Kurikulární reformy v anglofonních zemích

Dominik Dvořák, Michaela Dvořáková

Dnes vráceno


Copies Bound volumes
Loading copies
Document is currently in processing No copies Document has no bound volumes
Citation
Related
All parts
Detail
MARC
Field Ind Field content
leader -----caa-a22------i-4500
1 kpw11472955
3 CZ-PrNPK
5 20200105210201.1
7 ta
8 190423s2018----xr |||||||||||||||||cze||
40 ## $a ABA012 $b cze $e rda
41 0# $a cze $b cze $b eng
72 #7 $a 37.016 $x Učební osnovy. Vyučovací předměty. Učebnice $2 Konspekt $9 22
80 ## $a 37.016 $2 MRF
80 ## $a 94 $2 MRF
80 ## $a 908 $2 MRF
80 ## $a 37.013.74 $2 MRF
100 1# $a Dvořák, Dominik, $d 1964- $7 xx0031904 $4 aut $e Autor
242 10 $a Curriculum Reforms : $b Primary History Change in Three English-Speaking Countries
245 10 $a Kurikulární reformy v anglofonních zemích : $b tři případy proměny historického učiva v primárním vzdělávání / $c Dominik Dvořák, Michaela Dvořáková
300 ## $b 3 přílohy, 20 poznámek, 4 tabulky
336 ## $a text $b txt $2 rdacontent
337 ## $a bez média $b n $2 rdamedia
338 ## $a svazek $b nc $2 rdacarrier
500 ## $a Resumé čes., angl.
504 ## $a Obsahuje bibliografické odkazy
520 ## $a Ve studii jsou popsány a porovnány příklady přístupu k historickému učivu v primární škole v kurikulárních dokumentech Austrálie, Anglie a Spojených států amerických, kde byla kurikula revidována v posledních pěti letech. Analýza ukazuje na společné trendy, jako je například důraz na národní historii. Patrný je určitý návrat k chronologickému přehledu a pojetí dějin jako příběhu. Odlišně jsou řešeny otázky faktických znalostí a návaznosti učiva výuky primární a sekundární školy.
650 #7 $a kurikulum
650 #7 $a reforma
650 #7 $a základní škola
650 #7 $a dějepis
650 #7 $a vlastivěda
650 #7 $a analýza
650 #7 $a didaktická kontinuita
650 #7 $a přechod ze základní na střední školu
650 #7 $a srovnávací analýza
651 #7 $a Austrálie $7 ge128695
651 #7 $a Spojené státy americké $7 ge128584
651 #7 $a Anglie $7 ge134022
700 1# $a Dvořáková, Michaela, $d 1968- $7 xx0002246 $4 aut $e Autor
773 1# $t Orbis scholae $d Praha : Pedagogická fakulta UK, 2006- $x 1802-4637 $g Roč. 12, č. 1 (2018), s. 135-157 $q 12:1 $9 2018
856 4# $u https://doi.org/10.14712/23363177.2018.289
910 ## $a ABA012
1039 $a PBD
1136 $a 314/22 $0 535037
1144 $b ABA012
Loan history
{{$parent.item.lendDate | jpDate:'d.M.yyyy'}}
{{$parent.item.endDate | jpDate:'d.M.yyyy'}}
{{$parent.item.state | loc}} by user {{$parent.item.user | loc}}
Item {{$parent.item.exemplar | loc}}
Dept {{$parent.item.department | loc}}
Processing history
Permanent link