Higher education experiences of elite student-para-athletes in the UK
Natalie Campbell

Dnes vráceno
Document has not been rated yet
Rating: {{document.rating.value | number:1}} (Number of rated: {{document.rating.count}})
{{document.rating.result}}


Exemplars Bound volumes
Loading exemplars
Document is currently in processing Document has no bound volumes
Citation
Related
All parts
Detail
MARC
Field Ind Field content
1 kpw11471020
5 20181206115108.2
7 ta
8 181127s2018----xxk|||||||||||||||||eng||
40 ## $a ABA012 $b cze $e rda
41 0# $a eng $b eng
72 #7 $9 22 $a 376 $x Výchova a vzdělávání zvláštních skupin osob
80 ## $a 376-056.26 $2 MRF
80 ## $a 378.091.6 $2 MRF
80 ## $a 796.034-056.26 $2 MRF
100 1# $a Campbell, Natalie $4 aut $e Autor
242 10 $a Zkušenosti vysokoškolských elitních studentů para-atletů ve Velké Británii
245 10 $a Higher education experiences of elite student-para-athletes in the UK / $c Natalie Campbell
300 ## $b 1 poznámka
336 ## $a text $b txt $2 rdacontent
337 ## $a bez média $b n $2 rdamedia
338 ## $a svazek $b nc $2 rdacarrier
500 ## $a Resumé angl.
504 ## $a Obsahuje bibliografické odkazy
520 ## $a Článek uvádí příběhy šesti elitních studentů para-atletů, kteří absolvují denní studium na vysoké škole ve Velké Británii. Jedná se o ojedinělý výzkum, který se zabýval problematikou handicapovaných studentů-sportovců reprezentujících svou zemi v paralympijských sportech. Zkušenosti těchto studentů s vysokoškolským studiem byly shromážděny prostřednictvím semistrukturovaných rozhovorů a analyzovány prostřednictvím procesu interpretační fenomenologické analýzy, která pro každého účastníka znamenala složité intimní a osobní téma. Výzkum poukazuje na jedinečnost zkušeností navzdory existenci společných a sdílených životních prostředí. Jsou zkoumány tři životní sféry - univerzita, elitní sport a zdravotní postižení - a odhalují rozdíly ve smyslu každého jednotlivého účastníka jako "sportovce", "studenta" a "zdravotně postiženého" v kontextu vysokoškolského vzdělávání: 1) univerzita jako normativní a pozitivní zkušenost; 2) univerzita jako zklamání a bariéra; 3) univerzita jako zážitek osobní spásy a smyslu života. Výsledky mapují vztah mezi individuálním vnímáním, poškozením a prostředím.
650 #7 $a vysokoškolské studium
650 #7 $a vysoká škola
650 #7 $a student denního studia
650 #7 $a sport
650 #7 $a paraplegik
650 #7 $a tělesně postižený
650 #7 $a tělesný handicap
650 #7 $a sociální integrace
650 #7 $a elita
650 #7 $a zkušenost
650 #7 $a výzkum
650 #7 $a výsledek výzkumu
650 #7 $a vnímání
650 #7 $a prostředí
653 ## $a paralympijské sporty
773 1# $t Journal of further and higher education $d London : National Association of Teachers in Further and Higher Education, 1977- $x 0309-877X $g Roč. 42, č. 6 (September) (2018), s. 769-783 $q 42:6 (September) $9 2018
856 4# $u https://doi.org/10.1080/0309877X.2017.1311997
910 ## $a ABA012
1039 $a PBD
1136 $a 092/72 $0 531380
1144 $b ABA012
Loan history
{{$parent.item.borrowDate|jpDate:'d.M.yyyy'}}
{{$parent.item.endDate|jpDate:'d.M.yyyy'}}
{{$parent.item.state|loc}} by user {{$parent.item.user|loc}}
Exemp. {{$parent.item.exemplar|loc}}
Odd. {{$parent.item.department|loc}}
Processing history
Documents for download
links="view.exportLinks" jp-show-if-empty="true" jp-single-button-overwrite-link-text="'Export'" jp-dropdown-button-text="'Export'" Permanent link