Loading copies
Document is currently in processing
No copies
Document has no bound volumes
{{record.tocContent}}
Field | Ind | Field content |
leader | -----naa-a22------i-4500 | |
1 | kpw11470901 | |
3 | CZ-PrNPK | |
5 | 20200105214539.3 | |
7 | ta | |
8 | 181120s2018----gw |||||||||||||||||ger|| | |
40 | ## | $a ABA012 $b cze $e rda |
41 | 0# | $a ger |
72 | #7 | $a 376 $x Výchova a vzdělávání zvláštních skupin osob $2 Konspekt $9 22 |
80 | ## | $a 376 $2 MRF |
80 | ## | $a 001.5 $2 MRF |
100 | 1# | $a Jantzen, Wolfgang $4 aut $e Autor |
242 | 10 | $a Speciální pedagogika jako syntetická humanitní věda |
245 | 10 | $a Behindertenpädogogik als synthetische Humanwissenschaft / $c Wolfgang Jantzen |
300 | ## | $b 8 poznámek, 6 grafů, 1 ilustrace |
336 | ## | $a text $b txt $2 rdacontent |
337 | ## | $a bez média $b n $2 rdamedia |
338 | ## | $a svazek $b nc $2 rdacarrier |
504 | ## | $a Obsahuje bibliografické odkazy |
520 | ## | $a Autor příspěvku se ve svém pojetí speciální pedagogiky jako celku soustředí, vedle takových oblastí, jakou jsou sociální dějiny, diagnostika z pohledu rehistorizace, psychoterapie a školní praxe, zvláště na čtyři tematické okruhy, jimiž jsou: 1) izolace, 2) vývoj ve smyslu jednotné teorie vývoje, 3) emoce a rozum, sebeorganizace a dialog, 4) kulturněhistorické teorie a metodologie: biologický, psychologický a sociologický materialismus a problémy přechodných řešení. Autor vysvětluje své pojetí jednotlivých pojmů v rámci koncepce speciální pedagogiky jako syntetické humanitní vědy a svůj výklad doprovází názornými grafy a ilustrací. |
650 | #7 | $a speciální pedagogika |
650 | #7 | $a syntéza |
650 | #7 | $a sociální dějiny |
650 | #7 | $a diagnostika |
650 | #7 | $a historické hledisko |
650 | #7 | $a psychoterapie |
650 | #7 | $a škola |
650 | #7 | $a praxe |
650 | #7 | $a teorie |
650 | #7 | $a emoce |
650 | #7 | $a inteligence |
650 | #7 | $a dialog |
650 | #7 | $a kultura |
650 | #7 | $a dějiny |
650 | #7 | $a metodologie |
650 | #7 | $a materialismus |
650 | #7 | $a biologie člověka |
650 | #7 | $a psychologie |
650 | #7 | $a sociologie |
650 | #7 | $a pojem |
650 | #7 | $a koncepce |
650 | #7 | $a graf |
650 | #7 | $a ilustrace |
650 | #7 | $a názornost |
650 | #7 | $a mezioborový přístup |
653 | ## | $a humanitní vědy |
653 | ## | $a izolace |
653 | ## | $a sebeorganizace |
773 | 1# | $t Behindertenpädagogik : Vierteljahresschrift für Behindertenpädagogik und Integration Behinderter in Praxis, Forschung und Lehre $d Giessen : Psychosozial-Verlag, 1976- $x 0341-7301 $g Roč. 57, č. 4 (2018), s. 349-373 $q 57:4 $9 2018 |
856 | 4# | $u https://doi.org/10.30820/8239.03 |
910 | ## | $a ABA012 |
1039 | $a PBD | |
1136 | $a 011/59 $0 533070 | |
1144 | $b ABA012 |
{{$parent.item.lendDate | jpDate:'d.M.yyyy'}}
{{$parent.item.endDate | jpDate:'d.M.yyyy'}}
{{$parent.item.state | loc}} by user {{$parent.item.user | loc}}
Item {{$parent.item.exemplar | loc}}
Dept {{$parent.item.department | loc}}
-
{{revision.date | jpDate:'d.M.yyyy HH:mm'}}
Aplikovat {{revision.content}}