Dvanáct ověřených metod pro rozvoj kolegiální spolupráce

Anna Babanová

Dnes vráceno


Copies Bound volumes
Loading copies
Document is currently in processing No copies Document has no bound volumes
Citation
Related
All parts
Contents
Jak jako učitelé a učitelky přemýšlíme o dětech 1.1 Které děti podvědomě zvýhodňujeme a které přehlížíme? 12 1.2 Jak a proč porovnávat pedagogické zkušenosti jiných vyučujících a vychovatelů? 20 1.3 Jak si s kolegy a kolegyněmi promluvit o problematických situacích z naší praxe? 28 Jaké učební obsahy dětem nabízíme 2.1 Je problém, když v učebnicích nevidíme genderové stereotypy? 40 2.2 Generické maskulinum všichni běžně používáme. Tak proč se mu vyhýbat? 66 2.3 Jak vypadá genderově citlivý přístup v praxi? 74 Jak komunikujeme s dětmi 3.1 Jak reflektovat, které děti se v hodině verbálně zapojují více a které méně? 90 3.2 Jak zajistit všem dětem příležitost zapojit se do výuky? 98 3.3 Jak reflektovat cizí (i svou) praxi? 110 Jak děti komunikují mezi sebou 4.1 Jak mohou děti samy posilovat své komunikační kompetence v rámci skupinové práce? 122 4.2 Jak odhalit, kdy se děti ve svém volném čase dělí o společné prostory třídy či školy neférovým způsobem? 130 4.3 Jak postupovat, když chceme, aby všechny děti rozuměly pravidlu Respektujeme se navzájem a sdílely ho? 136
Detail
MARC
Field Ind Field content
leader -----nam-a22------i-4500
1 kpw21515536
3 CZ-PrNPK
5 20220704152844.7
7 ta
8 201009s2020----xr ach|f||||||000|0#cze||
15 ## $a cnb003257750
20 ## $a 978-80-86520-56-8 $q (kroužková vazba)
40 ## $a OLA001 $b cze $d ABA001 $d ABA012 $e rda
41 0# $a cze
44 ## $a xr
72 #7 $a 37.09 $x Organizace výuky a vzdělávání $2 Konspekt $9 22
80 ## $a 37.091.12 $2 MRF
80 ## $a 37.091.321 $2 MRF
80 ## $a 316.772.4:37 $2 MRF
80 ## $a 37.091.3.011/.012 $2 MRF
80 ## $a 37.064.2 $2 MRF
80 ## $a 316.62 $2 MRF
80 ## $a 172 $2 MRF
80 ## $a (072) $2 MRF
100 1# $a Babanová, Anna, $d 1975- $7 mzk2007390446 $4 aut $e Autor
245 10 $a Dvanáct ověřených metod pro rozvoj kolegiální spolupráce : $b podpora rovnosti a rozmanitosti ve vzdělávání / $c Anna Babanová
246 3# $a Podpora rovnosti a rozmanitosti ve vzdělávání
250 ## $a Vydání druhé
264 #1 $a V Praze : $b Gender Studies, o.p.s, $c 2020
300 ## $a 145 stran : $b ilustrace (převážně barevné), portréty, faksimile ; $c 30 cm
336 ## $a text $b txt $2 rdacontent
337 ## $a bez média $b n $2 rdamedia
338 ## $a svazek $b nc $2 rdacarrier
504 ## $a Obsahuje bibliografické odkazy
520 ## $a Soubor dvanácti ověřených metod kolegiální podpory, které umožňují učitelům lépe rozpoznávat a poskytovat příležitosti pro učení dětí.
650 #7 $a pedagogické povolání
650 #7 $a pedagogická dovednost
650 #7 $a pedagogická komunikace
650 #7 $a portfolio
650 #7 $a vztah učitel-žák
650 #7 $a sociální chování
650 #7 $a etika
650 #7 $a rovnost možností
655 #4 $a metodické příručky $7 fd132826
901 $f 2. vydání $o 20210113
910 ## $a ABA012 $b III 40982V1
998 $a 003257750
996 $a 0 $b 2490230068 $c III 40982V1 $e ABA012 $l STUDOVNA - pouze prezenčně $n 3 $r Všeobecná studovna $s P
Loan history
{{$parent.item.lendDate | jpDate:'d.M.yyyy'}}
{{$parent.item.endDate | jpDate:'d.M.yyyy'}}
{{$parent.item.state | loc}} by user {{$parent.item.user | loc}}
Item {{$parent.item.exemplar | loc}}
Dept {{$parent.item.department | loc}}
Processing history
Permanent link