Co říkají pedagogové ze čtenářských škol po roce projektu
Terezie Koláčková

Dnes vráceno
Document has not been rated yet
Rating: {{document.rating.value | number:1}} (Number of rated: {{document.rating.count}})
{{document.rating.result}}


Exemplars Bound volumes
Loading exemplars
Document is currently in processing Document has no bound volumes
Citation
Related
All parts
Detail
MARC
Field Ind Field content
1 kpw11471931
5 20190225124034.2
7 ta
8 190125s2018----xr a||||||||||||||||cze||
40 ## $b cze $e rda
41 0# $a cze
72 #7 $9 12 $a 028 $x Čtení. Četba
80 ## $a 028 $2 MRF
80 ## $a 373.3 $2 MRF
100 1# $a Koláčková, Terezie $4 aut $e Autor
242 12 $a A literacy development project, teachers' views
245 10 $a Co říkají pedagogové ze čtenářských škol po roce projektu / $c Terezie Koláčková
300 ## $b 10 ilustrací
336 ## $a text $b txt $2 rdacontent
337 ## $a bez média $b n $2 rdamedia
338 ## $a svazek $b nc $2 rdacarrier
520 ## $a Ve školním roce 2017/2018 se řada škol zapojila do čtenářského programu projektu Pomáháme školám k úspěchu. Jde o školy se zaměřením na rozvoj čtení a čtenářské gramotnosti. Deset učitelů odpovídá na otázky jak se jim v projektu pracuje, jaká jsou úskalí, z čeho mají obavy.
610 24 $a Pomáháme školám k úspěchu o.p.s
648 #7 $a 2017/2018
650 #7 $a čtení
650 #7 $a porozumění textu
650 #7 $a základní škola
650 #7 $a program
650 #7 $a názor
650 #7 $a hodnocení
650 #7 $a zkušenost
650 #7 $a učitel
651 #7 $a Česko
773 1# $t Kritická gramotnost $d Praha : Pomáháme školám k úspěchu o.p.s., 2015- $x 2464-6318 $h 1 online zdroj $g Roč. 4, č. Speciál 2018 (2018), s. 13-16 $q 4:Speciál 2018 $9 2018
856 4# $u https://www.kellnerfoundation.cz/pomahame-skolam-k-uspechu/projekt/pedagogicke-inspirace/casopis-kriticka-gramotnost
910 ## $a ABA012
1039 $a PBD
1136 $a 365/07 $0 533214
1144 $b ABA012
Loan history
{{$parent.item.borrowDate|jpDate:'d.M.yyyy'}}
{{$parent.item.endDate|jpDate:'d.M.yyyy'}}
{{$parent.item.state|loc}} by user {{$parent.item.user|loc}}
Exemp. {{$parent.item.exemplar|loc}}
Odd. {{$parent.item.department|loc}}
Processing history
Documents for download
Permanent link