Boosting school belonging
practical strategies to help adolescents feel like they belong at school
Kelly-Ann Allen and Peggy Kern.

Dnes vráceno
Document has not been rated yet
Rating: {{document.rating.value | number:1}} (Number of rated: {{document.rating.count}})
{{document.rating.result}}


Copies Bound volumes
Loading copies
Document is currently in processing No copies Document has no bound volumes
Citation
Related
All parts
Detail
MARC
Field Ind Field content
1 kpw01477806
5 20200814140114.3
7 ta
8 190305s2020----xxua|||f|b||||001|0|eng||
20 ## $a 9781138305083 $q (brožováno)
40 ## $a DLC $b eng $e rda $c DLC
41 0# $a eng
42 ## $a pcc
44 ## $a xxu
50 00 $a LC210 $b .A44 2019
72 #7 $9 22 $a 371 $x Školství (organizace)
80 ## $a 371.8 $2 MRF
80 ## $a 37.06 $2 MRF
82 00 $a 370.15/8 $2 23
100 1# $a Allen, Kelly-Ann $c (Educational psychologist) $4 aut $e author.
245 10 $a Boosting school belonging : $b practical strategies to help adolescents feel like they belong at school / $c Kelly-Ann Allen and Peggy Kern.
263 ## $a 1908
264 #1 $a Abingdon, Oxon ; $a New York, NY : $b Routledge, $c 2020
300 ## $a 23 stran
336 ## $a text $b txt $2 rdacontent
337 ## $a bez média $b n $2 rdamedia
338 ## $a svazek $b nc $2 rdacarrier
504 ## $a Obsahuje bibliografické záznamy a rejstřík
505 0# $a Posílení školních sounáležitostí - spojení s učiteli, spojení s rodiči, spojení s vrstevníky, spojení se sebou samým, spojení s učením.
520 ## $a Tato kniha, navržená pro učitele, psychology a poradce, představuje strategie a koncepty založené na důkazech, které pomáhají rozvíjet pocit, že škola je tu pro studenty. Tento pocit pomáhá k dosažení lepších výsledků v oblasti duševního zdraví u dospívajících, zvýšeným výkonem školy a vyšší míra retence. Skládá se ze šesti modulů, které zkoumají spojení s rodiči, učiteli, přáteli, spojení se sebou samým,spojení s učením, spojení s pomocí, lze jej použít v kontextu jednotlivce nebo skupiny, a také jako terapeutický nástroj nebo preventivní nástroj. Každý modul má úvodní část, která popisuje, jak lze modul přizpůsobit různým situacím, aby se mladí lidé spojili se školou. $c Provided by publisher.
650 #7 $a student
650 #7 $a vztah učitel-student
650 #7 $a školní prostředí
650 #7 $a pedagogická psychologie
650 #7 $a adolescent
653 ## $a sounáležitost
653 ## $a psychologie adolescentů
700 1# $a Kern, Peggy, $d 1980- $4 aut $e author.
906 $a 7 $b cbc $c orignew $d 1 $e ecip $f 20 $g y-gencatlg
910 ## $a ABA012
925 $a acquire $b 1 shelf copy $x policy default
955 $b rk14 2019-03-05 $c rk14 2019-03-05 telework to subj $d re17 2019-04-27 $a re17 2019-04-29 to SL $e re24 2019-05-03 to Dewey (telework) $w xm09 2019-05-03
963 $a Matthew Bickerton; phone: +44-2070174055; email: matthew.bickerton@informa.com; bc: matthew.bickerton@informa.com
996 $a 1 $b 2490223504 $g II 117434V1 $f 852.00 $d 7.7.2020 $c 667/2020 $s A $v A $n K $r 2020 $l HF $t N $k 0
Loan history
{{$parent.item.borrowDate|jpDate:'d.M.yyyy'}}
{{$parent.item.endDate|jpDate:'d.M.yyyy'}}
{{$parent.item.state|loc}} by user {{$parent.item.user|loc}}
Exemp. {{$parent.item.exemplar|loc}}
Odd. {{$parent.item.department|loc}}
Processing history
Documents for download
links="view.exportLinks" jp-show-if-empty="true" jp-single-button-overwrite-link-text="'Export'" jp-dropdown-button-text="'Export'" Permanent link