Loading copies
Document is currently in processing
No copies
Document has no bound volumes
OBSAH
Zacílení monografie 9
Úvod 11
1 Ředitel školy a jeho obecné vymezení 13
2 Současná škola 25
2.1 Vnější faktory 35
2.2 Vnitřní faktory 41
2.3 Predikce ve vzdělávání 44
2.4 Funkce školy 47
2.5 Autonomie školy a vzdělávací programy 55
Kritéria kvalitní školy pro základní vzdělávání 61
1. Koncepce a rámec školy 61
2. Pedagogické vedení školy 64
3. Kvalita pedagogického sboru 65
4. Výuka 67
5. Vzdělávací výsledky žáků 69
6. Podpora žáků při vzdělávání (rovné příležitosti) 70
Měření výsledků pedagogického procesu, problematika efektivity 72
3 Ředitel školy v českém kontextu 75
3.1 Vývoj pojetí ředitele školy 80
3.2 Legislativní rámec současné situace 90
3.3 Východiska činností ředitele školy 100
Vlastní výzkumná šetření 110
3.4 Vybrané oblasti činností pedagogického vedení 130
3.5 Příprava a vzdělávání ředitelů škol 142
Závěr
152
Field | Ind | Field content |
leader | -----nam a22------i-4500 | |
1 | kpw01474697 | |
3 | CZ-PrNPK | |
5 | 20191001074615.2 | |
7 | ta | |
8 | 190411s2019----xr a|||f||||||000|0|cze|| | |
15 | ## | $a cnb003086938 |
20 | ## | $a 978-80-7603-032-9 $q (brožováno) |
35 | ## | $a (OCoLC)1104142325 |
40 | ## | $a ABA001 $b cze $e rda |
41 | 0# | $a cze $b cze $b eng |
43 | ## | $a e-xr--- |
72 | #7 | $a 37.09 $x Organizace výuky a vzdělávání $2 Konspekt $9 22 |
80 | ## | $a 37.091.12-057.177.3 $2 MRF |
80 | ## | $a 37.091.31-059.1 $2 MRF |
80 | ## | $a 37.091:005.25 $2 MRF |
80 | ## | $a 37.09 $2 MRF |
80 | ## | $a (437.3) $2 MRF |
80 | ## | $a (048.8) $2 MRF |
80 | ## | $a (035) $2 MRF |
100 | 1# | $a Trojan, Václav $7 jx20100519028 $4 aut |
245 | 10 | $a Ředitel školy jako základní faktor pedagogického vedení = $b Head teacher as an essential factor of educational leadership / $c Václav Trojan |
246 | 31 | $a Head teacher as an essential factor of educational leadership |
264 | #1 | $a Praha : $b Univerzita Karlova v Praze, $c 2019 |
300 | ## | $a 167 stran : $b ilustrace ; $c 21 cm |
336 | ## | $a text $b txt $2 rdacontent |
337 | ## | $a bez média $b n $2 rdamedia |
338 | ## | $a svazek $b nc $2 rdacarrier |
504 | ## | $a Obsahuje bibliografii a bibliografické odkazy |
520 | ## | $a Ředitel školy a jeho obecné vymezení. Funkce školy. Autonomie školy a vzdělávací programy. Kritéria kvalitní školy pro základní vzdělávání. Vývoj pojetí ředitele školy. Legislativní rámec. Vybrané oblasti činnosti pedagogického vedení. Příprava a vzdělávání ředitelů školy. |
546 | ## | $a České a anglické resumé |
650 | #7 | $a školství |
650 | #7 | $a škola |
650 | #7 | $a ředitel školy |
650 | #7 | $a koncepce |
650 | #7 | $a řízení |
650 | #7 | $a učitel |
650 | #7 | $a profesní orientace |
650 | #7 | $a vzdělávání učitelů |
655 | #4 | $a příručky $7 fd133209 |
901 | $b 9788076030329 $f [1. vydání] $o 20190411 | |
910 | ## | $a ABA012 $b II 116769V1 |
928 | 9# | $a Univerzita Karlova, Pedagogická fakulta |
998 | $a 003086938 | |
996 | $a 0 $b 2490220940 $c II 116769V1 $e ABA012 $l Hlavní budova $n 8 $r PK $s A |
{{$parent.item.lendDate | jpDate:'d.M.yyyy'}}
{{$parent.item.endDate | jpDate:'d.M.yyyy'}}
{{$parent.item.state | loc}} by user {{$parent.item.user | loc}}
Item {{$parent.item.exemplar | loc}}
Dept {{$parent.item.department | loc}}