Žáci darebáci
co se nám děti snaží sdělit rušivým chováním ve výuce?
Lucie Zormanová

Dnes vráceno
Document has not been rated yet
Rating: {{document.rating.value | number:1}} (Number of rated: {{document.rating.count}})
{{document.rating.result}}


Copies Bound volumes
Loading copies
Document is currently in processing No copies Document has no bound volumes
Citation
Related
All parts
Detail
MARC
Field Ind Field content
1 kpw11477788
5 20200714112339.3
7 ta
8 200702s2020----xr |||||||||||||||||cze||
40 ## $a ABA012 $b cze $e rda
41 0# $a cze
72 #7 $9 22 $a 37 $x Výchova a vzdělávání
80 ## $a 37.064.2 $2 MRF
80 ## $a 159.9.019.4 $2 MRF
80 ## $a 316.62 $2 MRF
100 1# $a Zormanová, Lucie $7 mzk2009517729 $4 aut $e Autor
242 10 $a Pupils villains : $b what are the children trying to tell us by disruptive behavior in teaching?
245 10 $a Žáci darebáci : $b co se nám děti snaží sdělit rušivým chováním ve výuce? / $c Lucie Zormanová
300 ## $b 1 ilustrace
336 ## $a text $b txt $2 rdacontent
337 ## $a bez média $b n $2 rdamedia
338 ## $a svazek $b nc $2 rdacarrier
520 ## $a Autorka v textu upozorňuje na příčiny rušivého chování žáků ve výuce. Rušivé chování je ovládáno podvědomě, problémoví žáci často nenarušují výuku úmyslně. Jsou uvedeny tyto základní příčiny: žák usiluje o pozornost, které se mu doma nedostává; bojuje s učitelem o moc (hra kdo s koho); agresivní žák chce, aby se ho ostatní báli; testuje hranice, kam až může zajít a co si může u jednotlivých učitelů dovolit. Na žáka má vliv negativní postoj rodiny ke vzdělání, škole nebo učiteli.
650 #7 $a žák
650 #7 $a neukázněnost
650 #7 $a nesprávné chování
650 #7 $a odchylka v chování
650 #7 $a škola
650 #7 $a vztah učitel-žák
650 #7 $a vztahy mezi vrstevníky
650 #7 $a rodičovská odpovědnost
650 #7 $a role učitele
650 #7 $a postoj učitele
650 #7 $a agresivita
650 #7 $a psychologie chování
650 #7 $a pedopsychologie
650 #7 $a pozornost
653 ## $a příčina
773 1# $t Rodina a škola [cze] $d Praha : Státní pedagogické nakladatelství, 1955- $x 0035-7766 $g Roč. 67, č. 5 (květen) (2020), s. 18-19 $q 67:5 (květen) $9 2020
910 ## $a ABA012
1039 $a PBD
1136 $a 169/157 $0 541009
1144 $b ABA012
Loan history
{{$parent.item.borrowDate|jpDate:'d.M.yyyy'}}
{{$parent.item.endDate|jpDate:'d.M.yyyy'}}
{{$parent.item.state|loc}} by user {{$parent.item.user|loc}}
Exemp. {{$parent.item.exemplar|loc}}
Odd. {{$parent.item.department|loc}}
Processing history
Documents for download
links="view.exportLinks" jp-show-if-empty="true" jp-single-button-overwrite-link-text="'Export'" jp-dropdown-button-text="'Export'" Permanent link