Loading copies
Document is currently in processing
No copies
Document has no bound volumes
{{record.tocContent}}
Field | Ind | Field content |
leader | -----cam a22------i-4500 | |
1 | kpw01477806 | |
3 | CZ-PrNPK | |
5 | 20220113124611.5 | |
7 | ta | |
8 | 190305t20202020xxua|||f|b||||001|0|eng|| | |
20 | ## | $a 978-1-138-30508-3 $q (brožováno) |
40 | ## | $a ABA012 $b cze $e rda |
41 | 0# | $a eng |
44 | ## | $a xxu |
72 | #7 | $a 37.09 $x Organizace výuky a vzdělávání $2 Konspekt $9 22 |
80 | ## | $a 371.8 $2 MRF |
80 | ## | $a 37.06 $2 MRF |
80 | ## | $a (048.8) $2 MRF |
100 | 1# | $a Allen, Kelly-Ann, $c (Educational psychologist) $4 aut $e Autor |
245 | 10 | $a Boosting school belonging : $b practical strategies to help adolescents feel like they belong at school / $c Kelly-Ann Allen and Peggy Kern |
246 | 3# | $a Practical strategies to help adolescents feel like they belong at school |
264 | #1 | $a Abingdon, Oxon ; $a New York, NY : $b Routledge, $c [2020] |
264 | #4 | $c ©2020 |
300 | ## | $a 203 stran |
336 | ## | $a text $b txt $2 rdacontent |
337 | ## | $a bez média $b n $2 rdamedia |
338 | ## | $a svazek $b nc $2 rdacarrier |
504 | ## | $a Obsahuje bibliografické záznamy a rejstřík |
505 | 0# | $a Posílení školních sounáležitostí - spojení s učiteli, spojení s rodiči, spojení s vrstevníky, spojení se sebou samým, spojení s učením. |
520 | ## | $a Tato kniha, navržená pro učitele, psychology a poradce, představuje strategie a koncepty založené na důkazech, které pomáhají rozvíjet pocit, že škola je tu pro studenty. Tento pocit pomáhá k dosažení lepších výsledků v oblasti duševního zdraví u dospívajících, zvýšeným výkonem školy a vyšší míra retence. Skládá se ze šesti modulů, které zkoumají spojení s rodiči, učiteli, přáteli, spojení se sebou samým,spojení s učením, spojení s pomocí, lze jej použít v kontextu jednotlivce nebo skupiny, a také jako terapeutický nástroj nebo preventivní nástroj. Každý modul má úvodní část, která popisuje, jak lze modul přizpůsobit různým situacím, aby se mladí lidé spojili se školou. $c Provided by publisher. |
650 | #7 | $a student |
650 | #7 | $a vztah učitel-student |
650 | #7 | $a školní prostředí |
650 | #7 | $a pedagogická psychologie |
650 | #7 | $a adolescent |
653 | ## | $a sounáležitost |
653 | ## | $a psychologie adolescentů |
653 | ## | $a pedagogické knihy v angličtině |
655 | #4 | $a studie $7 fd133597 |
700 | 1# | $a Kern, Peggy, $d 1980- $4 aut $e Autor |
910 | ## | $a ABA012 $b II 117434V1 |
996 | $a 0 $b 2490223504 $c II 117434V1 $e ABA012 $l Hlavní budova $n 1 $r PK $s A |
{{$parent.item.lendDate | jpDate:'d.M.yyyy'}}
{{$parent.item.endDate | jpDate:'d.M.yyyy'}}
{{$parent.item.state | loc}} by user {{$parent.item.user | loc}}
Item {{$parent.item.exemplar | loc}}
Dept {{$parent.item.department | loc}}
-
{{revision.date | jpDate:'d.M.yyyy HH:mm'}}
Aplikovat {{revision.content}}