Konstruktivistické teorie učení a jejich využití v edukační realitě muzea


Dnes vráceno


Copies Bound volumes
Loading copies
Document is currently in processing No copies Document has no bound volumes
Citation
Related
All parts
Contents
{{record.tocContent}}
Detail
MARC
Field Ind Field content
leader -----caa-a22------i-4500
1 kpw11473033
3 CZ-PrNPK
5 20200105205822.4
7 ta
8 190502s2018----xr |||||||||||||||||cze||
40 ## $a ABA012 $b cze $e rda
41 0# $a cze $b cze $b eng
72 #7 $a 374 $x Výchova a vzdělávání dospělých. Mimoškolní výchova a vzdělávání $2 Konspekt $9 22
80 ## $a 374 $2 MRF
80 ## $a 37.013 $2 MRF
80 ## $a 069 $2 MRF
100 1# $a Kolaříková, Veronika $4 aut $e Autor
242 10 $a Constructivist learning theories and their application in the educational reality of a museum
245 10 $a Konstruktivistické teorie učení a jejich využití v edukační realitě muzea / $c Veronika Kolaříková
300 ## $b 18 poznámek
336 ## $a text $b txt $2 rdacontent
337 ## $a bez média $b n $2 rdamedia
338 ## $a svazek $b nc $2 rdacarrier
500 ## $a Resumé čes., angl.
504 ## $a Obsahuje bibliografické odkazy
520 ## $a Využití konstruktivistických teorií učení není omezeno jen na prostředí školy, čím dál více pozornosti jim je věnováno také v jiných institucích, především muzeích. Ve studii jsou představeny konstruktivistické teorie učení, jejich ukotvení v konstruktivistickém paradigmatu i jejich následná aplikace do prostředí muzea. Rozebírány jsou základní konstruktivistické prvky v edukační praxi jako je: učící se jedinec jako aktivní činitel edukačního procesu, ohled na specifické charaktery návštěvníků, práce s novými i dřívějšími informacemi, četnost a otevřenost muzejních narativů přítomných v expozici, zpracování témat týkajících se problémů současného světa, využívání principu "minds on", využívání principu "hands on" nebo podpora rozvoje kritického myšlení návštěvníků.
650 #7 $a muzeopedagogika
650 #7 $a muzeum
650 #7 $a mimoškolní vzdělávání
650 #7 $a neformální vzdělávání
650 #7 $a pedagogika zážitku
650 #7 $a konstruktivistická pedagogika
650 #7 $a vyučovací metoda
650 #7 $a projektová metoda
650 #7 $a aktivizující metoda
650 #7 $a teorie učení
653 ## $a kritické myšlení
773 1# $t Pedagogická orientace $d Brno : Československá pedagogická společnost, 1967- $x 1211-4669 $g Roč. 28, č. 3 (2018), s. 496-540 $q 28:3 $9 2018
856 4# $u https://doi.org/10.5817/PedOr2018-3-496
910 ## $a ABA012
1039 $a PBD
1136 $a 137/65 $0 534213
1144 $b ABA012
Loan history
{{$parent.item.lendDate | jpDate:'d.M.yyyy'}}
{{$parent.item.endDate | jpDate:'d.M.yyyy'}}
{{$parent.item.state | loc}} by user {{$parent.item.user | loc}}
Item {{$parent.item.exemplar | loc}}
Dept {{$parent.item.department | loc}}
Processing history
Předchozí verze
  • {{revision.date | jpDate:'d.M.yyyy HH:mm'}}
    Aplikovat
    {{revision.content}}
Try to re-lookup for cover Delete cover