 007888086
1039 $a NPKK
996 $a 168 $b 2490216515 $g II 116199V1 $f 224.00 $d 15.10.2018 $c 2380/2018 $s A $v A $n K $r 2018 $l HF $t N $k 0
996 $a 168 $b 2490216516 $g II 116199V2 $f 224.00 $d 15.10.2018 $c 2381/2018 $s A $v A $n K $r 2018 $l HF $t N $k 0
Loan history
{{$parent.item.borrowDate|jpDate:'d.M.yyyy'}}
{{$parent.item.endDate|jpDate:'d.M.yyyy'}}
{{$parent.item.state|loc}} by user {{$parent.item.user|loc}}
Exemp. {{$parent.item.exemplar|loc}}
Odd. {{$parent.item.department|loc}}
Processing history
Documents for download
links="view.exportLinks" jp-show-if-empty="true" jp-single-button-overwrite-link-text="'Export'" jp-dropdown-button-text="'Export'" Permanent link