Loading copies
Document is currently in processing
No copies
Document has no bound volumes
{{record.tocContent}}
Field | Ind | Field content |
leader | -----naa-a22------i-4500 | |
1 | kpw11450092 | |
3 | CZ-PrNPK | |
5 | 20180825070654.7 | |
7 | ta | |
8 | 160304s2016----xxk|||||||||||||||||eng|| | |
40 | ## | $a ABA012 $b cze $e rda |
41 | 0# | $a eng $b eng |
72 | #7 | $a 37 $x Výchova a vzdělávání $2 Konspekt $9 22 |
80 | ## | $a 371.13 $2 u |
80 | ## | $a 371.133 $2 u |
80 | ## | $a 371.686 $2 u |
80 | ## | $a 621.397.6 $2 s |
80 | ## | $a 372.851 $2 u |
100 | 1# | $a Osmanoglu, Aslihan $4 aut $e Autor |
242 | 10 | $a Zkušenost budoucích učitelů s výukou : $b učitelské vzdělávání s využitím videa |
245 | 10 | $a Prospective teachers' teaching experience : $b teacher learning through the use of video / $c Aslihan Osmanoglu |
300 | ## | $b 1 tabulka |
336 | ## | $a text $b txt $2 rdacontent |
337 | ## | $a bez média $b n $2 rdamedia |
338 | ## | $a svazek $b nc $2 rdacarrier |
500 | ## | $a Resumé angl. |
504 | ## | $a Obsahuje bibliografické odkazy |
520 | ## | $a Předložená studie zkoumala reflexe studentů učitelství z pedagogické praxe, kdy jejich výuka byla natáčena na video. Jejím cílem bylo vytvořit vhodné prostředí pro profesní rozvoj, aby mohli studenti sledovat video výuky své a svých vrstevníků, a tak si zlepšovat svou profesionální vizi. Vzorkem bylo více než 200 budoucích učitelů matematiky v Turecku, kteří vyučovali v prvních až čtvrtých třídách základní školy. Průběh výzkumu, práce ve skupinách, diskuze nad videi pořízenými během praxe. Studenti prokázali schopnost reflexe problémů efektivní výuky i schopnost spojovat své teoretické znalosti se svou zkušeností z praxe. Tento způsob přípravy na učitelské povolání má vhodný potentiál vytvářet slibné příležitosti pro výcvik budoucích učitelů. |
650 | #7 | $a vzdělávání učitelů |
650 | #7 | $a student učitelství |
650 | #7 | $a pedagogická praxe |
650 | #7 | $a učební prostředí |
650 | #7 | $a videozáznam |
650 | #7 | $a video |
650 | #7 | $a zkušenost |
650 | #7 | $a vzájemné učení mezi vrstevníky |
650 | #7 | $a empirický výzkum |
651 | #7 | $a Turecko $7 ge131143 |
653 | ## | $a reflexe |
653 | ## | $a efektivita výuky |
773 | 1# | $t Educational research : a review for teachers and all concerned with progress in education $d London : National Foundation for Educational Research, 1958- $x 0013-1881 $g Roč. 58, č. 1 (2016), s. 39-55 $q 58:1 $9 2016 |
910 | ## | $a ABA012 |
1039 | $a PBD | |
1136 | $a 055/46 | |
1144 | $b ABA012 |
{{$parent.item.lendDate | jpDate:'d.M.yyyy'}}
{{$parent.item.endDate | jpDate:'d.M.yyyy'}}
{{$parent.item.state | loc}} by user {{$parent.item.user | loc}}
Item {{$parent.item.exemplar | loc}}
Dept {{$parent.item.department | loc}}
-
{{revision.date | jpDate:'d.M.yyyy HH:mm'}}
Aplikovat {{revision.content}}