Women's education associations
the role of the Central Association of Irish Schoolmistresses and the Woman's Education Association, Boston in advancing the cause for women's admission to Trinity College Dublin and Harvard University
Judith Harford

Dnes vráceno
Document has not been rated yet
Rating: {{document.rating.value | number:1}} (Number of rated: {{document.rating.count}})
{{document.rating.result}}


Exemplars Bound volumes
Loading exemplars
Document is currently in processing Document has no bound volumes
Citation
Related
All parts
Detail
MARC
Field Ind Field content
1 kpw11471237
5 20181218143244.9
7 ta
8 181211s2018----xxk|||||||||||||||||eng||
40 ## $a ABA012 $b cze $e rda
41 0# $a eng $b eng
72 #7 $9 22 $a 37 $x Výchova a vzdělávání
80 ## $a 378 $2 MRF
80 ## $a (091) $2 MRF
80 ## $a 37-055.2 $2 MRF
100 1# $a Harford, Judith $4 aut $e Autor
242 10 $a Vzdělávací společnosti pro ženy : $b role Ústřední společnosti irských učitelek a Společnosti pro vzdělávání žen v Bostonu při prosazování přijímání studentek na Trinity College v Dublinu a na Harvardskou univerzitu
245 10 $a Women's education associations : $b the role of the Central Association of Irish Schoolmistresses and the Woman's Education Association, Boston in advancing the cause for women's admission to Trinity College Dublin and Harvard University / $c Judith Harford
300 ## $b 82 poznámek
336 ## $a text $b txt $2 rdacontent
337 ## $a bez média $b n $2 rdamedia
338 ## $a svazek $b nc $2 rdacarrier
500 ## $a Resumé angl.
520 ## $a Pokud se chceme zabývat vzděláváním žen, nejdůležitější otázkou je, kdy získaly ženy přístup ke studiím na vysokých školách. Vždy zde šlo o roli sociálních a intelektuálních sítí, které strategicky připravovaly půdu pro zavedení práva žen studovat na vysokých školách. Článek se zabývá rolemi dvou asociací pro vzdělávání žen, irskou a americkou, díky kterým byl ženám zajištěn přístup k vysokoškolskému studiu a k získání vysokoškolského titulu. Popisuje jejich aktivity a inovativní kroky, které nakonec vedly k tomu, že ženy začaly využívat možnost vzdělávání, které bylo do té doby výsadou mužů.
610 24 $a Harvard University $7 kn20020322375
610 24 $a Trinity College Dublin
650 #7 $a vzdělávání žen
650 #7 $a historické hledisko
650 #7 $a vzdělávací možnosti
650 #7 $a vysoká škola
650 #7 $a vysokoškolské studium
650 #7 $a vysokoškolské vzdělání
650 #7 $a přístupnost vzdělání
650 #7 $a společnost
650 #7 $a inovace ve vzdělávání
650 #7 $a právo na vzdělání
651 #7 $a Irsko
651 #7 $a Spojené státy americké
773 1# $t Paedagogica historica $d [London] : Abingdon (UK) : Routledge Taylor & Francis Group, 1961- $x 0030-9230 $g Roč. 54, č. 5 (October 2018) (2018), s. 626-642 $q 54:5 (October 2018) $9 2018
856 4# $u https://doi.org/10.1080/00309230.2017.1409772
910 ## $a ABA012
1039 $a PBD
1136 $a 135/73 $0 533453
1144 $b ABA012
Loan history
  • {{loan.borrowDate|jpDate:'d.M.yyyy'}}
    {{loan.endDate|jpDate:'d.M.yyyy'}}
    {{loan.state|loc}} by user {{loan.user|loc}}
    Exemp. {{loan.exemplar|loc}}
    Odd. {{loan.department|loc}}
Processing history
  • {{op.date | jpDate:'d.M.yyyy'}} {{op.date | jpDate:'HH:ss'}}
    {{op.recordOperationType|loc}} by user {{op.user|loc}}
Documents for download
Permanent link