Tageszeitungen geben Impulse für einen lebensnahen Unterricht
Anregungen für eine fächerverbindende Projektarbeit
Andrea Falk

Dnes vráceno
Document has not been rated yet
Rating: {{document.rating.value | number:1}} (Number of rated: {{document.rating.count}})
{{document.rating.result}}


Exemplars Bound volumes
Loading exemplars
Document is currently in processing Document has no bound volumes
Citation
Related
All parts
Detail
MARC
Field Ind Field content
1 kpw11470839
5 20181203153703.2
7 ta
8 181113s2018----gw |||||||||||||||||ger||
40 ## $a ABA012 $b cze $e rda
41 0# $a ger
72 #7 $9 22 $a 37.016 $x Učební osnovy. Vyučovací předměty. Učebnice
80 ## $a 373.3.016 $2 MRF
80 ## $a 51 $2 MRF
80 ## $a 811.112.2 $2 MRF
80 ## $a 37.091.313 $2 MRF
100 1# $a Falk, Andrea $4 aut $e Autor
242 10 $a Noviny jako impulz pro vyučování s náměty ze života : $b návrhy na projekt kombinující vyučovací předměty
245 10 $a Tageszeitungen geben Impulse für einen lebensnahen Unterricht : $b Anregungen für eine fächerverbindende Projektarbeit / $c Andrea Falk
300 ## $b 4 ilustrace, 1 tabulka
336 ## $a text $b txt $2 rdacontent
337 ## $a bez média $b n $2 rdamedia
338 ## $a svazek $b nc $2 rdacarrier
520 ## $a Noviny se dají dětem představit jako médium, které není ani staromódní, ani nudné. Příklad vyučování, ve kterém žáci využívají denní tisk k rozvíjení čtenářských dovedností, k filtrování informací a k jejich porozumění, k vyhodnocení a k využití materiálu založeného na číselných datech. Článek uvádí příklad několikatýdenního projektu, kterého se účastní vydavatelé novin: část tiskových stran tvoří speciální texty pro školy, které s nimi při vyučování pracují a kombinují výuku ve vyučovacích předmětech němčina, věcné vyučování a matematika. Pro 2.-4. ročník ZŠ.
650 #7 $a matematika
650 #7 $a němčina
650 #7 $a tisk
650 #7 $a dítě
650 #7 $a porozumění textu
650 #7 $a čtenářství
650 #7 $a rozvoj
650 #7 $a žák
650 #7 $a základní škola
650 #7 $a první stupeň
650 #7 $a číslo
650 #7 $a práce s textem
650 #7 $a vyučovací předmět
650 #7 $a škola
650 #7 $a výuka
650 #7 $a kritičnost
650 #7 $a informace
650 #7 $a věcné vyučování
650 #7 $a mezioborový přístup
650 #7 $a projekt
650 #7 $a mediální výchova
653 ## $a ročník 2-4
773 1# $t Grundschulunterricht Mathematik $d München : Oldenbourg Schulbuchverlag, 2008- $x 1865-4983 $g Roč. 65, č. 4 (November) (2018), s. 18-22 $q 65:4 (November) $9 2018
910 ## $a ABA012
1039 $a PBD
1136 $a 302/40 $0 532981
1144 $b ABA012
Loan history
{{$parent.item.borrowDate|jpDate:'d.M.yyyy'}}
{{$parent.item.endDate|jpDate:'d.M.yyyy'}}
{{$parent.item.state|loc}} by user {{$parent.item.user|loc}}
Exemp. {{$parent.item.exemplar|loc}}
Odd. {{$parent.item.department|loc}}
Processing history
Documents for download
links="view.exportLinks" jp-show-if-empty="true" jp-single-button-overwrite-link-text="'Export'" jp-dropdown-button-text="'Export'" Permanent link