Loading copies
Document is currently in processing
No copies
Document has no bound volumes
{{record.tocContent}}
Field | Ind | Field content |
leader | -----caa-a22------i-4500 | |
1 | kpw11471666 | |
3 | CZ-PrNPK | |
5 | 20190205085002.6 | |
7 | ta | |
8 | 190115s2018----xr |||||||||||||||||cze|| | |
40 | ## | $a ABA012 $b cze $e rda |
41 | 0# | $a cze $b eng |
72 | #7 | $a 378 $x Vysoké školy $2 Konspekt $9 22 |
80 | ## | $a 81'367 $2 MRF |
80 | ## | $a 37.016 $2 MRF |
80 | ## | $a 378 $2 MRF |
80 | ## | $a 373.5 $2 MRF |
100 | 1# | $a Kotenová, Michaela $4 aut $e Autor |
245 | 10 | $a Je komunikačně orientovaná výuka skladby nedostižnou metou = $b Communicative Approach to Syntax Teaching as Unattainable Goal? / $c Michaela Kotenová |
300 | ## | $b 14 poznámek |
336 | ## | $a text $b txt $2 rdacontent |
337 | ## | $a bez média $b n $2 rdamedia |
338 | ## | $a svazek $b nc $2 rdacarrier |
500 | ## | $a Resumé angl. |
504 | ## | $a Obsahuje bibliografické odkazy |
520 | ## | $a Článek poukazuje na současnou situaci ve výuce syntaxe v České republice. Autorka vycházela z průzkumné sondy zaměřené na reflexi stavu středoškolské výuky, která se uskutečnila v říjnu 2017 v rámci kurzu Syntax I. na Katedře bohemistiky PF UJEP. Celkem 108 studentům učitelství 2. a 3. ročníku bakalářského programu oboru Český jazyk a literatura byl zadán dotazník, jehož cílem bylo zjistit, jak probíhala výuka skladby během jejich středoškolských studií (hodinová dotace, studijní materiály, metody a formy práce, obsah předmětu, nově získané znalosti a dovednosti vzhledem k výuce na ZŠ, smysl výuky). Článek obsahuje zjištění vyplývající z dotazníkového šetření, cíle versus realita, opora v komunikační praxi. V závěru praktická ukázka realizace výuky v praxi. |
610 | 24 | $a PF UJEP |
648 | #7 | $a 2017 |
650 | #7 | $a střední škola |
650 | #7 | $a výuka |
650 | #7 | $a čeština |
650 | #7 | $a vyučovací metoda |
650 | #7 | $a forma výuky |
650 | #7 | $a student nižšího stupně vysoké školy |
650 | #7 | $a bakalářské studium |
650 | #7 | $a student učitelství |
650 | #7 | $a gramatika |
650 | #7 | $a syntax |
650 | #7 | $a hodnocení výuky |
650 | #7 | $a komparace |
650 | #7 | $a komunikační výchova |
650 | #7 | $a komunikační schopnost |
650 | #7 | $a metoda výzkumu |
650 | #7 | $a dotazování |
650 | #7 | $a výsledek výzkumu |
773 | 1# | $t Český jazyk a literatura : časopis pro metodiku českého jazyka $d Praha : Státní pedagogické nakladatelství, 1959- $x 0009-0786 $g Roč. 69, č. 2 (2018/2019), s. 59-66 $q 69:2 $9 2018 |
910 | ## | $a ABA012 |
1039 | $a PBD | |
1136 | $a 034/72 $0 533573 | |
1144 | $b ABA012 |
{{$parent.item.lendDate | jpDate:'d.M.yyyy'}}
{{$parent.item.endDate | jpDate:'d.M.yyyy'}}
{{$parent.item.state | loc}} by user {{$parent.item.user | loc}}
Item {{$parent.item.exemplar | loc}}
Dept {{$parent.item.department | loc}}
-
{{revision.date | jpDate:'d.M.yyyy HH:mm'}}
Aplikovat {{revision.content}}