Akulturace a česká základní škola
Magdaléna Vrbová

Dnes vráceno
Document has not been rated yet
Rating: {{document.rating.value | number:1}} (Number of rated: {{document.rating.count}})
{{document.rating.result}}


Exemplars Bound volumes
Loading exemplars
Document is currently in processing Document has no bound volumes
Citation
Related
All parts
Detail
MARC
Field Ind Field content
1 kpw11470684
5 20181128103403.8
7 ta
8 181102s2018----xr |||||||||||||||||cze||
40 ## $a ABA012 $b cze $e rda
41 0# $a cze
72 #7 $9 22 $a 376 $x Výchova a vzdělávání zvláštních skupin osob
80 ## $a 376-054.62 $2 MRF
80 ## $a 316.732 $2 MRF
80 ## $a 37.04 $2 MRF
80 ## $a 373.3 $2 MRF
100 1# $a Vrbová, Magdaléna $4 aut $e Autor
242 10 $a Aculturation and Czech primary school
245 10 $a Akulturace a česká základní škola / $c Magdaléna Vrbová
300 ## $b 1 schéma, 6 ilustrací
336 ## $a text $b txt $2 rdacontent
337 ## $a bez média $b n $2 rdamedia
338 ## $a svazek $b nc $2 rdacarrier
504 ## $a Obsahuje bibliografické odkazy: 3
520 ## $a Článek se věnuje psychologické stránce problematiky cizinců v prostředí českého školství. Autorka, psycholožka v pedagogicko-psychologické poradně, se opírá o zkušenosti z praxe poradenské i učitelské. Přizpůsobování se novému kulturnímu prostředí (akulturace) doprovází tzv. akulturační stres. Výsledkem procesu, který probíhá na více úrovních, jsou čtyři druhy akulturace: asimilace, integrace, separace a marginalizace. Velmi cenný pro osobní pohodu dítěte je kladný vztah učitel- žák, který může pomoci dítěti-cizinci ke snadnější kulturní adaptaci v novém (cizím) prostředí. Přiložené ilustrace dokreslují prvotní pocity, myšlenky a úvahy člověka v neznámém prostředí, kde se mluví cizím jazykem, kterému nerozumí.
650 #7 $a dítě cizí národnosti
650 #7 $a dítě migrujícího pracovníka
650 #7 $a akulturace
650 #7 $a jazyková bariéra
650 #7 $a cizí jazyk
650 #7 $a cizí země
650 #7 $a kulturní integrace
650 #7 $a přistěhovalec
650 #7 $a základní škola
650 #7 $a vztah učitel-žák
650 #7 $a pedagogická dovednost
650 #7 $a poradenská služba
650 #7 $a pedagogicko-psychologická poradna
650 #7 $a kulturní splynutí
650 #7 $a integrace
650 #7 $a marginální jedinec
650 #7 $a spolupráce ve výchově
773 1# $t Školní poradenství v praxi : nový odborný časopis pro poradenské pracovníky $d Praha : Wolters Kluwer, 2014- $x 2336-3436 $h 30 cm $g Roč. 5, č. 3 (2018), s. 14-17 $q 5:3 $9 2018
910 ## $a ABA012
1039 $a PBD
1136 $a 343/25 $0 530917
1144 $b ABA012
Loan history
{{$parent.item.borrowDate|jpDate:'d.M.yyyy'}}
{{$parent.item.endDate|jpDate:'d.M.yyyy'}}
{{$parent.item.state|loc}} by user {{$parent.item.user|loc}}
Exemp. {{$parent.item.exemplar|loc}}
Odd. {{$parent.item.department|loc}}
Processing history
Documents for download
links="view.exportLinks" jp-show-if-empty="true" jp-single-button-overwrite-link-text="'Export'" jp-dropdown-button-text="'Export'" Permanent link