Zahlen - Daten - Diagramme
zur Arbeit mit Tageszeitungen in einem realitätsnahen und alltagsbezogenen Mathematikunterricht
Bernd Neubert

Dnes vráceno
Document has not been rated yet
Rating: {{document.rating.value | number:1}} (Number of rated: {{document.rating.count}})
{{document.rating.result}}


Exemplars Bound volumes
Loading exemplars
Document is currently in processing Document has no bound volumes
Citation
Related
All parts
Detail
MARC
Field Ind Field content
1 kpw11470834
5 20181116112426.1
7 ta
8 181113s2018----gw |||||||||||||||||ger||
40 ## $a ABA012 $b cze $e rda
41 0# $a ger
72 #7 $9 22 $a 37.016 $x Učební osnovy. Vyučovací předměty. Učebnice
80 ## $a 373.3.016 $2 MRF
80 ## $a 51 $2 MRF
80 ## $a 37.091.39 $2 MRF
100 1# $a Neubert, Bernd $4 aut $e Autor
242 10 $a Čísla - data - diagramy : $b k práci s denním tiskem ve vyučovacím předmětu matematika - jak využít reálné každodenní situace
245 10 $a Zahlen - Daten - Diagramme : $b zur Arbeit mit Tageszeitungen in einem realitätsnahen und alltagsbezogenen Mathematikunterricht / $c Bernd Neubert
300 ## $b 4 ilustrace, 2 grafy, 1 poznámka
336 ## $a text $b txt $2 rdacontent
337 ## $a bez média $b n $2 rdamedia
338 ## $a svazek $b nc $2 rdacarrier
504 ## $a Obsahuje bibliografické odkazy
520 ## $a Článek přináší metodický návod, jak využít novinové údaje a jejich grafické ztvárnění k práci v hodinách matematiky. V novinách nalézají žáci mnoho číselných údajů, se kterými dále pracují. Příklady otázek, které je možno na základě novinových údajů v předmětu matematika zpracovávat: Kolik času trávím denně a týdně před televizí? Dívám se na televizi v pevně stanovenou dobu? Jaký pořad zvolím, mám-li k dispozici pouze omezený čas, kdy se mohu na televizi dívat? Žáci na základě odpovědí vytvářejí grafy a diagramy. Pro 3.-4. ročník ZŠ.
650 #7 $a matematika
650 #7 $a metodika
650 #7 $a grafika
650 #7 $a tisk
650 #7 $a diagram
650 #7 $a graf
650 #7 $a žák
650 #7 $a základní škola
650 #7 $a první stupeň
650 #7 $a číslo
650 #7 $a otázka
650 #7 $a vyučovací předmět
650 #7 $a řešení úloh
650 #7 $a návrh
650 #7 $a televizní vysílání
650 #7 $a televize
650 #7 $a odpověď
653 ## $a ročník 3-4
773 1# $t Grundschulunterricht Mathematik $d München : Oldenbourg Schulbuchverlag, 2008- $x 1865-4983 $g Roč. 65, č. 4 (November) (2018), s. 4-8 $q 65:4 (November) $9 2018
910 ## $a ABA012
1039 $a PBD
1136 $a 302/40 $0 532981
1144 $b ABA012
Loan history
{{$parent.item.borrowDate|jpDate:'d.M.yyyy'}}
{{$parent.item.endDate|jpDate:'d.M.yyyy'}}
{{$parent.item.state|loc}} by user {{$parent.item.user|loc}}
Exemp. {{$parent.item.exemplar|loc}}
Odd. {{$parent.item.department|loc}}
Processing history
Documents for download
links="view.exportLinks" jp-show-if-empty="true" jp-single-button-overwrite-link-text="'Export'" jp-dropdown-button-text="'Export'" Permanent link