Konstruktivistické teorie učení a jejich využití v edukační realitě muzea

Veronika Kolaříková

Dnes vráceno


Copies Bound volumes
Loading copies
Document is currently in processing No copies Document has no bound volumes
Citation
Related
All parts
Detail
MARC
Field Ind Field content
leader -----caa-a22------i-4500
1 kpw11473033
3 CZ-PrNPK
5 20200105205822.4
7 ta
8 190502s2018----xr |||||||||||||||||cze||
40 ## $a ABA012 $b cze $e rda
41 0# $a cze $b cze $b eng
72 #7 $a 374 $x Výchova a vzdělávání dospělých. Mimoškolní výchova a vzdělávání $2 Konspekt $9 22
80 ## $a 374 $2 MRF
80 ## $a 37.013 $2 MRF
80 ## $a 069 $2 MRF
100 1# $a Kolaříková, Veronika $4 aut $e Autor
242 10 $a Constructivist learning theories and their application in the educational reality of a museum
245 10 $a Konstruktivistické teorie učení a jejich využití v edukační realitě muzea / $c Veronika Kolaříková
300 ## $b 18 poznámek
336 ## $a text $b txt $2 rdacontent
337 ## $a bez média $b n $2 rdamedia
338 ## $a svazek $b nc $2 rdacarrier
500 ## $a Resumé čes., angl.
504 ## $a Obsahuje bibliografické odkazy
520 ## $a Využití konstruktivistických teorií učení není omezeno jen na prostředí školy, čím dál více pozornosti jim je věnováno také v jiných institucích, především muzeích. Ve studii jsou představeny konstruktivistické teorie učení, jejich ukotvení v konstruktivistickém paradigmatu i jejich následná aplikace do prostředí muzea. Rozebírány jsou základní konstruktivistické prvky v edukační praxi jako je: učící se jedinec jako aktivní činitel edukačního procesu, ohled na specifické charaktery návštěvníků, práce s novými i dřívějšími informacemi, četnost a otevřenost muzejních narativů přítomných v expozici, zpracování témat týkajících se problémů současného světa, využívání principu "minds on", využívání principu "hands on" nebo podpora rozvoje kritického myšlení návštěvníků.
650 #7 $a muzeopedagogika
650 #7 $a muzeum
650 #7 $a mimoškolní vzdělávání
650 #7 $a neformální vzdělávání
650 #7 $a pedagogika zážitku
650 #7 $a konstruktivistická pedagogika
650 #7 $a vyučovací metoda
650 #7 $a projektová metoda
650 #7 $a aktivizující metoda
650 #7 $a teorie učení
653 ## $a kritické myšlení
773 1# $t Pedagogická orientace $d Brno : Československá pedagogická společnost, 1967- $x 1211-4669 $g Roč. 28, č. 3 (2018), s. 496-540 $q 28:3 $9 2018
856 4# $u https://doi.org/10.5817/PedOr2018-3-496
910 ## $a ABA012
1039 $a PBD
1136 $a 137/65 $0 534213
1144 $b ABA012
Loan history
{{$parent.item.borrowDate | jpDate:'d.M.yyyy'}}
{{$parent.item.endDate | jpDate:'d.M.yyyy'}}
{{$parent.item.state | loc}} by user {{$parent.item.user | loc}}
Item {{$parent.item.exemplar | loc}}
Dept {{$parent.item.department | loc}}
Processing history
Permanent link