Loading copies
Document is currently in processing
No copies
Document has no bound volumes
{{record.tocContent}}
Field | Ind | Field content |
leader | -----naa-a22------i-4500 | |
1 | kpw11470839 | |
3 | CZ-PrNPK | |
5 | 20230927181513.1 | |
7 | ta | |
8 | 181113s2018----gw |||||||||||||||||ger|| | |
40 | ## | $a ABA012 $b cze $e rda |
41 | 0# | $a ger |
72 | #7 | $a 37.016 $x Učební osnovy. Vyučovací předměty. Učebnice $2 Konspekt $9 22 |
80 | ## | $a 373.3.016 $2 MRF |
80 | ## | $a 51 $2 MRF |
80 | ## | $a 811.112.2 $2 MRF |
80 | ## | $a 37.091.313 $2 MRF |
100 | 1# | $a Falk, Andrea $4 aut $e Autor |
242 | 10 | $a Noviny jako impulz pro vyučování s náměty ze života : $b návrhy na projekt kombinující vyučovací předměty |
245 | 10 | $a Tageszeitungen geben Impulse für einen lebensnahen Unterricht : $b Anregungen für eine fächerverbindende Projektarbeit / $c Andrea Falk |
300 | ## | $b 4 ilustrace, 1 tabulka |
336 | ## | $a text $b txt $2 rdacontent |
337 | ## | $a bez média $b n $2 rdamedia |
338 | ## | $a svazek $b nc $2 rdacarrier |
520 | ## | $a Noviny se dají dětem představit jako médium, které není ani staromódní, ani nudné. Příklad vyučování, ve kterém žáci využívají denní tisk k rozvíjení čtenářských dovedností, k filtrování informací a k jejich porozumění, k vyhodnocení a k využití materiálu založeného na číselných datech. Článek uvádí příklad několikatýdenního projektu, kterého se účastní vydavatelé novin: část tiskových stran tvoří speciální texty pro školy, které s nimi při vyučování pracují a kombinují výuku ve vyučovacích předmětech němčina, věcné vyučování a matematika. Pro 2.-4. ročník ZŠ. |
650 | #7 | $a matematika |
650 | #7 | $a němčina |
650 | #7 | $a tisk |
650 | #7 | $a dítě |
650 | #7 | $a porozumění textu |
650 | #7 | $a čtenářství |
650 | #7 | $a rozvoj |
650 | #7 | $a žák |
650 | #7 | $a základní škola |
650 | #7 | $a první stupeň |
650 | #7 | $a číslo |
650 | #7 | $a práce s textem |
650 | #7 | $a vyučovací předmět |
650 | #7 | $a škola |
650 | #7 | $a výuka |
650 | #7 | $a kritičnost |
650 | #7 | $a informace |
650 | #7 | $a věcné vyučování |
650 | #7 | $a mezioborový přístup |
650 | #7 | $a projekt |
650 | #7 | $a mediální výchova |
653 | ## | $a ročník 2 |
653 | ## | $a ročník 3 |
653 | ## | $a ročník 4 |
773 | 1# | $t Grundschulunterricht Mathematik $d München : Oldenbourg Schulbuchverlag, 2008- $x 1865-4983 $g Roč. 65, č. 4 (November) (2018), s. 18-22 $q 65:4 (November) $9 2018 |
910 | ## | $a ABA012 |
1039 | $a PBD | |
1136 | $a 302/40 $0 532981 | |
1144 | $b ABA012 |
{{$parent.item.lendDate | jpDate:'d.M.yyyy'}}
{{$parent.item.endDate | jpDate:'d.M.yyyy'}}
{{$parent.item.state | loc}} by user {{$parent.item.user | loc}}
Item {{$parent.item.exemplar | loc}}
Dept {{$parent.item.department | loc}}
-
{{revision.date | jpDate:'d.M.yyyy HH:mm'}}
Aplikovat {{revision.content}}