Loading copies
Document is currently in processing
No copies
Document has no bound volumes
{{record.tocContent}}
Field | Ind | Field content |
leader | -----naa-a22------a-4500 | |
1 | kpw1188841 | |
3 | CZ-PrNPK | |
5 | 20180825015546.6 | |
7 | ta | |
8 | 051212s2003----xr ||||||||||u0|0|||eng|| | |
40 | ## | $a ABA012 |
40 | ## | $b cze |
40 | ## | $e AACR2 |
40 | ## | $9 1 |
41 | 0# | $a eng |
80 | ## | $a 371.13 |
80 | ## | $a 371.133 |
80 | ## | $a 371.313 |
100 | 1# | $4 aut $a Uline, Carol |
242 | 00 | $a Reflektivní deník: cenná pomůcka v přípravě učitelů |
245 | 10 | $a Reflective Journals: A Valuable Tool for Teacher Preparation / $c Carol Uline, Janell D. Wilson, Sheila Cordry |
300 | ## | $b 1 tab. |
504 | ## | $a lit.5 |
520 | ## | $a Učitelská praxe je v USA součástí mnoha programů na vzdělávání budoucích učitelů. Studenti učitelství musejí odučit 85 hodin na druhém stupni či na střední škole, většinou po dvou dnech v týdnu. Význam reflektivních deníků - osobní zážitky a zkušenosti, diskuze na dané téma každého dne ve škole. Chování žáků, hospodaření s časem a vedení třídy jako nejdůležitější zkušenosti z pedagogické praxe. |
650 | #7 | $a student učitelství |
650 | #7 | $a vzdělávání učitelů |
650 | #7 | $a chování žáka |
650 | #7 | $a zkušenost |
650 | #7 | $a vztah učitel-žák |
650 | #7 | $a pedagogická praxe |
651 | #7 | $a Spojené státy americké $7 ge128584 |
700 | 1# | $4 aut $a Wilson, Janell D. |
700 | 1# | $4 aut $a Cordry, Sheila |
773 | 1# | $t Education $o US $g Roč. 124, č.3 (2003/04), s.456-460 $9 2003/04 |
910 | ## | $a ABA012 |
1039 | $a PBD | |
1089 | $d 27 $z ZUZ | |
1144 | $b ABA012 | |
1222 | $a 053038 |
{{$parent.item.lendDate | jpDate:'d.M.yyyy'}}
{{$parent.item.endDate | jpDate:'d.M.yyyy'}}
{{$parent.item.state | loc}} by user {{$parent.item.user | loc}}
Item {{$parent.item.exemplar | loc}}
Dept {{$parent.item.department | loc}}
-
{{revision.date | jpDate:'d.M.yyyy HH:mm'}}
Aplikovat {{revision.content}}