Loading copies
Document is currently in processing
No copies
Document has no bound volumes
{{record.tocContent}}
Field | Ind | Field content |
leader | -----nam-a22------i-4500 | |
1 | kpw01518707 | |
3 | CZ-PrNPK | |
5 | 20211011130527.2 | |
7 | ta | |
8 | 200603s2020----xr ad||frf|||#000|0#engod | |
15 | ## | $a cnb003221488 |
20 | ## | $a 978-80-210-9589-2 $q (brožováno) : $c neprodejné |
35 | ## | $a (OCoLC)1200256394 |
40 | ## | $a OLA001 $b cze $d ABA001 $e rda |
41 | 1# | $a eng $a cze $h mul |
43 | ## | $a e------ |
44 | ## | $a xr |
72 | #7 | $a 37.09 $x Organizace výuky a vzdělávání $2 Konspekt $9 22 |
80 | ## | $a 37.091:061 $2 MRF |
80 | ## | $a 37.091.12-057.177.3 $2 MRF |
80 | ## | $a 316.4.063.34 $2 MRF |
80 | ## | $a 303.622 $2 MRF |
80 | ## | $a 37.09 $2 MRF |
80 | ## | $a 37 $2 MRF |
80 | ## | $a 373 $2 MRF |
80 | ## | $a (4) $2 MRF |
80 | ## | $a (062.552) $2 MRF |
80 | ## | $a (082) $2 MRF |
100 | 1# | $a Lazarová, Bohumíra, $d 1958- $7 ola2003206229 $4 aut $e Autor |
245 | 10 | $a Leading learning networks in education : $b theoretical framework and school leaders' perspectives across Europe / $c team of the authors: Bohumíra Lazarová, Milan Pol, Ruud Lelieur, Wouter Schelfhout, Jan Vanhoof, Kristin Vanlommel, Mateja Brejc, Justina Erčulj, Torbjörn Hortlund, Kristina Malmberg, Linda Devlin, Rachel Morgan-Guthrie, Tracy Wallis, Daniel Cebrián, Manuel Cebrián ; translation: Jan Mattuš |
246 | 3# | $a Theoretical framework and school leaders' perspectives across Europe |
250 | ## | $a First published |
264 | #1 | $a Brno : $b Masaryk University Press, $c 2020 |
264 | #3 | $a Nové Město nad Metují : $b Tiskárna KNOPP, s.r.o. |
300 | ## | $a 99 stran : $b barevné ilustrace ; $c 23 cm |
336 | ## | $a text $b txt $2 rdacontent |
337 | ## | $a bez média $b n $2 rdamedia |
338 | ## | $a svazek $b nc $2 rdacarrier |
500 | ## | $a Částečně přeloženo z různých jazyků |
504 | ## | $a Obsahuje bibliografii a bibliografické odkazy |
520 | ## | $a Studie je jedním z hlavních výstupů projektu Leading Learning by Networking (projekt Erasmus+). Pojednává o řízení "učících se sítí" ve školách s ohledem na jejich poslání. To vše v kontextu rostoucí rozmanitosti ve školách. Text se skládá ze tří hlavních částí. |
650 | #7 | $a spolupráce |
650 | #7 | $a výuka |
650 | #7 | $a vzdělávání |
650 | #7 | $a školství |
650 | #7 | $a řízení školy |
651 | #7 | $a Evropa $7 ge137210 |
653 | ## | $a vzdělávací instituce a organizace |
653 | ## | $a ředitelé škol |
653 | ## | $a dotazníky |
655 | #4 | $a sborníky $7 fd724345 |
700 | 1# | $a Pol, Milan, $d 1961- $7 mzk2002103242 $4 aut $e Autor |
700 | 1# | $a Lelieur, Ruud $4 aut $e Autor |
700 | 1# | $a Schelfhout, Wouter $4 aut $e Autor |
700 | 1# | $a Vanhoof, Jan $4 aut $e Autor |
700 | 1# | $a Vanlommel, Kristin $4 aut $e Autor |
700 | 1# | $a Brejc, Mateja $4 aut $e Autor |
700 | 1# | $a Erčulj, Justina, $d 1955- $7 xx0232356 $4 aut $e Autor |
700 | 1# | $a Hortlund, Torbjörn $4 aut $e Autor |
700 | 1# | $a Malmberg, Kristina $4 aut $e Autor |
700 | 1# | $a Devlin, Linda $4 aut $e Autor |
700 | 1# | $a Morgan-Guthrie, Rachel $4 aut $e Autor |
700 | 1# | $a Wallis, Tracy $4 aut $e Autor |
700 | 1# | $a Cebrián, Daniel $4 aut $e Autor |
700 | 1# | $a Cebrián, Manuel $4 aut $e Autor |
700 | 1# | $a Mattuš, Jan, $d 1966- $7 jn20001103369 $4 trl $e Překladatel |
900 | $a ABA001 $b 19 | |
901 | $b 9788021095892 $f 1st publidhed $o 20200702 | |
910 | ## | $a ABA012 $b II 118347V1 |
928 | 1# | $a Masarykova univerzita |
998 | $a 003221488 | |
996 | $a 0 $b 2490224964 $c II 118347V1 $e ABA012 $l Hlavní budova $n 0 $r PK $s A |
{{$parent.item.lendDate | jpDate:'d.M.yyyy'}}
{{$parent.item.endDate | jpDate:'d.M.yyyy'}}
{{$parent.item.state | loc}} by user {{$parent.item.user | loc}}
Item {{$parent.item.exemplar | loc}}
Dept {{$parent.item.department | loc}}
-
{{revision.date | jpDate:'d.M.yyyy HH:mm'}}
Aplikovat {{revision.content}}