"Falling into disuse"
the rise and fall of Froebelian mathematical folding within British kindergartens
Michael Friedman

Dnes vráceno
Document has not been rated yet
Rating: {{document.rating.value | number:1}} (Number of rated: {{document.rating.count}})
{{document.rating.result}}


Exemplars Bound volumes
Loading exemplars
Document is currently in processing Document has no bound volumes
Citation
Related
All parts
Detail
MARC
Field Ind Field content
1 kpw11471221
5 20181218142836.6
7 ta
8 181210s2018----xxk|||||||||||||||||eng||
40 ## $a ABA012 $b cze $e rda
41 0# $a eng $b eng
72 #7 $9 22 $a 373.2/.3 $x Předškolní a primární výchova a vzdělávání
80 ## $a 37.016 $2 MRF
80 ## $a 51 $2 MRF
80 ## $a 373.2.016 $2 MRF
80 ## $a 745.54 $2 MRF
80 ## $a (091) $2 MRF
100 1# $a Friedman, Michael $4 aut $e Autor
242 11 $a "Konec používání" : $b vzestup a pád Fröebelova matematického skládání v britských mateřských školách
245 11 $a "Falling into disuse" : $b the rise and fall of Froebelian mathematical folding within British kindergartens / $c Michael Friedman
300 ## $b 8 ilustrací, 119 poznámek
336 ## $a text $b txt $2 rdacontent
337 ## $a bez média $b n $2 rdamedia
338 ## $a svazek $b nc $2 rdacarrier
500 ## $a Resumé angl.
520 ## $a V britských mateřských školách probíhala od 50. let 19. století do 20. let 20. století výuka skládání papíru podle teorie německého pedagoga Friedricha Fröbela, která tímto způsobem připravovala děti na výuku matematiky. Byla založena na myšlence, že děti lépe pochopí podstatu matematiky tím, že se pomocí skládání papíru naučí, jak vypadají jednotlivé abstraktní tvary. Tato praxe se však ve druhé polovině 19. století změnila. Autor článku zkoumá, proč k tomu došlo, proč byla tato forma práce s předškolními dětmi zdiskreditována a proč později trvale zanikla.
600 14 $a Fröbel, Friedrich, $d 1782-1852 $7 jn19990002467
648 #7 $a století 19-20
650 #7 $a předškolní výchova
650 #7 $a matematika
650 #7 $a abstrakce
650 #7 $a výuka
650 #7 $a znalost
650 #7 $a mateřská škola
650 #7 $a historické hledisko
650 #7 $a dějiny pedagogiky
650 #7 $a vyučovací metoda
651 #7 $a Velká Británie
653 ## $a tvar
653 ## $a papír
653 ## $a papírová skládanka
773 1# $t Paedagogica historica $d [London] : Abingdon (UK) : Routledge Taylor & Francis Group, 1961- $x 0030-9230 $g Roč. 54, č. 5 (October 2018) (2018), s. 564-587 $q 54:5 (October 2018) $9 2018
856 4# $u https://doi.org/10.1080/00309230.2018.1486441
910 ## $a ABA012
1039 $a PBD
1136 $a 135/73 $0 533453
1144 $b ABA012
Loan history
{{$parent.item.borrowDate|jpDate:'d.M.yyyy'}}
{{$parent.item.endDate|jpDate:'d.M.yyyy'}}
{{$parent.item.state|loc}} by user {{$parent.item.user|loc}}
Exemp. {{$parent.item.exemplar|loc}}
Odd. {{$parent.item.department|loc}}
Processing history
Documents for download
links="view.exportLinks" jp-show-if-empty="true" jp-single-button-overwrite-link-text="'Export'" jp-dropdown-button-text="'Export'" Permanent link