Úspěch pro každého žáka

rozhovory

Silvie Pýchová ; odpovědná redaktorka Dagmar Findová

Dnes vráceno


Copies Bound volumes
Loading copies
Document is currently in processing No copies Document has no bound volumes
Citation
Related
All parts
Contents
OBSAH Úvod / Mgr. Silvie Pýchová .......................................... 7 Předmluva ke knize rozhovorů / prof. PhDr. Arnošt Veselý, Ph.D....... 9 Centrem učitelova rozvoje musí být žák PhDr. Hana Košťálová ........................................... 11 Věříme v úspěch každého žáka, učitele i ředitele Mgr. Jana Stejskalová ........................................... 15 Vnášet pluralitnější pohled na téma a na sebe samého Mgr.JiříRaiterman ............................................. 18 Každý si může klást vědecké otázky o přírodě Mgr. Petr Daniš .............................................. 21 Klíčem jsou motivovaní a plně kompetentní učitelé Ing. Ferdinand Hrdlička ....................................... 25 Učitel musí mít komplexní paletu kompetencí jako málokterá jiná profese Mgr. Tomáš Zatloukal, MBA, LLM.................................... 28 Vedení školy musí vědět, kde škola aktuálně je a jak se dostane ke své vizi Mgr. Ing. Vít Beran ........................................... 32 Jde o to, aby se z dětí stávali dobří lidé Mgr. Milan Kotík .............................................. 37 Nepohneme se z místa, dokud se zásadně nezvýší prostředky věnované společností do školství Mgr. Miroslav Hřebecký ........................................ 41 Děti se potřebují naučit ovládat technologie, aby jimi nebyly ovládány Ing. Bořivoj Brdička, Ph.D..................................... 45 Do každé třídy potřebujeme pozitivně naladěného učitele, který svou práci dělá rád Mgr. Petra Mazancová ........................................(_ 49 OBSAH Fyzika má sloužit tomu, aby se děti chtěly učit objevovat svět kolem sebe RNDr. Irena Dvořáková, Ph.D...................................... 54 Úspěch českého žáka závisí na jeho startovní čáře Mgr. Tomáš Habart................................................ 60 Každý žák může zažít dějepis jako smysluplně strávený čas Vojtěch Ripka, Ph.D............................................. 64 Děti potřebují dostávat co největší prostor, aby něco vymýšlely a rozhodovaly samy RNDr. Jiří Kulich ............................................... 69 Škola má být připravená na jakékoliv dítě Mgr. Iveta Pasáková ............................................. 76 Učitelé potřebují lepší přípravu, tak ji pomáháme měnit Tomáš Čakloš .................................................... 83 Učitelé a ředitelé si zaslouží maximální podporu a péči Mgr. Martin Kozel ............................................... 88 Klíčová slova 95
Detail
MARC
Field Ind Field content
leader -----nam-a22------i-4500
1 kpw01517838
3 CZ-PrNPK
5 20210902100431.8
7 ta
8 201109s2020----xr #|||erf|||#000|0#czeod
15 ## $a cnb003261453
20 ## $a 978-80-7598-929-1 $q (brožováno)
40 ## $a CBA001 $b cze $e rda
41 0# $a cze
43 ## $a e-xr---
44 ## $a xr
72 #7 $9 22 $a 37 $x Výchova a vzdělávání
80 ## $a 37.014.5 $2 MRF
80 ## $a 37.064.2 $2 MRF
80 ## $a 37 $2 MRF
80 ## $a 37.013 $2 MRF
80 ## $a 37.014 $2 v
80 ## $a 377.8 $2 MRF
80 ## $a 005.573 $2 MRF
80 ## $a (437.3) $2 MRF
80 ## $a 37.0 $2 MRF
80 ## $a (047.53) $2 MRF
80 ## $a (035) $2 MRF
100 1# $a Pýchová, Silvie, $d 1975- $7 pna2008424924 $4 aut $e Autor
245 10 $a Úspěch pro každého žáka : $b rozhovory / $c Silvie Pýchová ; odpovědná redaktorka Dagmar Findová
246 30 $a Rozhovory
264 #1 $a Praha : $b Wolters Kluwer, $c 2020
264 #3 $a Praha : $b tisk Serifa, s.r.o.
300 ## $a 95 stran ; $c 24 cm
336 ## $a text $b txt $2 rdacontent
337 ## $a bez média $b n $2 rdamedia
338 ## $a svazek $b nc $2 rdacarrier
490 1# $a Řízení školy
520 ## $a Doba se průběžně "mění" a o vzdělávání mluví dnes hodně lidí. Mnohé komentáře pod články se vzdělávací tematikou však nejsou kvalitními a věcnými příspěvky do diskuse, ale mají spíše podobu osobních urážek a emočních výlevů (diskusní "žumpa"). Vést diskusi je totiž složité a týká se to i vedení rozhovorů. Tato publikace by to mohla usnadnit...
650 #7 $a výchova
650 #7 $a vzdělávání
650 #7 $a škola
650 #7 $a učitel
650 #7 $a vzdělávání učitelů
650 #7 $a školská politika
650 #7 $a diskuse
653 ## $a učitelé a žáci
653 ## $a rozhovory
655 #4 $a příručky
700 1# $a Findová, Dagmar, $d 1931- $7 jk01031218 $4 edt $e Redaktor, editor
830 #0 $a Řízení školy (Wolters Kluwer ČR)
900 $a CBA001 $b 17
910 ## $a ABA012 $b II 118263V1
928 9# $a Wolters Kluwer Česká republika (firma)
928 9# $a Serifa (tiskárna)
998 $a 009011041
996 $a 1 $b 2490224712 $c II 118263V1 $e ABA012 $l Hlavní budova $n 2 $r PK $s A
Loan history
{{$parent.item.borrowDate | jpDate:'d.M.yyyy'}}
{{$parent.item.endDate | jpDate:'d.M.yyyy'}}
{{$parent.item.state | loc}} by user {{$parent.item.user | loc}}
Exemp. {{$parent.item.exemplar | loc}}
Odd. {{$parent.item.department | loc}}
Processing history
links="view.exportLinks" jp-show-if-empty="true" jp-single-button-overwrite-link-text="'Export'" jp-dropdown-button-text="'Export'" Permanent link