Loading copies
Document is currently in processing
No copies
Document has no bound volumes
{{record.tocContent}}
Field | Ind | Field content |
leader | -----naa-a22------a-4500 | |
1 | kpw1175087 | |
3 | CZ-PrNPK | |
5 | 20180825001949.2 | |
7 | ta | |
8 | 051212s2001----xr ||||||||||u0|0|||eng|| | |
40 | ## | $a ABA012 |
40 | ## | $b cze |
40 | ## | $e AACR2 |
40 | ## | $9 1 |
41 | 0# | $a eng |
80 | ## | $a 371.133 |
100 | 1# | $4 aut $a Kpanja, Edward |
242 | 00 | $a Studie vlivů zaznamenávání na video na přípravu pomocí mikrovýuky |
245 | 12 | $a A study of the effects of video tape recording in microteaching training / $c Edward Kpanja |
300 | ## | $b Res., 1 tab. |
504 | ## | $a lit.5 |
520 | ## | $a Nigerijský výzkum prověřoval, zda je využívání videozáznamu v rámci mikrovýuky efektivní metodou přípravy budoucích učitelů. Dvě skupiny studentů učitelství v rámci výzkumu praktikovaly mikrovýuku, první s pomocí videozáznamů, druhá bez nich. Výsledky ukázaly, že první skupina dosáhla výraznějšího pokroku v rozvoji pedagogických dovedností. |
650 | #7 | $a vzdělávání učitelů |
650 | #7 | $a vyučovací metoda |
650 | #7 | $a videozáznam |
650 | #7 | $a mikrovýuka |
650 | #7 | $a efektivnost vzdělávání |
650 | #7 | $a výzkum |
650 | #7 | $a pedagogická praxe |
651 | #7 | $a Nigérie |
773 | 1# | $t British journal of educational technology $d London : National Council For Educational Technology, 1970- $x 0007-1013 $o GB $g Roč. 32, č.4 (2001), s.483-486 $9 2001 |
910 | ## | $a ABA012 |
1039 | $a PBD | |
1089 | $d 27 $z ZUZ | |
1144 | $b ABA012 | |
1222 | $a 042128 |
{{$parent.item.lendDate | jpDate:'d.M.yyyy'}}
{{$parent.item.endDate | jpDate:'d.M.yyyy'}}
{{$parent.item.state | loc}} by user {{$parent.item.user | loc}}
Item {{$parent.item.exemplar | loc}}
Dept {{$parent.item.department | loc}}
-
{{revision.date | jpDate:'d.M.yyyy HH:mm'}}
Aplikovat {{revision.content}}