Domácí vzdělávání - příležitost pro děti se specifickými vzdělávacími potřebami

Home-schooling - an Opportunity for Children with Specific Educational Needs : případová studie žáka s dyslexií = A case study of a pupil with dyslexia

Kateřina Jančaříková

Dnes vráceno
Document has not been rated yet
Rating: {{document.rating.value | number:1}} (Number of rated: {{document.rating.count}})
{{document.rating.result}}


Copies Bound volumes
Loading copies
Document is currently in processing No copies Document has no bound volumes
Citation
Related
All parts
Detail
MARC
Field Ind Field content
leader -----caa-a22------i-4500
1 kpw11453564
3 CZ-PrNPK
5 20181206144547.3
7 ta
8 161205s2016----xr |||||||||||||||||cze||
40 ## $a ABA012 $b cze $e rda
41 0# $a cze $b cze $b eng
72 #7 $9 22 $a 376 $x Výchova a vzdělávání zvláštních skupin osob
80 ## $a 376.1 $2 u
80 ## $a 376.35 $2 u
80 ## $a 37.018.17 $2 u
100 1# $a Jančaříková, Kateřina, $d 1970- $7 mzk2003205866 $4 aut $e Autor
245 10 $a Domácí vzdělávání - příležitost pro děti se specifickými vzdělávacími potřebami = $b Home-schooling - an Opportunity for Children with Specific Educational Needs : případová studie žáka s dyslexií = A case study of a pupil with dyslexia / $c Kateřina Jančaříková
300 ## $b 22 ilustrací, 19 poznámek
336 ## $a text $b txt $2 rdacontent
337 ## $a bez média $b n $2 rdamedia
338 ## $a svazek $b nc $2 rdacarrier
500 ## $a Resumé čes., angl. (s. 353)
504 ## $a Obsahuje bibliografické odkazy
520 ## $a V příspěvku je předložena zkušenost individuálního vzdělávání chlapce se speciálními vzdělávacími potřebami; projevuje se u něho dyslexie, dysgrafie, dysortografie, nevyhraněná lateralita, specifické poruchy učení v kombinaci s nadprůměrným IQ. Autorka se zaměřuje na období, v němž probíhal individuálně vedený nácvik čtení a psaní. Příspěvek podrobně popisuje chlapcovy obtíže při osvojování si čtenářské gramotnosti a zvládání psaní, rovněž popisuje metody nácviku, jejichž pomocí ho matka nakonec číst a psát naučila. V návaznosti stručně popisuje chlapcovo studium až po maturitu, přijetí na vysokou školu a nástup do zaměstnání. Kazuistika poukazuje na skutečnost, že domácí vzdělávání může být pro děti se speciálními potřebami velkým přínosem.
650 #7 $a žák
650 #7 $a vzdělávání
650 #7 $a vzdělávací dráha
650 #7 $a speciální vzdělávací potřeby
650 #7 $a domácí vzdělávání
650 #7 $a čtení
650 #7 $a psaní
650 #7 $a individuální přístup
650 #7 $a dyslexie
650 #7 $a dysgrafie
650 #7 $a dysortografie
650 #7 $a lateralita
650 #7 $a porucha učení
650 #7 $a inteligenční kvocient
650 #7 $a gramotnost
650 #7 $a nadaný
650 #7 $a vztah matka-dítě
650 #7 $a cvičení
650 #7 $a efektivnost vzdělávání
773 1# $t Speciální pedagogika : časopis pro teorii a praxi speciální pedagogiky $d Praha : Pedagogická fakulta Univerzity Karlovy, 1990- $x 1211-2720 $g Roč. 26, č. 3 (2016), s. 224-260 $q 26:3 $9 2016
910 ## $a ABA012
1039 $a PBD
1136 $a 197/48
1144 $b ABA012
Loan history
{{$parent.item.borrowDate | jpDate:'d.M.yyyy'}}
{{$parent.item.endDate | jpDate:'d.M.yyyy'}}
{{$parent.item.state | loc}} by user {{$parent.item.user | loc}}
Exemp. {{$parent.item.exemplar | loc}}
Odd. {{$parent.item.department | loc}}
Processing history
Documents for download
links="view.exportLinks" jp-show-if-empty="true" jp-single-button-overwrite-link-text="'Export'" jp-dropdown-button-text="'Export'" Permanent link