10 (+1) grafických metod do výuky
Loading copies
Document is currently in processing
No copies
Document has no bound volumes
{{record.tocContent}}
Field | Ind | Field content |
leader | -----caa-a22------i-4500 | |
1 | kpw11472731 | |
3 | CZ-PrNPK | |
5 | 20200105210913.9 | |
7 | ta | |
8 | 190403s2019----xr |||||||||||||||||cze|| | |
40 | ## | $a ABA012 $b cze $e rda |
41 | 0# | $a cze |
72 | #7 | $a 37.09 $x Organizace výuky a vzdělávání $2 Konspekt $9 22 |
80 | ## | $a 37.091.3 $2 MRF |
80 | ## | $a 37.091.33-028.22 $2 MRF |
80 | ## | $a 37.091.64 $2 MRF |
242 | 00 | $a 10 (+1) graphical methods in teaching |
245 | 00 | $a 10 (+1) grafických metod do výuky |
336 | ## | $a text $b txt $2 rdacontent |
337 | ## | $a bez média $b n $2 rdamedia |
338 | ## | $a svazek $b nc $2 rdacarrier |
520 | ## | $a Popis grafických výukových metod, které se dají využít ve více předmětech. Myšlenková mapa (lze využít pro opakování nebo jako brainstorming na úvod tématu); Mapa (časová osa, např. životní mapa určité osobnosti); Sketchnoting (tvorba vizuálních poznámek); Koláž (několik obrázků na stejné téma, hodí se pro opakování učiva); Komiks (lze využít pro výklad velkých příběhů z českých dějin, u kterých je vhodné znát větší detaily); Stránka učebnice (žáci mají za úkol navrhnout jednu stránku učebnice nejen s textem, který slouží pro opakování látky, ale i s grafických návrhem); Prezentace (žáci tvoří powerpointovou prezentaci během 45 minut na nové téma, o kterém si nejdříve musí najít informace); Profilové kartičky (např. panovník – jméno, obrázek, základní informace na jednu kartičku); Plakát (po probrané látce, např. o životě svatého Vojtěcha, mají žáci za úkol vytvořit plakát na film o životě tohoto Slavníkovce); Crime Board (tabule se seznamem možných pachatelů, jejich motivů, míst a dalších spojitostí s případem – pro využití v dějepise); Google Doodle (logo k důležitým výročím). |
650 | #7 | $a vyučovací metoda |
650 | #7 | $a forma výuky |
650 | #7 | $a vyučovací hodina |
650 | #7 | $a výtvarný projev |
650 | #7 | $a mentální mapa |
650 | #7 | $a pojmová představivost |
650 | #7 | $a učivo |
650 | #7 | $a opakování |
650 | #7 | $a výklad |
650 | #7 | $a práce ve třídě |
650 | #7 | $a brainstorming |
650 | #7 | $a vizuální učení |
650 | #7 | $a prezentace |
650 | #7 | $a aktivizující metoda |
650 | #7 | $a didaktická učební pomůcka |
773 | 1# | $t Řízení ve školství : publikace pro řídící pracovníky ve školství $d Praha : Učitelská unie, 1993-2022 $x 2336-7768 $g Roč. 27, č. 1-2 (2019), s. 67-72 $q 27:1-2 $9 2019 |
856 | 4# | $u https://tajnyucitel.wordpress.com/ |
910 | ## | $a ABA012 |
1039 | $a PBD | |
1136 | $a 174/76 $0 534044 | |
1144 | $b ABA012 |
{{$parent.item.lendDate | jpDate:'d.M.yyyy'}}
{{$parent.item.endDate | jpDate:'d.M.yyyy'}}
{{$parent.item.state | loc}} by user {{$parent.item.user | loc}}
Item {{$parent.item.exemplar | loc}}
Dept {{$parent.item.department | loc}}
-
{{revision.date | jpDate:'d.M.yyyy HH:mm'}}
Aplikovat {{revision.content}}