Školní zralost a komunikace

Sandra Bejdáková, Jarmila Střechová, Lenka Suchardová, Jana Vítková, Helena Zdrubecká, Zdenka Ženatová

Dnes vráceno


Copies Bound volumes
Loading copies
Document is currently in processing No copies Document has no bound volumes
Citation
Related
All parts
Contents
Obsah Obsah Role komunikace mezi materskou a základní školou.............11 Ing. Mgr. Jana Vítková Komunikace ..................................................12 Efektivní komunikace.........................................15 Komunikace materské školy se základní školou ................19 Mgr. Střechová Jarmila, odborný konzultant: Mgr. Zdrubecká Helena Úvod ........................................................19 Spolupráce mateřské školy se základní školou.................20 Přínos spolupráce pro děti.............................20 Přínos spolupráce pro pedagogy mateřské školy..........21 Přínos spolupráce pro pedagogy základní školy..........21 Formy spolupráce - současný stav.............................22 Faktory působící na spolupráci.........................25 Faktory s pozitivním vlivem na efektivní spolupráci .25 Faktory s negativním vlivem na efektivní spolupráci.27 Hodnocení spolupráce mateřské školy se základní školou ČŠI.................................28 Doporučení pro efektivní komunikaci mezi mateřskou a základní školou - vize.....................................28 Vytvoření modelového plánu spolupráce..................29 Závěr .......................................................33 Literatura...................................................35 7 školní zralost a komunikace Komunikace mateřské školy spojené se základní školou - osvědčené postupy..........................................37 Mgr. Lenka Suchardová Úvod ......................................................37 Vztahy a spolupráce .......................................38 Prostředky komunikace................................39 Komunikace mezi MŠ a ZŠ před zápisem do ZŠ.................40 Zápis do 1. třídy ZŠ.......................................53 Období po zápisu do ZŠ.....................................55 Možná úskalí v komunikaci mezi MŠ a ZŠ.....................57 Závěr .....................................................58 Komunikace mezi mateřskou a základní školou z pohledu základní školy ............................................59 Ing. Mgr. Jana Vítková Úvod ......................................................59 Příprava...................................................60 Schůzka s rodiči předškoláků...............................62 Webové stránky.............................................71 Společné akce pro děti a žáky..............................79 Další spolupráce...........................................84 Závěr .....................................................86 Literatura pro rodiče......................................87 Literatura.................................................88 8 Obsah Komunikace s rodiči předškoláků v mateřské škole .............89 Bc. Sandra Bejdáková Úvod .........................................................89 Komunikace a komunikační kanály v MŠ..........................90 Adaptace a návštěvy v rodinách................................92 Adaptace dětí...........................................92 Návštěvy v rodinách a komunikace s rodiči před nástupem do mateřské školy.........................93 Schůzky s rodiči .............................................94 Individuální schůzky..........................................95 Komunikace s rodiči předškoláků aneb příklady z praxe........103 Literatura...................................................108 Seznam příloh:...............................................109 Příloha č. 1...........................................110 Příloha č. 2...........................................113 Příloha č. 3...........................................115 Komunikace mezi pedagogicko-psychologickou poradnou a mateřskou školou ..........................................117 Mgr. Zdenka Ženatová Úvod ........................................................117 Legislativní ukotvení a poslání školských poradenských zařízení ... 118 Standardní činnosti poraden............................119 Podmínky diagnostického a poradenského procesu v pedagogicko-psychologické poradně....................123 Doporučení odkladu školní docházky prostřednictvím SPC.124 Předávání informací mezi PPP a MŠ............................125 Co potřebuje PPP od MŠ před diagnostickým procesem.....125 Výstupy jako prvek komunikace..........................128 Závěr .......................................................129 Literatura...................................................130 9
Detail
MARC
Field Ind Field content
leader -----cam-a22------i-4500
1 kpw01471300
3 CZ-PrNPK
5 20181228083451.7
7 ta
8 181213s2018----xr a|||e|f||||||||||cze||
15 ## $a cnb003065281
20 ## $a 978-80-7496-390-2 $q (brožováno)
40 ## $a ABA012 $b cze $e rda
72 #7 $9 22 $a 373.2/.3 $x Předškolní a primární výchova a vzdělávání
80 ## $a 373.29 $2 MRF
80 ## $a 373.24 $2 MRF
80 ## $a 316.346.32-053.4 $2 MRF
80 ## $a 373.211.24-055.2 $2 MRF
80 ## $a 37.018.26 $2 MRF
80 ## $a 316.772.4 $2 MRF
80 ## $a (035) $2 MRF
100 1# $a Bejdáková, Sandra $4 aut
245 10 $a Školní zralost a komunikace / $c Sandra Bejdáková, Jarmila Střechová, Lenka Suchardová, Jana Vítková, Helena Zdrubecká, Zdenka Ženatová
250 ## $a 1. vydání
264 #1 $a Praha : $b Raabe - Společně pro kvalitní vzdělávání, $c [2018]
264 #4 $c ©2018
300 ## $a 130 stran : $b ilustrace
336 ## $a text $b txt $2 rdacontent
337 ## $a bez média $b n $2 rdamedia
338 ## $a svazek $b nc $2 rdacarrier
490 1# $a Školní zralost ; $v 3
504 ## $a Obsahuje bibliografii
520 ## $a Efektivní komunikace. Role komunikace mezi MŠ a ZŠ. Komunikace s rodiči. Spolupráce, přínos spolupráce a formy spolupráce mateřské školy se základní školou.
650 #7 $a mateřská škola
650 #7 $a základní škola
650 #7 $a komunikace
650 #7 $a komunikační schopnost
650 #7 $a vztahy mezi školami
650 #7 $a vztah rodiče-škola
650 #7 $a zápis
650 #7 $a předškolní věk
650 #7 $a školní zralost
650 #7 $a předškolní dítě
650 #7 $a pedagogicko-psychologická poradna
650 #7 $a odklad
653 ## $a vstup do mateřské školy
653 ## $a adaptace
653 ## $a učitelé mateřské školy
653 ## $a interpersonální komunikace
655 #4 $a příručky
700 1# $a Střechová, Jarmila $4 aut
700 1# $a Suchardová, Lenka $7 mzk2018985218 $4 aut
700 1# $a Vítková, Jana $4 aut
700 1# $a Zdrubecká, Helena $4 aut
700 1# $a Ženatová, Zdenka $7 xx0203546 $4 aut
830 #0 $a Školní zralost
910 ## $a ABA012 $b II 116362V1
1039 $a NPKK
996 $a 1 $b 2490219631 $c II 116362V2 $e ABA012 $l Hlavní budova $n 7 $r PK $s A
996 $a 1 $b 2490217730 $c II 116362V1 $e ABA012 $l STUDOVNA - pouze prezenčně $n 2 $r Všeobecná studovna $s A
Loan history
{{$parent.item.borrowDate | jpDate:'d.M.yyyy'}}
{{$parent.item.endDate | jpDate:'d.M.yyyy'}}
{{$parent.item.state | loc}} by user {{$parent.item.user | loc}}
Exemp. {{$parent.item.exemplar | loc}}
Odd. {{$parent.item.department | loc}}
Processing history
links="view.exportLinks" jp-show-if-empty="true" jp-single-button-overwrite-link-text="'Export'" jp-dropdown-button-text="'Export'" Permanent link