Loading copies
Document is currently in processing
No copies
Document has no bound volumes
{{record.tocContent}}
Field | Ind | Field content |
leader | -----caa-a22------i-4500 | |
1 | kpw11470927 | |
3 | CZ-PrNPK | |
5 | 20181126141255.9 | |
7 | ta | |
8 | 181121s2018----xr |||||||||||||||||cze|| | |
40 | ## | $a ABA012 $b cze $e rda |
41 | 0# | $a cze |
72 | #7 | $a 37.09 $x Organizace výuky a vzdělávání $2 Konspekt $9 22 |
80 | ## | $a 159.922 $2 MRF |
80 | ## | $a 37.018 $2 MRF |
80 | ## | $a 173.1 $2 MRF |
100 | 1# | $a Mertin, Václav, $d 1951- $7 jo20000073771 $4 aut $e Autor |
242 | 10 | $a Two schools in case of shared custody |
245 | 10 | $a Dvě školy při střídavé péči / $c Václav Mertin |
300 | ## | $b 1 ilustrace, 2 poznámky |
336 | ## | $a text $b txt $2 rdacontent |
337 | ## | $a bez média $b n $2 rdamedia |
338 | ## | $a svazek $b nc $2 rdacarrier |
504 | ## | $a Obsahuje bibliografické odkazy: 1 |
520 | ## | $a Od roku 2012 je možné, aby dítě v České republice navštěvovalo střídavě dvě základní školy, pokud bylo svěřeno do střídavé péče obou rodičů. Psycholog Václav Mertin považuje toto rozhodnutí za špatné a svůj postoj vysvětluje. Dvě souběžné školy představují jednoznačně zvýšené nároky na edukaci dítěte, zhoršují podmínky pro vzdělávání a navíc dítěti ztěžují některé další aspekty socializace. Vzdělání představuje zásadní úkol pro vývojové období dětství a je třeba pro jeho optimální naplnění vytvářet vhodné podmínky. Podstatné je i zajištění volnočasových aktivit. Druhým aspektem je vytváření emocionální vazby dítěte na třídu a učitele. Václav Mertin se obrátil na ministry školství a spravedlnosti s žádostí o úpravu tohoto stavu. |
650 | #7 | $a dítě |
650 | #7 | $a vývoj dítěte |
650 | #7 | $a dítě rozvedených rodičů |
650 | #7 | $a neúplná rodina |
650 | #7 | $a péče o dítě |
650 | #7 | $a ochrana dítěte |
650 | #7 | $a výchovné působení |
650 | #7 | $a spolupráce ve výchově |
650 | #7 | $a rodičovská odpovědnost |
650 | #7 | $a rodičovská role |
650 | #7 | $a vzdělávací možnosti |
650 | #7 | $a emocionální adaptace |
650 | #7 | $a emocionální narušenost |
650 | #7 | $a legislativa |
650 | #7 | $a pedopsychologie |
650 | #7 | $a psycholog |
653 | ## | $a střídavá péče |
653 | ## | $a střídavá výchova |
773 | 1# | $t Řízení školy : odborný měsíčník pro ředitele škol $d Praha : ASPI Publishing, 2004- $x 1214-8679 $g Roč. 15, č. 10 (2018), s. 19-21 $q 15:10 $9 2018 |
910 | ## | $a ABA012 |
1039 | $a PBD | |
1136 | $a 287/162 $0 532627 | |
1144 | $b ABA012 |
{{$parent.item.lendDate | jpDate:'d.M.yyyy'}}
{{$parent.item.endDate | jpDate:'d.M.yyyy'}}
{{$parent.item.state | loc}} by user {{$parent.item.user | loc}}
Item {{$parent.item.exemplar | loc}}
Dept {{$parent.item.department | loc}}
-
{{revision.date | jpDate:'d.M.yyyy HH:mm'}}
Aplikovat {{revision.content}}