Formativní hodnocení dětí - možnosti, pozitiva, limity a praxe
Lenka Polášková

Dnes vráceno
Document has not been rated yet
Rating: {{document.rating.value | number:1}} (Number of rated: {{document.rating.count}})
{{document.rating.result}}


Copies Bound volumes
Loading copies
Document is currently in processing No copies Document has no bound volumes
Citation
Related
All parts
Detail
MARC
Field Ind Field content
1 kpw11477754
5 20200724084318.6
7 ta
8 200625s2020----xr |||||||||||||||||cze||
40 ## $a ABA012 $b cze $e rda
41 0# $a cze $b cze
72 #7 $9 22 $a 37 $x Výchova a vzdělávání
80 ## $a 37.091.26 $2 MRF
80 ## $a 37.064.2 $2 MRF
100 1# $a Polášková, Lenka $4 aut $e Autor
242 10 $a Formative assessment of children - possibilities, positives, limits and practice
245 10 $a Formativní hodnocení dětí - možnosti, pozitiva, limity a praxe / $c Lenka Polášková
300 ## $b 3 ilustrace, 1 schéma, 1 tabulka
336 ## $a text $b txt $2 rdacontent
337 ## $a bez média $b n $2 rdamedia
338 ## $a svazek $b nc $2 rdacarrier
500 ## $a Resumé čes.
520 ## $a Formativní hodnocení není srovnávání žáků mezi sebou, ale je zaměřeno na dosahování učebních cílů každého z nich. Jeho přínosem je užitečná informace o výsledcích žáka v průběhu vzdělávacího procesu. Do tohoto procesu má být zapojeno dítě samotné. Nevýhodou je, že nelze počtat s rychlým efektem, a obtíže často způsobuje i přístup rodičů (ptají se "Co jsi dostal?" místo "Co ses naučil?"). Tipy na dorozumívací metody komunikace žáka s učitelem - barevné kelímky, semafory, smajlíci. Uveden je dotazník podnětného prostředí - mapování prostředí pro aplikaci formativního hodnocení. Žák se musí naučit používat sebereflexi.
650 #7 $a hodnocení žáka
650 #7 $a formativní hodnocení
650 #7 $a prospěch
650 #7 $a vztah učitel-žák
650 #7 $a vztah rodiče-učitel
650 #7 $a vztah rodiče-škola
650 #7 $a žák
653 ## $a sebereflexe
773 1# $t Poradce ředitelky mateřské školy : aktuální informace a praktické rady pro řízení mateřské školy $d Praha : Forum, 2011- $x 1804-9745 $g Roč. 9, č. 10 (červen 2020) (2019/2020), s. 32-34 $q 9:10 (červen 2020) $9 2020
910 ## $a ABA012
1039 $a PBD
1136 $a 376/16 $0 541659
1144 $b ABA012
Loan history
{{$parent.item.borrowDate|jpDate:'d.M.yyyy'}}
{{$parent.item.endDate|jpDate:'d.M.yyyy'}}
{{$parent.item.state|loc}} by user {{$parent.item.user|loc}}
Exemp. {{$parent.item.exemplar|loc}}
Odd. {{$parent.item.department|loc}}
Processing history
Documents for download
links="view.exportLinks" jp-show-if-empty="true" jp-single-button-overwrite-link-text="'Export'" jp-dropdown-button-text="'Export'" Permanent link