Ředitel školy jako základní faktor pedagogického vedení

Head teacher as an essential factor of educational leadership

Václav Trojan

Dnes vráceno


Copies Bound volumes
Loading copies
Document is currently in processing No copies Document has no bound volumes
Citation
Related
All parts
Contents
OBSAH Zacílení monografie 9 Úvod 11 1 Ředitel školy a jeho obecné vymezení 13 2 Současná škola 25 2.1 Vnější faktory 35 2.2 Vnitřní faktory 41 2.3 Predikce ve vzdělávání 44 2.4 Funkce školy 47 2.5 Autonomie školy a vzdělávací programy 55 Kritéria kvalitní školy pro základní vzdělávání 61 1. Koncepce a rámec školy 61 2. Pedagogické vedení školy 64 3. Kvalita pedagogického sboru 65 4. Výuka 67 5. Vzdělávací výsledky žáků 69 6. Podpora žáků při vzdělávání (rovné příležitosti) 70 Měření výsledků pedagogického procesu, problematika efektivity 72 3 Ředitel školy v českém kontextu 75 3.1 Vývoj pojetí ředitele školy 80 3.2 Legislativní rámec současné situace 90 3.3 Východiska činností ředitele školy 100 Vlastní výzkumná šetření 110 3.4 Vybrané oblasti činností pedagogického vedení 130 3.5 Příprava a vzdělávání ředitelů škol 142 Závěr 152
Detail
MARC
Field Ind Field content
leader -----nam a22------i-4500
1 kpw01474697
3 CZ-PrNPK
5 20191001074615.2
7 ta
8 190411s2019----xr a|||f||||||000|0|cze||
15 ## $a cnb003086938
20 ## $a 978-80-7603-032-9 $q (brožováno)
35 ## $a (OCoLC)1104142325
40 ## $a ABA001 $b cze $e rda
41 0# $a cze $b cze $b eng
43 ## $a e-xr---
72 #7 $a 37.09 $x Organizace výuky a vzdělávání $9 22 $2 Konspekt
80 ## $a 37.091.12-057.177.3 $2 MRF
80 ## $a 37.091.31-059.1 $2 MRF
80 ## $a 37.091:005.25 $2 MRF
80 ## $a 37.09 $2 MRF
80 ## $a (437.3) $2 MRF
80 ## $a (048.8) $2 MRF
80 ## $a (035) $2 MRF
100 1# $a Trojan, Václav $7 jx20100519028 $4 aut
245 10 $a Ředitel školy jako základní faktor pedagogického vedení = $b Head teacher as an essential factor of educational leadership / $c Václav Trojan
246 31 $a Head teacher as an essential factor of educational leadership
264 #1 $a Praha : $b Univerzita Karlova v Praze, $c 2019
300 ## $a 167 stran : $b ilustrace ; $c 21 cm
336 ## $a text $b txt $2 rdacontent
337 ## $a bez média $b n $2 rdamedia
338 ## $a svazek $b nc $2 rdacarrier
504 ## $a Obsahuje bibliografii a bibliografické odkazy
520 ## $a Ředitel školy a jeho obecné vymezení. Funkce školy. Autonomie školy a vzdělávací programy. Kritéria kvalitní školy pro základní vzdělávání. Vývoj pojetí ředitele školy. Legislativní rámec. Vybrané oblasti činnosti pedagogického vedení. Příprava a vzdělávání ředitelů školy.
546 ## $a České a anglické resumé
650 #7 $a školství
650 #7 $a škola
650 #7 $a ředitel školy
650 #7 $a koncepce
650 #7 $a řízení
650 #7 $a učitel
650 #7 $a profesní orientace
650 #7 $a vzdělávání učitelů
655 #4 $a příručky $7 fd133209
901 $b 9788076030329 $f [1. vydání] $o 20190411
910 ## $a ABA012 $b II 116769V1
928 9# $a Univerzita Karlova, Pedagogická fakulta
998 $a 003086938
996 $a 1 $b 2490220940 $c II 116769V1 $e ABA012 $l Hlavní budova $n 5 $r PK $s A
Loan history
{{$parent.item.borrowDate | jpDate:'d.M.yyyy'}}
{{$parent.item.endDate | jpDate:'d.M.yyyy'}}
{{$parent.item.state | loc}} by user {{$parent.item.user | loc}}
Exemp. {{$parent.item.exemplar | loc}}
Odd. {{$parent.item.department | loc}}
Processing history
Permanent link