Role rodičů, učitelů a moderních technologií v rozvoji čtenářské gramotnosti žáků 4. tříd ZŠ v České republice

sekundární analýza PIRLS 2016

Monika Brusenbauch Meislová, Stanislav Daniel, Roman Folwarczný, Oldřich Hájek, Tomáš Lebeda, Jakub Lysek, Daniel Marek, Alena Navrátilová, Michal Soukop, Kateřina Zymová, Markéta Zapletalová, Markéta Žídková

Dnes vráceno


Copies Bound volumes
Loading copies
Document is currently in processing No copies Document has no bound volumes
Citation
Related
All parts
Contents
Obsah Úvod ......................................................................................5 Vymezení a hodnocení čtenářské gramotnosti v rámci šetření PIRLS...........................7 1 Teoretická východiska sekundární analýzy.........................................8 2 Metodologie a použité metody analýzy............................................10 3 Shrnutí zjištění sekundární analýzy.............................................11 4 Základní zjištění...............................................................13 5 Předškolní vzdělávání žáků a jeho vliv na čtenářskou gramotnost.................25 5.1 Výsledky analýzy................................................................27 6 Kvalita učitele, faktor motivace a spokojenosti a uplatňované postupy práce s žáky při výuce čtení................................................................40 6.1 Výsledky analýzy................................................................42 7 Využívání ICT v rámci výuky čtení a role učitele při využívání ICT ve výuce.....57 7.1 Výsledky analýzy................................................................58 8 Učitel, uplatňované postupy práce s žáky a souvislost se sebejistotou žáků......67 9 Zjištění pro dílčí části skóre čtenářské gramotnosti............................70 Závěry .................................................................................. 76 Seznam zkratek............................................................................78 Příloha ..................................................................................79 Indexy ...................................................................................81 Seznam literatury.........................................................................86 4/94
Detail
MARC
Field Ind Field content
leader -----cam-a22------i-4500
1 kpw01474157
3 CZ-PrNPK
5 20190820122735.3
8 190819s2019----xr d||||||||||||||||cze||
20 ## $a 978-80-88087-21-2 $q (brožováno)
40 ## $a ABA012 $b cze $e rda
72 #7 $9 22 $a 373.2/.3 $x Předškolní a primární výchova a vzdělávání
80 ## $a 37 $2 MRF
80 ## $a 37.016:028-028.31 $2 MRF
80 ## $a 028 $2 MRF
80 ## $a 021 $2 MRF
80 ## $a (437) $2 MRF
100 1# $a Brusenbauch Meislová, Monika, $d 1984- $7 jo2012704172 $4 aut
245 10 $a Role rodičů, učitelů a moderních technologií v rozvoji čtenářské gramotnosti žáků 4. tříd ZŠ v České republice : $b sekundární analýza PIRLS 2016 / $c Monika Brusenbauch Meislová, Stanislav Daniel, Roman Folwarczný, Oldřich Hájek, Tomáš Lebeda, Jakub Lysek, Daniel Marek, Alena Navrátilová, Michal Soukop, Kateřina Zymová, Markéta Zapletalová, Markéta Žídková
264 #1 $a Praha : $b Česká školní inspekce, $c 2019
300 ## $a 94 stran : $b 28 cm
336 ## $a text $b txt $2 rdacontent
337 ## $a bez média $b n $2 rdamedia
338 ## $a svazek $b nc $2 rdacarrier
520 ## $a Vymezení a hodnocení čtenářské gramotnosti v rámci šetření PIRLS. Předškolní vzdělávání žáků a jeho vliv na čtenářskou gramotnost. Kvalita učitele, faktor motivace a spokojenosti a uplatňované postupy práce s žáky při výuce čtení. Využívání ICT v rámci výuky.
650 #7 $a výuka
650 #7 $a předškolní výchova
650 #7 $a mladší školní věk
650 #7 $a čtení
650 #7 $a porozumění textu
650 #7 $a pedagog
650 #7 $a vyučovací metoda
650 #7 $a informační technologie
650 #7 $a test
650 #7 $a analýza
651 #7 $a Česko
653 ## $a PIRLS
655 #4 $a studie
700 1# $a Daniel, Stanislav $7 ola20181002324 $4 aut
700 1# $a Folwarczný, Roman $4 aut
700 1# $a Hájek, Oldřich, $d 1981- $7 mzk2006323042 $4 aut
700 1# $a Lebeda, Tomáš, $d 1976- $7 xx0009219 $4 aut
700 1# $a Lysek, Jakub, $d 1989- $7 mzk2017970742 $4 aut
700 1# $a Marek, Daniel, $d 1969- $7 ola20181002337 $4 aut
700 1# $a Navrátilová, Alena $4 aut
700 1# $a Soukop, Michal $4 aut
700 1# $a Zymová, Kateřina $4 aut
700 1# $a Zapletalová, Markéta $4 aut
700 1# $a Žídková, Markéta, $d 1975- $7 js20050704022 $4 aut
710 2# $a Česko. $b Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy $7 kn20020321420
910 ## $a ABA012 $b III 39807V1
996 $a 1 $b 2490221506 $c III 39807V2 $e ABA012 $l Hlavní budova $n 0 $r PK $s A
996 $a 1 $b 2490220239 $c III 39807V1 $e ABA012 $l STUDOVNA - pouze prezenčně $n 0 $r Všeobecná studovna $s A
Loan history
{{$parent.item.borrowDate | jpDate:'d.M.yyyy'}}
{{$parent.item.endDate | jpDate:'d.M.yyyy'}}
{{$parent.item.state | loc}} by user {{$parent.item.user | loc}}
Exemp. {{$parent.item.exemplar | loc}}
Odd. {{$parent.item.department | loc}}
Processing history
links="view.exportLinks" jp-show-if-empty="true" jp-single-button-overwrite-link-text="'Export'" jp-dropdown-button-text="'Export'" Permanent link