Školní vyhoření u maďarských středoškoláků a odpovědnost učitelů při prevenci - nový aspekt učitelských kompetencí

School burnout in Hungarian high school students and teachers' responsibility for prevention : a new aspect of teacher competencies

Nora Kunos

Dnes vráceno


Copies Bound volumes
Loading copies
Document is currently in processing No copies Document has no bound volumes
Citation
Related
All parts
Detail
MARC
Field Ind Field content
leader -----caa-a22------i-4500
1 kpw11464500
3 CZ-PrNPK
5 20200106122304.9
7 ta
8 171107s2017----xr |||||||||||||||||cze||
40 ## $a ABA012 $b cze $e rda
41 0# $a cze $b cze $b eng
72 #7 $9 17 $a 159.9 $x Psychologie
80 ## $a 37.015.3 $2 MRF
80 ## $a 159.944.4 $2 MRF
80 ## $a 373.5 $2 MRF
100 1# $a Kunos, Nora $4 aut $e Autor
245 10 $a Školní vyhoření u maďarských středoškoláků a odpovědnost učitelů při prevenci - nový aspekt učitelských kompetencí = $b School burnout in Hungarian high school students and teachers' responsibility for prevention : a new aspect of teacher competencies / $c Nora Kunos
300 ## $b 4 tabulky
336 ## $a text $b txt $2 rdacontent
337 ## $a bez média $b n $2 rdamedia
338 ## $a svazek $b nc $2 rdacarrier
500 ## $a Resumé čes., angl.
520 ## $a Prezentace prvního maďarského výzkumu syndromu vyhoření u žáků středních škol. Poznatky z pilotní studie, která zpracovala názory 500 žáků ve věku 14-18 let: všemi třemi příznaky syndromu vyhoření (vyčerpaností, cynismem a neefektivitou při práci ve škole) trpí 13% středoškoláků. Potvrzeny byly také souvislosti s proměnnými na straně žáků (pohlaví, věk, školní výsledky) i atmosférou ve škole, pocitem pohody, mírou spokojenosti a podporou ve škole. Výzkum se také zabýval vztahem mezi vyhořením u žáků a žáky vnímaným vyhořením učitelů.
650 #7 $a syndrom vyhoření
650 #7 $a žák
650 #7 $a střední škola
650 #7 $a pilotní projekt
650 #7 $a výsledek výzkumu
650 #7 $a subjektivní spokojenost
650 #7 $a klima školy
650 #7 $a pedagogická podpora
650 #7 $a učitel
650 #7 $a odpovědnost
650 #7 $a prevence
651 #7 $a Maďarsko
773 1# $t Studia paedagogica : časopis Ústavu pedagogických věd FF MU Brno $d Brno : Masarykova univerzita, 2009- $x 1803-7437 $g Roč. 22, č. 1 (2017), s. 55-66 $q 22:1 $9 2017
856 4# $u https://doi.org/10.5817/SP2017-1-4
910 ## $a ABA012
1039 $a PBD
1136 $a 308/24
1144 $b ABA012
Loan history
{{$parent.item.borrowDate | jpDate:'d.M.yyyy'}}
{{$parent.item.endDate | jpDate:'d.M.yyyy'}}
{{$parent.item.state | loc}} by user {{$parent.item.user | loc}}
Exemp. {{$parent.item.exemplar | loc}}
Odd. {{$parent.item.department | loc}}
Processing history
Permanent link