Domácí vzdělávání - příležitost pro děti se specifickými vzdělávacími potřebami

Home-schooling - an Opportunity for Children with Specific Educational Needs : případová studie žáka s dyslexií = A case study of a pupil with dyslexia

Kateřina Jančaříková

Dnes vráceno


Copies Bound volumes
Loading copies
Document is currently in processing No copies Document has no bound volumes
Citation
Related
All parts
Detail
MARC
Field Ind Field content
leader -----caa-a22------i-4500
1 kpw11453564
3 CZ-PrNPK
5 20181206144547.3
7 ta
8 161205s2016----xr |||||||||||||||||cze||
40 ## $a ABA012 $b cze $e rda
41 0# $a cze $b cze $b eng
72 #7 $9 22 $a 376 $x Výchova a vzdělávání zvláštních skupin osob
80 ## $a 376.1 $2 u
80 ## $a 376.35 $2 u
80 ## $a 37.018.17 $2 u
100 1# $a Jančaříková, Kateřina, $d 1970- $7 mzk2003205866 $4 aut $e Autor
245 10 $a Domácí vzdělávání - příležitost pro děti se specifickými vzdělávacími potřebami = $b Home-schooling - an Opportunity for Children with Specific Educational Needs : případová studie žáka s dyslexií = A case study of a pupil with dyslexia / $c Kateřina Jančaříková
300 ## $b 22 ilustrací, 19 poznámek
336 ## $a text $b txt $2 rdacontent
337 ## $a bez média $b n $2 rdamedia
338 ## $a svazek $b nc $2 rdacarrier
500 ## $a Resumé čes., angl. (s. 353)
504 ## $a Obsahuje bibliografické odkazy
520 ## $a V příspěvku je předložena zkušenost individuálního vzdělávání chlapce se speciálními vzdělávacími potřebami; projevuje se u něho dyslexie, dysgrafie, dysortografie, nevyhraněná lateralita, specifické poruchy učení v kombinaci s nadprůměrným IQ. Autorka se zaměřuje na období, v němž probíhal individuálně vedený nácvik čtení a psaní. Příspěvek podrobně popisuje chlapcovy obtíže při osvojování si čtenářské gramotnosti a zvládání psaní, rovněž popisuje metody nácviku, jejichž pomocí ho matka nakonec číst a psát naučila. V návaznosti stručně popisuje chlapcovo studium až po maturitu, přijetí na vysokou školu a nástup do zaměstnání. Kazuistika poukazuje na skutečnost, že domácí vzdělávání může být pro děti se speciálními potřebami velkým přínosem.
650 #7 $a žák
650 #7 $a vzdělávání
650 #7 $a vzdělávací dráha
650 #7 $a speciální vzdělávací potřeby
650 #7 $a domácí vzdělávání
650 #7 $a čtení
650 #7 $a psaní
650 #7 $a individuální přístup
650 #7 $a dyslexie
650 #7 $a dysgrafie
650 #7 $a dysortografie
650 #7 $a lateralita
650 #7 $a porucha učení
650 #7 $a inteligenční kvocient
650 #7 $a gramotnost
650 #7 $a nadaný
650 #7 $a vztah matka-dítě
650 #7 $a cvičení
650 #7 $a efektivnost vzdělávání
773 1# $t Speciální pedagogika : časopis pro teorii a praxi speciální pedagogiky $d Praha : Pedagogická fakulta Univerzity Karlovy, 1990- $x 1211-2720 $g Roč. 26, č. 3 (2016), s. 224-260 $q 26:3 $9 2016
910 ## $a ABA012
1039 $a PBD
1136 $a 197/48
1144 $b ABA012
Loan history
{{$parent.item.borrowDate | jpDate:'d.M.yyyy'}}
{{$parent.item.endDate | jpDate:'d.M.yyyy'}}
{{$parent.item.state | loc}} by user {{$parent.item.user | loc}}
Exemp. {{$parent.item.exemplar | loc}}
Odd. {{$parent.item.department | loc}}
Processing history
Documents for download
links="view.exportLinks" jp-show-if-empty="true" jp-single-button-overwrite-link-text="'Export'" jp-dropdown-button-text="'Export'" Permanent link