Je komunikačně orientovaná výuka skladby nedostižnou metou


Dnes vráceno


Copies Bound volumes
Loading copies
Document is currently in processing No copies Document has no bound volumes
Citation
Related
All parts
Contents
{{record.tocContent}}
Detail
MARC
Field Ind Field content
leader -----caa-a22------i-4500
1 kpw11471666
3 CZ-PrNPK
5 20190205085002.6
7 ta
8 190115s2018----xr |||||||||||||||||cze||
40 ## $a ABA012 $b cze $e rda
41 0# $a cze $b eng
72 #7 $a 378 $x Vysoké školy $2 Konspekt $9 22
80 ## $a 81'367 $2 MRF
80 ## $a 37.016 $2 MRF
80 ## $a 378 $2 MRF
80 ## $a 373.5 $2 MRF
100 1# $a Kotenová, Michaela $4 aut $e Autor
245 10 $a Je komunikačně orientovaná výuka skladby nedostižnou metou = $b Communicative Approach to Syntax Teaching as Unattainable Goal? / $c Michaela Kotenová
300 ## $b 14 poznámek
336 ## $a text $b txt $2 rdacontent
337 ## $a bez média $b n $2 rdamedia
338 ## $a svazek $b nc $2 rdacarrier
500 ## $a Resumé angl.
504 ## $a Obsahuje bibliografické odkazy
520 ## $a Článek poukazuje na současnou situaci ve výuce syntaxe v České republice. Autorka vycházela z průzkumné sondy zaměřené na reflexi stavu středoškolské výuky, která se uskutečnila v říjnu 2017 v rámci kurzu Syntax I. na Katedře bohemistiky PF UJEP. Celkem 108 studentům učitelství 2. a 3. ročníku bakalářského programu oboru Český jazyk a literatura byl zadán dotazník, jehož cílem bylo zjistit, jak probíhala výuka skladby během jejich středoškolských studií (hodinová dotace, studijní materiály, metody a formy práce, obsah předmětu, nově získané znalosti a dovednosti vzhledem k výuce na ZŠ, smysl výuky). Článek obsahuje zjištění vyplývající z dotazníkového šetření, cíle versus realita, opora v komunikační praxi. V závěru praktická ukázka realizace výuky v praxi.
610 24 $a PF UJEP
648 #7 $a 2017
650 #7 $a střední škola
650 #7 $a výuka
650 #7 $a čeština
650 #7 $a vyučovací metoda
650 #7 $a forma výuky
650 #7 $a student nižšího stupně vysoké školy
650 #7 $a bakalářské studium
650 #7 $a student učitelství
650 #7 $a gramatika
650 #7 $a syntax
650 #7 $a hodnocení výuky
650 #7 $a komparace
650 #7 $a komunikační výchova
650 #7 $a komunikační schopnost
650 #7 $a metoda výzkumu
650 #7 $a dotazování
650 #7 $a výsledek výzkumu
773 1# $t Český jazyk a literatura : časopis pro metodiku českého jazyka $d Praha : Státní pedagogické nakladatelství, 1959- $x 0009-0786 $g Roč. 69, č. 2 (2018/2019), s. 59-66 $q 69:2 $9 2018
910 ## $a ABA012
1039 $a PBD
1136 $a 034/72 $0 533573
1144 $b ABA012
Loan history
{{$parent.item.lendDate | jpDate:'d.M.yyyy'}}
{{$parent.item.endDate | jpDate:'d.M.yyyy'}}
{{$parent.item.state | loc}} by user {{$parent.item.user | loc}}
Item {{$parent.item.exemplar | loc}}
Dept {{$parent.item.department | loc}}
Processing history
Předchozí verze
  • {{revision.date | jpDate:'d.M.yyyy HH:mm'}}
    Aplikovat
    {{revision.content}}
Try to re-lookup for cover Delete cover