Podpora koherence ve výuce biologie a přírodopisu

úvod do využití jo-jo strategie v ČR = Promoting coherence in biology education : introduction of yo-yo strategy in the Czech Republic

Markéta Machová, Marie-Christine Knippels

Dnes vráceno


Copies Bound volumes
Loading copies
Document is currently in processing No copies Document has no bound volumes
Citation
Related
All parts
Detail
MARC
Field Ind Field content
leader -----naa-a22------i-4500
1 kpw11518567
3 CZ-PrNPK
5 20210902150207.3
7 ta
8 210825s2021----xr |||||||||||||||||cze||
40 ## $a ABA012 $b cze $e rda
41 0# $a cze $b eng
72 #7 $9 22 $a 37.016 $x Učební osnovy. Vyučovací předměty. Učebnice
80 ## $a 37.091.3 $2 MRF
80 ## $a 37.016:57 $2 MRF
100 1# $a Machová, Markéta $4 aut $e Autor
245 10 $a Podpora koherence ve výuce biologie a přírodopisu : $b úvod do využití jo-jo strategie v ČR = Promoting coherence in biology education : introduction of yo-yo strategy in the Czech Republic / $c Markéta Machová, Marie-Christine Knippels
300 ## $b 2 ilustrace
336 ## $a text $b txt $2 rdacontent
337 ## $a bez média $b n $2 rdamedia
338 ## $a svazek $b nc $2 rdacarrier
500 ## $a Resumé angl.
504 ## $a Obsahuje bibliografické odkazy
520 ## $a Poznatky z biologie jsou při výuce prezentovány jako postupně za sebou řazené celky, kdy příbuzná témata jsou často oddělena velkými časovými intervaly. Studenti se tak soustředí na specifické části přírodních procesů (druhy rostlin, zvířat, stavba vnitřních orgánů apod.), ale následně selhávají, když mají vysvětlit vztahy mezi jednotlivými částmi přírodního prostředí a procesy, které toto prostředí utvářejí. Autorky podporují koherenci v biologickém vzdělávání a zdůrazňují její důležitost. Prezentují různé typy koherence, vysvětlují, proč je podpora koherence tak komplikovaná, a představují jo-jo strategii ve výuce přírodopisu a biologie ve třídě, založenou na opatrném užívání hierarchických úrovní biologické organizace.
650 #7 $a biologie
650 #7 $a přírodopis
650 #7 $a výuka
650 #7 $a obsah výuky
650 #7 $a cíl výuky
650 #7 $a přírodovědná gramotnost
650 #7 $a přírodovědný předmět
650 #7 $a vyučovací metoda
653 ## $a souvislosti
700 1# $a Knippels, Marie-Christine $4 aut $e Autor
773 1# $t Biologie, chemie, zeměpis : časopis pro výuku přírodovědných předmětů na základních a středních školách $d Praha : Univerzita Karlova., 1992- $x 1210-3349 $g Roč. 31, č. 2 (2021), s. 19-33 $q 31:2 $9 2021
910 ## $a ABA012
1039 $a PBD
1136 $a 015/83 $0 577242
1144 $b ABA012
Loan history
{{$parent.item.borrowDate | jpDate:'d.M.yyyy'}}
{{$parent.item.endDate | jpDate:'d.M.yyyy'}}
{{$parent.item.state | loc}} by user {{$parent.item.user | loc}}
Exemp. {{$parent.item.exemplar | loc}}
Odd. {{$parent.item.department | loc}}
Processing history
links="view.exportLinks" jp-show-if-empty="true" jp-single-button-overwrite-link-text="'Export'" jp-dropdown-button-text="'Export'" Permanent link