Dvě školy při střídavé péči
Václav Mertin

Dnes vráceno
Document has not been rated yet
Rating: {{document.rating.value | number:1}} (Number of rated: {{document.rating.count}})
{{document.rating.result}}


Exemplars Bound volumes
Loading exemplars
Document is currently in processing Document has no bound volumes
Citation
Related
All parts
Detail
MARC
Field Ind Field content
1 kpw11470927
5 20181126141255.9
7 ta
8 181121s2018----xr |||||||||||||||||cze||
40 ## $a ABA012 $b cze $e rda
41 0# $a cze
72 #7 $a 37.09 $x Organizace výuky a vzdělávání $9 22 $2 Konspekt
80 ## $a 159.922.7 $2 MRF
80 ## $a 37.018 $2 MRF
80 ## $a 173.1 $2 MRF
100 1# $a Mertin, Václav, $d 1951- $7 jo20000073771 $4 aut $e Autor
242 10 $a Two schools in case of shared custody
245 10 $a Dvě školy při střídavé péči / $c Václav Mertin
300 ## $b 1 ilustrace, 2 poznámky
336 ## $a text $b txt $2 rdacontent
337 ## $a bez média $b n $2 rdamedia
338 ## $a svazek $b nc $2 rdacarrier
504 ## $a Obsahuje bibliografické odkazy: 1
520 ## $a Od roku 2012 je možné, aby dítě v České republice navštěvovalo střídavě dvě základní školy, pokud bylo svěřeno do střídavé péče obou rodičů. Psycholog Václav Mertin považuje toto rozhodnutí za špatné a svůj postoj vysvětluje. Dvě souběžné školy představují jednoznačně zvýšené nároky na edukaci dítěte, zhoršují podmínky pro vzdělávání a navíc dítěti ztěžují některé další aspekty socializace. Vzdělání představuje zásadní úkol pro vývojové období dětství a je třeba pro jeho optimální naplnění vytvářet vhodné podmínky. Podstatné je i zajištění volnočasových aktivit. Druhým aspektem je vytváření emocionální vazby dítěte na třídu a učitele. Václav Mertin se obrátil na ministry školství a spravedlnosti s žádostí o úpravu tohoto stavu.
650 #7 $a dítě
650 #7 $a vývoj dítěte
650 #7 $a dítě rozvedených rodičů
650 #7 $a neúplná rodina
650 #7 $a péče o dítě
650 #7 $a ochrana dítěte
650 #7 $a výchovné působení
650 #7 $a spolupráce ve výchově
650 #7 $a rodičovská odpovědnost
650 #7 $a rodičovská role
650 #7 $a vzdělávací možnosti
650 #7 $a emocionální adaptace
650 #7 $a emocionální narušenost
650 #7 $a legislativa
650 #7 $a pedopsychologie
650 #7 $a psycholog
653 ## $a střídavá péče
653 ## $a střídavá výchova
773 1# $t Řízení školy : odborný měsíčník pro ředitele škol $d Praha : ASPI Publishing, 2004- $x 1214-8679 $g Roč. 15, č. 10 (2018), s. 19-21 $q 15:10 $9 2018
910 ## $a ABA012
1039 $a PBD
1136 $a 287/162 $0 532627
1144 $b ABA012
Loan history
{{$parent.item.borrowDate|jpDate:'d.M.yyyy'}}
{{$parent.item.endDate|jpDate:'d.M.yyyy'}}
{{$parent.item.state|loc}} by user {{$parent.item.user|loc}}
Exemp. {{$parent.item.exemplar|loc}}
Odd. {{$parent.item.department|loc}}
Processing history
Documents for download
links="view.exportLinks" jp-show-if-empty="true" jp-single-button-overwrite-link-text="'Export'" jp-dropdown-button-text="'Export'" Permanent link