Loading copies
Document is currently in processing
No copies
Document has no bound volumes
{{record.tocContent}}
Field | Ind | Field content |
leader | -----naa-a22------i-4500 | |
1 | kpw11470675 | |
3 | CZ-PrNPK | |
5 | 20200105214813.2 | |
7 | ta | |
8 | 181101s2018----xxk|||||||||||||||||eng|| | |
40 | ## | $a ABA012 $b cze $e rda |
41 | 0# | $a eng $b eng |
72 | #7 | $a 373.5 $x Střední školy $2 Konspekt $9 22 |
80 | ## | $a 373.5.046-021.66 $2 MRF |
80 | ## | $a 37.016 $2 MRF |
80 | ## | $a 37.014.4 $2 MRF |
100 | 1# | $a Arreman, Inger Erixon $4 aut $e Autor |
242 | 10 | $a Sociální spravedlnost ve švédském vzdělávání žáků starších 16 let? : $b nové přípravné programy |
245 | 10 | $a Social Justice in Swedish Post-16 Education? : $b new Preparatory Programmes / $c Inger Erixon Arreman, Marianne Dovemark |
300 | ## | $b 3 tabulky, 10 poznámek, 1 příloha |
336 | ## | $a text $b txt $2 rdacontent |
337 | ## | $a bez média $b n $2 rdamedia |
338 | ## | $a svazek $b nc $2 rdacarrier |
500 | ## | $a Resumé angl. |
504 | ## | $a Obsahuje bibliografické odkazy |
520 | ## | $a V rámci vysoce decentralizovaného, konkurenceschopného a marketingového vzdělávacího systému a nedávné reformy školních vzdělávacích programů ve Švédsku je přístup k dalšímu vzdělávání žáků starších 16 let (vyšší střední vzdělávání) velmi omezen. V předložené studii autoři mapují a analyzují situaci po počátečním nástupu nových přípravných programů. V přípravě vycházeli z rozhovorů s místními politiky a zaměstnanci škol v šesti různých regionech, z dokumentů a statistik včetně analýzy politických myšlenek a teoretických pohledů na inkluzivní vzdělávání, možnosti rovného vzdělávání a marketing. Pro interpretaci výsledků slouží Bernsteinův teoretický koncept "pedagogických práv". Studie naznačuje, že nové programy mají tendenci mít marginalizující účinky pro obrovské množství 16letých studentů, na rozdíl od širších politických cílů sociálního a ekonomického začleňování a zaměstnatelnosti. |
650 | #7 | $a žák |
650 | #7 | $a vyšší střední škola |
650 | #7 | $a plánování ve školství |
650 | #7 | $a systém výchovy a vzdělávání |
650 | #7 | $a vzdělávací program |
650 | #7 | $a vzdělávací možnosti |
650 | #7 | $a školská reforma |
650 | #7 | $a školská politika |
650 | #7 | $a přístupnost vzdělání |
650 | #7 | $a analýza |
650 | #7 | $a marginální skupina |
650 | #7 | $a sociální nerovnost |
650 | #7 | $a spravedlnost |
650 | #7 | $a školní vzdělávací program |
650 | #7 | $a práva žáka |
650 | #7 | $a právo na vzdělání |
651 | #7 | $a Švédsko $7 ge134629 |
653 | ## | $a věk 16 |
700 | 1# | $a Dovemark, Marianne $4 aut $e Autor |
773 | 1# | $t Scandinavian journal of educational research $d [Abingdon, Oxfordshire] : Routledge, 1971- $x 0031-3831 $g Roč. 62, č. 4 (August) (2018), s. 570-585 $q 62:4 (August) $9 2018 |
856 | 4# | $u https://doi.org/10.1080/00313831.2016.1258672 |
910 | ## | $a ABA012 |
1039 | $a PBD | |
1136 | $a 176/84 $0 531015 | |
1144 | $b ABA012 |
{{$parent.item.lendDate | jpDate:'d.M.yyyy'}}
{{$parent.item.endDate | jpDate:'d.M.yyyy'}}
{{$parent.item.state | loc}} by user {{$parent.item.user | loc}}
Item {{$parent.item.exemplar | loc}}
Dept {{$parent.item.department | loc}}
-
{{revision.date | jpDate:'d.M.yyyy HH:mm'}}
Aplikovat {{revision.content}}