The Finnish “Recipe” Towards Inclusion
concocting Educational Equity, Policy Rigour, and Proactive Support Structures
Pei Wen Chong

Dnes vráceno
Document has not been rated yet
Rating: {{document.rating.value | number:1}} (Number of rated: {{document.rating.count}})
{{document.rating.result}}


Exemplars Bound volumes
Loading exemplars
Document is currently in processing Document has no bound volumes
Citation
Related
All parts
Detail
MARC
Field Ind Field content
1 kpw11470486
5 20181019105811.5
7 ta
8 181019s2018----xxk|||||||||||||||||eng||
40 ## $a ABA012 $b cze $e rda
41 0# $a eng $b eng
72 #7 $a 37.09 $x Organizace výuky a vzdělávání $9 22 $2 Konspekt
80 ## $a 376 $2 MRF
80 ## $a 376.091 $2 MRF
80 ## $a 37.013.2 $2 MRF
100 1# $a Pei Wen Chong $4 aut $e Autor
242 10 $a Finský "recept" pro inkluzi : $b vytváření rovnosti ve vzdělávání, přísnost politiky a proaktivní podpůrné struktury
245 14 $a The Finnish “Recipe” Towards Inclusion : $b concocting Educational Equity, Policy Rigour, and Proactive Support Structures / $c Pei Wen Chong
300 ## $b 1 tabulka, 1 graf, 2 poznámky
336 ## $a text $b txt $2 rdacontent
337 ## $a bez média $b n $2 rdamedia
338 ## $a svazek $b nc $2 rdacarrier
500 ## $a Resumé angl.
504 ## $a Obsahuje bibliografické odkazy
520 ## $a Pohled finských politiků zabývajících se školstvím na oblast speciálního vzdělávání. Článek se zaměřuje na finskou koncepci inkluze a přístup k budování inkluzivního "speciálního" vzdělávacího systému založeného na širších diskusích a praktikách, které upozorňují na význam a životaschopnost inkluzivního vzdělávání. Inkluzivní vzdělávání je postaveno na společné školní kultuře, která řeší rozmanité potřeby žáků poskytováním individualizované výchovy a proaktivní podporou. V reakci na neoliberální reformy se Finsko odklonilo od postupů odpovědnosti za standardizované testování a přísné školní inspekce, místo toho přijalo celospolečenský konsensus o vychovatelnosti každého dítěte.
650 #7 $a školství
650 #7 $a školská politika
650 #7 $a školská reforma
650 #7 $a systém výchovy a vzdělávání
650 #7 $a speciální výuka
650 #7 $a speciální školství
650 #7 $a inkluzivní vzdělávání
650 #7 $a výchovně vzdělávací cíle
650 #7 $a speciální vzdělávací potřeby
650 #7 $a vzdělavatelnost
650 #7 $a efektivnost vzdělávání
650 #7 $a kvalita vzdělání
651 #7 $a Finsko
653 ## $a neoliberalismus
773 1# $t Scandinavian journal of educational research $d [Abingdon, Oxfordshire] : Routledge, 1971- $x 0031-3831 $g Roč. 62, č. 4 (August) (2018), s. 501-518 $q 62:4 (August) $9 2018
856 4# $u https://doi.org/10.1080/00313831.2016.1258668
910 ## $a ABA012
1039 $a PBD
1136 $a 176/84 $0 531015
1144 $b ABA012
Loan history
{{$parent.item.borrowDate|jpDate:'d.M.yyyy'}}
{{$parent.item.endDate|jpDate:'d.M.yyyy'}}
{{$parent.item.state|loc}} by user {{$parent.item.user|loc}}
Exemp. {{$parent.item.exemplar|loc}}
Odd. {{$parent.item.department|loc}}
Processing history
Documents for download
links="view.exportLinks" jp-show-if-empty="true" jp-single-button-overwrite-link-text="'Export'" jp-dropdown-button-text="'Export'" Permanent link