Social Justice in Swedish Post-16 Education?
new Preparatory Programmes
Inger Erixon Arreman, Marianne Dovemark

Dnes vráceno
Document has not been rated yet
Rating: {{document.rating.value | number:1}} (Number of rated: {{document.rating.count}})
{{document.rating.result}}


Exemplars Bound volumes
Loading exemplars
Document is currently in processing Document has no bound volumes
Citation
Related
All parts
Detail
MARC
Field Ind Field content
1 kpw11470675
5 20181101113245.1
7 ta
8 181101s2018----xxk|||||||||||||||||eng||
40 ## $a ABA012 $b cze $e rda
41 0# $a eng $b eng
72 #7 $a 373.5 $x Střední školy $2 Konspekt $9 22
80 ## $a 373.5.046-021.66 $2 MRF
80 ## $a 37.016 $2 MRF
80 ## $a 37.014.4 $2 MRF
100 1# $a Arreman, Inger Erixon $4 aut $e Autor
242 10 $a Sociální spravedlnost ve švédském vzdělávání žáků starších 16 let? : $b nové přípravné programy
245 10 $a Social Justice in Swedish Post-16 Education? : $b new Preparatory Programmes / $c Inger Erixon Arreman, Marianne Dovemark
300 ## $b 3 tabulky, 10 poznámek, 1 příloha
336 ## $a text $b txt $2 rdacontent
337 ## $a bez média $b n $2 rdamedia
338 ## $a svazek $b nc $2 rdacarrier
500 ## $a Resumé angl.
504 ## $a Obsahuje bibliografické odkazy
520 ## $a V rámci vysoce decentralizovaného, konkurenceschopného a marketingového vzdělávacího systému a nedávné reformy školních vzdělávacích programů ve Švédsku je přístup k dalšímu vzdělávání žáků starších 16 let (vyšší střední vzdělávání) velmi omezen. V předložené studii autoři mapují a analyzují situaci po počátečním nástupu nových přípravných programů. V přípravě vycházeli z rozhovorů s místními politiky a zaměstnanci škol v šesti různých regionech, z dokumentů a statistik včetně analýzy politických myšlenek a teoretických pohledů na inkluzivní vzdělávání, možnosti rovného vzdělávání a marketing. Pro interpretaci výsledků slouží Bernsteinův teoretický koncept "pedagogických práv". Studie naznačuje, že nové programy mají tendenci mít marginalizující účinky pro obrovské množství 16letých studentů, na rozdíl od širších politických cílů sociálního a ekonomického začleňování a zaměstnatelnosti.
650 #7 $a žák
650 #7 $a vyšší střední škola
650 #7 $a plánování ve školství
650 #7 $a systém výchovy a vzdělávání
650 #7 $a vzdělávací program
650 #7 $a vzdělávací možnosti
650 #7 $a školská reforma
650 #7 $a školská politika
650 #7 $a přístupnost vzdělání
650 #7 $a analýza
650 #7 $a marginální skupina
650 #7 $a sociální nerovnost
650 #7 $a spravedlnost
650 #7 $a školní vzdělávací program
650 #7 $a práva žáka
650 #7 $a právo na vzdělání
651 #7 $a Švédsko
653 ## $a věk 16
700 1# $a Dovemark, Marianne $4 aut $e Autor
773 1# $t Scandinavian journal of educational research $d [Abingdon, Oxfordshire] : Routledge, 1971- $x 0031-3831 $g Roč. 62, č. 4 (August) (2018), s. 570-585 $q 62:4 (August) $9 2018
856 4# $u https://doi.org/10.1080/00313831.2016.1258672
910 ## $a ABA012
1039 $a PBD
1136 $a 176/84 $0 531015
1144 $b ABA012
Loan history
{{$parent.item.borrowDate|jpDate:'d.M.yyyy'}}
{{$parent.item.endDate|jpDate:'d.M.yyyy'}}
{{$parent.item.state|loc}} by user {{$parent.item.user|loc}}
Exemp. {{$parent.item.exemplar|loc}}
Odd. {{$parent.item.department|loc}}
Processing history
Documents for download
links="view.exportLinks" jp-show-if-empty="true" jp-single-button-overwrite-link-text="'Export'" jp-dropdown-button-text="'Export'" Permanent link